nee dit keer voor iedereen, ook voor de mensen die het niet nodig hebbenquote:
Inderdaad zeg! Dat is zoveel dingen nog niet geprobeert heb is een schandequote:
Met je kutplaatjesquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
schade van vandaag
vier broodjes met jam, een banaan, dubbele uitsmijter met kaas, cappucchino, chocolademelk, vier koppen thee en melk
Dude jij eet echt veelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
schade van vandaag
vier broodjes met jam, een banaan, dubbele uitsmijter met kaas, cappucchino, chocolademelk, vier koppen thee en melk
Wat een faal schoolquote:MacBooks zijn niet geschikt
MacBooks zijn niet geschikt voor het netwerk en de software die door ROC Eindhoven wordt gebruikt. Zelfs als er Windows op je Macbook is geïnstalleerd werkt de roc-software niet! Koop daarom een laptop die voldoet aan de vereiste specificaties.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
schade van vandaag
Waarom eten jullie niks gezonds?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dude jij eet echt veelik heb alleen een bak flakes/muesli met melk op, energydrank, 2 boterhammen met pindakaas en jam, 1 boterham met kaas en een mok melk
morgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom eten jullie niks gezonds?
Boterham met kaas en mok melk valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is best gezond wat ik allemaal heb gegeten hoor, allemaal met goeden vezels und soquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
energydrank is echt rotzooiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is best gezond wat ik allemaal heb gegeten hoor, allemaal met goeden vezels und soZelfs de energydrank is light
ja, maar pindakaas met jam, energydrank. Geen fruit oid.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Boterham met kaas en mok melk valt toch wel mee?
Ik moet wel suikers nemen anders ga ik van m'n stokkiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja... gezond... Veel suikers... Voor iemand die op suikers moet letten; niet?
Pull me close and instant chemistryquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://heartnat.blogspot.(...)etix-collection.html
Swatches van CG Magnetix!
Ahhh ik snap !quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moet wel suikers nemen anders ga ik van m'n stokkieMoet per maaltijd (dus ontbijt, lunch en diner) rond de 80g aan koolhydraten eten.
Oh joh ik maak mij er niet druk over wat mensen zeggen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar pindakaas met jam, energydrank. Geen fruit oid.
Maar het valt idd mee, sorry dico
Ik wil het ook wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe lang zal het nog duren voor die stomme holland collectie eindelijk op td komt
Panda Express 008003 - Chinese Restaurant -quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wtf is een 008003 nummer? Die belt net
?????quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Panda Express 008003 - Chinese Restaurant -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |