quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:28 schreef dreamzk het volgende:
Ik als arme student ga denk ik dit doen voor valentijn (i knowmaar vrouwtje wil ook wat)
Wat cheesy haha. Maar vrouwtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Je bent te laatquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:28 schreef dreamzk het volgende:
Ik als arme student ga denk ik dit doen voor valentijn (i knowmaar vrouwtje wil ook wat)
En dan stop je er een heel duur sieraad in? Anders zou ik dat klote ei naar je kop smijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohquote:
Dan weten we meteen wat voor een jij er bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan stop je er een heel duur sieraad in? Anders zou ik dat klote ei naar je kop smijten
Nu moet Nick dat nog snappenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan weten we meteen wat voor een jij er bent.
Die neemt alleen maar genoegen met dure ring of een iphone.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan weten we meteen wat voor een jij er bent.
HOAX, ik heb een crackberryquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die neemt alleen maar genoegen met dure ring of een iphone.
Grapje, grapje.
Ja dan pakt ie het dadelijk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:16 schreef Michhas het volgende:
Nick help
Ik heb nou het een en ander gedownload via GrabIt, maar hij blijft nu op 'Repairing and extracting' staan.
Nou dat heb ik al door slomequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu moet Nick dat nog snappen
Dan zou ik een tray echte eieren naar je kop smijten. Of nog beter, gewoon levende kippen. En hard ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan stop je er een heel duur sieraad in? Anders zou ik dat klote ei naar je kop smijten
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan zou ik een tray echte eieren naar je kop smijten. Of nog beter, gewoon levende kippen. En hard ook.
Volgens mij meen je het nog ook of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in mijn panda R8 rijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:30 schreef Kutstudent het volgende:
Check mijn beestachtige drag impreza dan.
Vriendin, dinnetje, schatje, honneponnetje, levenselixer, bottom bitch. You name it girlquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh snap dawg, Pieter is back in business.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan zou ik een tray echte eieren naar je kop smijten. Of nog beter, gewoon levende kippen. En hard ook.
Moest jij niet naar Leiden toe?!quote:
Eerst kiezen voor Lexani's en dan paar opties naast het kiezen van je velgen kan je de size veranderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |