hoppa like mutherfucking ceoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een wannabee'sHet enige team wat er echt toe doet is Team Bozzdale uiteraard
Team Bozzdale is als het laatste liedje voordat de discotheek dicht gaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een wannabee'sHet enige team wat er echt toe doet is Team Bozzdale uiteraard
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Team Bozzdale is als het laatste liedje voordat de discotheek dicht gaat.
De meeste mensen zijn allang weg, maar ach, het is wel leuk.
vind ik niet leukquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
not this shit againquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.popelectronics(...)audio-hdmicon10.html
En daar vragen ze ¤51 voor
Tamara.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Bozz187 het volgende:
Maar de grote vraag is. Hoe heet pringles nou?
Beau ter Hamquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Bozz187 het volgende:
Aart Appel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Bozz187 het volgende:
Je mag sowieso niet haten op andere telefoons, want blackberry.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef dreamzk het volgende:
2 huisgenoten nu allebei iphone, kunnen ze elkaar aftrekken terwijl ze naar hun telefoon kijken. Zij 50e per maand voor 150 belminuten plus 200e betalen voor toestel, ik 20e voor 250 minuten en gratis toestel
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:32 schreef tliciouz het volgende:
Pierre is terug, ik kan het nog steeds niet geloven.
Mijn vriendin heeft een iPhone. Ik vraag me af of ik niet beter met tliciouz had kunnen aanpappen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef dreamzk het volgende:
2 huisgenoten nu allebei iphone, kunnen ze elkaar aftrekken terwijl ze naar hun telefoon kijken. Zij 50e per maand voor 150 belminuten plus 200e betalen voor toestel, ik 20e voor 250 minuten en gratis toestel
En dat muziekje erbij, ik ga zo ook maar een Forza doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
De introfilmpjes van forza.Beter wordt het niet.
Dwayne! Of Damarcus!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
Als het geen Quintis of Stanley is, dan moet het wel Humberto of Regilio zijn
Winnerrrrquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Shaniqua.
Ik noem hem gewoon Shaniqua in het vervolg.
Goed idee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Shaniqua.
Dank je Pierre. Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Mijn vriendin heeft een iPhone. Ik vraag me af of ik niet beter met tliciouz had kunnen aanpappen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Shaniqua.
Vanwege een hoog liefheidsgehalte heb jij nu het voorrecht in mijn ondertitel te staanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je Pierre. Eindelijk iemand die het snapt.
Bert, ik struikel altijd over die lettergrepen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
Het is een naam die moeilijk is uit te spreken.
Is het zo'n *klik* *klak* geluid, zoals van die echte bosnegers?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
En achteraf vrij easyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
http://achievements.schrankmonster.de/quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Achievement unlocked 75G: Whats my name
Oh yeah!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanwege een hoog liefheidsgehalte heb jij nu het voorrecht in mijn ondertitel te staan
En wees blij, je hebt Soldmayor verdreven, en dat kunnen er maar weinig![]()
Ik heb nog een leuke foto van jou met een of ander Derp-bord omquote:
Oh lolzquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou met een of ander Derp-bord om
Lang leve Nick
zeker 400G waard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Achievement unlocked 75G: Whats my name
hihiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou met een of ander Derp-bord om
Lang leve Nick
Nee, ik heb batches en articles.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
Staat er ergens "threads"? Zo heet dat ook vaak
Ik ga later wel even checkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
Pjotr, check de bak die ik in de SC garage heb gezet.
heeft wel met die vinkjes te maken daar onderin, maar dat ging bij mij soms ook mis, weet ook niet waarom. Je kan trouwens niet spotnet en grabit tegelijk draaien want spotnet neemt ook connecties in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik heb batches en articles.
Bij articles staan wel wat dingen die ik aan en uit kan vinken, maar hij pakt er nu ineens maar 3 batches tegelijk om te downloaden
Anyway, die vinkjes werken niet.
Clarence is een baasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef Bozz187 het volgende:
komt me pa thuis van werk (concierge) zegt ie, ja ik vandaag nog een leerling gevloerd.
had een leerling stoer lopen doen, zegt me pa vechten doe je in de dojo
zegt de leerling regel het maar
zo gezegt zo gedaan, en toen lag die leerling 2 keer achter mekaar met 1 klap op de mat
Ik heb die thrustmaster he. Gaat wel lekker, alleen wil ik soms nog wel eens 2 versnellingen te hoog de bocht door raggen en dan gaat het mis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga later wel even checkenHoe gaat het met het racen zelf?
Linkerkant in grabit staat je server, rechtermuisknop en je ziet het staan. Je onthoud niet iets hèquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef Michhas het volgende:
Tauchje, hoe kan ik het aantal connections in GrabIt verlagen?
Heb er nu 4 in SpotNet zitten, maar dan krijg ik in GrabIt de hele tijd die 502 error. Dus moet de connecties in GrabIt verlagen naar 4, maar kan niet vinden waar.
NPC's? de AI bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef Kutstudent het volgende:
Oh en de NPC's zijn echt treurig.Wat slecht geprogrammeerd.
Ik gebruik ze gewoon tegelijk hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
heeft wel met die vinkjes te maken daar onderin, maar dat ging bij mij soms ook mis, weet ook niet waarom. Je kan trouwens niet spotnet en grabit tegelijk draaien want spotnet neemt ook connecties in.
Lekker glijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb die thrustmaster he. Gaat wel lekker, alleen wil ik soms nog wel eens 2 versnellingen te hoog de bocht door raggen en dan gaat het mis.
Die shit is hier een dorp verderop gemaaktquote:
Wat is ditquote:
Same shitquote:
Uit Enschede is pennconnectionquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die shit is hier een dorp verderop gemaakt
Je krijgt nu in Forza 4 ook auto's die al upgrades hebben , dus dat is ook wel tofquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef PierreTT het volgende:
AI in Forza is af en toe wel afgrijselijk slecht ja, maar op de hogere niveaus zeker wel beter dan in Forza 3. Ze doen nu tenminste hun best om defensief te rijden en ze hebben ook upgrades
Ja klopt, maar volgens mij heeft dat meer te maken met het niveau per level dat ze willen handhaven terwijl ze tegelijkertijd ook vaak thema auto's willen geven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je krijgt nu in Forza 4 ook auto's die al upgrades hebben , dus dat is ook wel tof
Dat vind ik zelf minder. Ik kan elke keer die upgrades er weer afslopen omdat die auto's absurd slecht geupgrade zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je krijgt nu in Forza 4 ook auto's die al upgrades hebben , dus dat is ook wel tof
Die rijdt zeker lekker jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:24 schreef Kutstudent het volgende:
Net trouwens de 2008 impreza bemachtigd, wat rijdt dat ding heerlijk man, bijna alleen maar perfecte bochten en een gruwelijk strakke race.
Sorry man, heb veel last van vergeetachtigheid.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Linkerkant in grabit staat je server, rechtermuisknop en je ziet het staan. Je onthoud niet iets hè
U so noob, why u so noob?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry man, heb veel last van vergeetachtigheid.
Minder zuipen dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry man, heb veel last van vergeetachtigheid.
Dudequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:48 schreef dreamzk het volgende:
PieterIs je kontgaatje een beetje dichtgegroeid in nz? Want ik ga je flink anaal vernederen bij Forza. Dat je het weet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Graag verwijs ik je door naar je eigen ondertitel.
Vriend, zelfs met mijn handen achter mijn rug vastgebonden, ondersteboven hangend aan het plafond en een glas chocomel balancerend op mijn neus versla ik jou nog, dat weet je bestquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:48 schreef dreamzk het volgende:
PieterIs je kontgaatje een beetje dichtgegroeid in nz? Want ik ga je flink anaal vernederen bij Forza. Dat je het weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |