SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM, doe even friend request.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Link naar je profiel op Superdudes mag ook Pringlesna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Haha Pringles zijn naam is idd bekend, maar ik mag alleen Pringles of Mister zeggen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Oh en ik sprak het in 1x goed uit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Je krijgt helemaal niets meer van me negert, beetje spelletje spelen. Viesss.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Omdat je nog die foto's moet sturen.All good things are wild and free.![]()
Zo, MW3 is weg. Gast zei dat 'ie ook BF3 speelt, maar wel eens wou kijken of MW3 ook zo leuk is. Voor ¤42,50.
Mijn gezicht:![]()
![]()
Omdat ik het gewoon geraden hebquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, MW3 is weg. Gast zei dat 'ie ook BF3 speelt, maar wel eens wou kijken of MW3 ook zo leuk is. Voor ¤42,50.
Mijn gezicht:
[ afbeelding ]![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
DM en wel nu!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon geraden hebAll good things are wild and free.![]()
Met tips jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon geraden hebna regen, ben ik er.
Pringles wil eerst jou geven en dan geeft ie z'n naam pas.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
True true! Probsquote:.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pringles wil eerst jou geven en dan geeft ie z'n naam pas.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
1080 full hd aerial kills
[ afbeelding ]
hehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
1080 full hd aerial kills
[ afbeelding ]![]()
fucking complot om iran aan banden te leggen man, het zijn de joden die dit bedacht hebben!quote:
Ik zeg het je![]()
Nja zie wel wat er gaat komenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Zeep en pipa'squote:![]()
![]()
Zit er een leuke jongen tegenover me haalt ie een iphone uit zijn zak
All good things are wild and free.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef tliciouz het volgende:
Zit er een leuke jongen tegenover me haalt ie een iphone uit zijn zak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef tliciouz het volgende:
Zit er een leuke jongen tegenover me haalt ie een iphone uit zijn zakYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
U fucking kidding me right now?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef tliciouz het volgende:
Zit er een leuke jongen tegenover me haalt ie een iphone uit zijn zak![]()
![]()
Hoax, apple-gebruikers zijn niet leuk!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef tliciouz het volgende:
Zit er een leuke jongen tegenover me haalt ie een iphone uit zijn zak
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Jesus fuck manquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef tliciouz het volgende:
Zit er een leuke jongen tegenover me haalt ie een iphone uit zijn zakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U fucking kidding me right now?
Team Nick-Invaders gaat hard.![]()
Oh ja, vergeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoax, apple-gebruikers zijn niet leuk!All good things are wild and free.![]()
En als het andersom is begin je weer met jankenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef tliciouz het volgende:
Haha kijk al die iphone hippies happen. Trololo.
Over htc is niets op aan te merken hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als het andersom is begin je weer met jankenAll good things are wild and free.![]()
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Over htc is niets op aan te merken hoor.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Als ik nou zeg dat ik HTC niks vind, krijgen we dat gezeik weerquote:
Obvieuze troll was obvieus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef tliciouz het volgende:
Haha kijk al die iphone hippies happen. Trololo.En dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als het andersom is begin je weer met janken
Team Nick-Invaders gaat nog steeds hard.![]()
In before mad drama.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dit.
Team Nick-Invaders gaat nog steeds hard.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Better watch your backquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:quote:Team Nick-Invaders zou nooit haten op Team Michhas, Maurice. Dit is onvoorwaardelijke liefde mijn neger.quote:![]()
Je had ze gisteravond moeten horen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Obvieuze troll was obvieus.
[..]
En dit.
Team Nick-Invaders gaat nog steeds hard.na regen, ben ik er.
Hmm jullie zijn een team? Dan valt er wel iets te regelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Team Nick-Invaders zou nooit haten op Team Michhas, Maurice. Dit is onvoorwaardelijke liefde mijn neger.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ieder zijn ding toch? Daarom snap ik niet waarom je zo fel reageerde.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik HTC niks vind, krijgen we dat gezeik weerAll good things are wild and free.![]()
Nu wel ineens ieder zijn dingquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch? Daarom snap ik niet waarom je zo fel reageerde.? Damn girl you crazy.
En fel reageerde? Ik ben te lief manTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik ben een team, vandaar de komma.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm jullie zijn een team? Dan valt er wel iets te regelen
Lone wolf etc. etc.![]()
Ow dan.. No Wolf pack?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben een team, vandaar de komma.
Lone wolf etc. etc.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Michhasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lone wolf etc. etc.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 15:01:28 ]![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Forever alone etc. etc.na regen, ben ik er.
Ik was aan het trollen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu wel ineens ieder zijn ding? Damn girl you crazy.
En fel reageerde? Ik ben te lief manAll good things are wild and free.![]()
Niemand is hier aan het haten hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Bozz187 het volgende:
Heeft iedereen tampon scheef zitten ofzo? Wat een gehaat![]()
![]()
Ik had het dan ook over titty.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Team Nick-Invaders zou nooit haten op Team Michhas, Maurice. Dit is onvoorwaardelijke liefde mijn neger.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Suck on it, wasberenboy,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt in deze geen recht van spreken natuurlijk, ergo; verworpen.na regen, ben ik er.
Tampons gebruiken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Bozz187 het volgende:
Heeft iedereen tampon scheef zitten ofzo? Wat een gehaatGewoon lekker de vloer onderbloeden.
kk welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niemand is hier aan het haten hoor![]()
jij doet er toch gewoon een muntrolletje inquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tampons gebruiken.Gewoon lekker de vloer onderbloeden.
![]()
www.krabbelme.nlquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wtf wil je dan, het zijn kampergifjesTrollen over een iPhonequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef tliciouz het volgende:
En wat een gemiep over een iphone. Je druk maken om een iphone![]()
![]()
This topic makes me want to take an arrow to the knee.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Not this shit again.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij doet er toch gewoon een muntrolletje inAll good things are wild and free.![]()
grapje hoor kusje op je huigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
This topic makes me want to take an arrow to the knee.![]()
Wat een wannabee'squote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Team Nick-Invaders zou nooit haten op Team Michhas, Maurice. Dit is onvoorwaardelijke liefde mijn neger.Het enige team wat er echt toe doet is Team Bozzdale uiteraard
Do like me.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
This topic makes me want to take an arrow to the knee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat bedoel ik! U don't take arrows to the knee, u take fucking chairs to the knee![]()
hoppa like mutherfucking ceoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een wannabee'sHet enige team wat er echt toe doet is Team Bozzdale uiteraard
![]()
Team Bozzdale is als het laatste liedje voordat de discotheek dicht gaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een wannabee'sHet enige team wat er echt toe doet is Team Bozzdale uiteraard
De meeste mensen zijn allang weg, maar ach, het is wel leuk.![]()
De introfilmpjes van forza.Beter wordt het niet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Team Bozzdale is als het laatste liedje voordat de discotheek dicht gaat.
De meeste mensen zijn allang weg, maar ach, het is wel leuk.
vind ik niet leukquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn allang weg, maar ach, het is wel leuk.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn allang weg, maar ach, het is wel leuk.
not this shit againquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.popelectronics(...)audio-hdmicon10.html
En daar vragen ze ¤51 voor![]()
![]()
Tamara.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Bozz187 het volgende:
Maar de grote vraag is. Hoe heet pringles nou?![]()
Beau ter Hamquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Bozz187 het volgende:
Maar de grote vraag is. Hoe heet pringles nou?na regen, ben ik er.
Aart Appel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:35 schreef Bozz187 het volgende:
Maar de grote vraag is. Hoe heet pringles nou?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
2 huisgenoten nu allebei iphone, kunnen ze elkaar aftrekken terwijl ze naar hun telefoon kijken. Zij 50e per maand voor 150 belminuten plus 200e betalen voor toestel, ik 20e voor 250 minuten en gratis toestel
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Je mag sowieso niet haten op andere telefoons, want blackberry.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef dreamzk het volgende:
2 huisgenoten nu allebei iphone, kunnen ze elkaar aftrekken terwijl ze naar hun telefoon kijken. Zij 50e per maand voor 150 belminuten plus 200e betalen voor toestel, ik 20e voor 250 minuten en gratis toestel
na regen, ben ik er.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:32 schreef tliciouz het volgende:
Pierre is terug, ik kan het nog steeds niet geloven.![]()
![]()
Mijn vriendin heeft een iPhone. Ik vraag me af of ik niet beter met tliciouz had kunnen aanpappen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef dreamzk het volgende:
2 huisgenoten nu allebei iphone, kunnen ze elkaar aftrekken terwijl ze naar hun telefoon kijken. Zij 50e per maand voor 150 belminuten plus 200e betalen voor toestel, ik 20e voor 250 minuten en gratis toestelHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Als het geen Quintis of Stanley is, dan moet het wel Humberto of Regilio zijn
En dat muziekje erbij, ik ga zo ook maar een Forza doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
De introfilmpjes van forza.Beter wordt het niet.
. Ben eindelijk eens wakker geworden gelukkig
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Dwayne! Of Damarcus!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
Als het geen Quintis of Stanley is, dan moet het wel Humberto of Regilio zijnHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Winnerrrrquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Shaniqua.
Ik noem hem gewoon Shaniqua in het vervolg.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Allemaal fout
Goed idee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Shaniqua.
Ik noem hem gewoon Shaniqua in het vervolg.![]()
Dank je Pierre. Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Mijn vriendin heeft een iPhone. Ik vraag me af of ik niet beter met tliciouz had kunnen aanpappen.All good things are wild and free.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Shaniqua.
Ik noem hem gewoon Shaniqua in het vervolg.
Vanwege een hoog liefheidsgehalte heb jij nu het voorrecht in mijn ondertitel te staanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je Pierre. Eindelijk iemand die het snapt.
En wees blij, je hebt Soldmayor verdreven, en dat kunnen er maar weinig
Bert, ik struikel altijd over die lettergrepen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
Het is een naam die moeilijk is uit te spreken.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Is het zo'n *klik* *klak* geluid, zoals van die echte bosnegers?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
Het is een naam die moeilijk is uit te spreken.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
BF3? anyone? of zijn ze al online?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
En achteraf vrij easyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
Het is een naam die moeilijk is uit te spreken.
http://achievements.schrankmonster.de/quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Achievement unlocked 75G: Whats my name
http://www.says-it.com/achievement/Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Oh yeah!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanwege een hoog liefheidsgehalte heb jij nu het voorrecht in mijn ondertitel te staan
En wees blij, je hebt Soldmayor verdreven, en dat kunnen er maar weinig![]()
![]()
Ik heb nog een leuke foto van jou met een of ander Derp-bord omquote:
Lang leve Nick![]()
![]()
Oh lolzquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou met een of ander Derp-bord om
Lang leve Nick![]()
zeker 400G waard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Achievement unlocked 75G: Whats my nameYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
hihiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou met een of ander Derp-bord om
Lang leve Nick
Tauchje, hoe kan ik het aantal connections in GrabIt verlagen?
Heb er nu 4 in SpotNet zitten, maar dan krijg ik in GrabIt de hele tijd die 502 error. Dus moet de connecties in GrabIt verlagen naar 4, maar kan niet vinden waar.![]()
Pjotr, check de bak die ik in de SC garage heb gezet.
Nee, ik heb batches en articles.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
Staat er ergens "threads"? Zo heet dat ook vaak
Bij articles staan wel wat dingen die ik aan en uit kan vinken, maar hij pakt er nu ineens maar 3 batches tegelijk om te downloaden
Anyway, die vinkjes werken niet.![]()
Ik ga later wel even checkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
Pjotr, check de bak die ik in de SC garage heb gezet.Hoe gaat het met het racen zelf?
heeft wel met die vinkjes te maken daar onderin, maar dat ging bij mij soms ook mis, weet ook niet waarom. Je kan trouwens niet spotnet en grabit tegelijk draaien want spotnet neemt ook connecties in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik heb batches en articles.
Bij articles staan wel wat dingen die ik aan en uit kan vinken, maar hij pakt er nu ineens maar 3 batches tegelijk om te downloaden
Anyway, die vinkjes werken niet.![]()
![]()
komt me pa thuis van werk (concierge) zegt ie, ja ik vandaag nog een leerling gevloerd.
had een leerling stoer lopen doen, zegt me pa vechten doe je in de dojo
zegt de leerling regel het maar
zo gezegt zo gedaan, en toen lag die leerling 2 keer achter mekaar met 1 klap op de mat![]()
![]()
Clarence is een baasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef Bozz187 het volgende:
komt me pa thuis van werk (concierge) zegt ie, ja ik vandaag nog een leerling gevloerd.
had een leerling stoer lopen doen, zegt me pa vechten doe je in de dojo
zegt de leerling regel het maar
zo gezegt zo gedaan, en toen lag die leerling 2 keer achter mekaar met 1 klap op de mat![]()
![]()
Ik heb die thrustmaster he. Gaat wel lekker, alleen wil ik soms nog wel eens 2 versnellingen te hoog de bocht door raggen en dan gaat het mis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga later wel even checkenHoe gaat het met het racen zelf?
Linkerkant in grabit staat je server, rechtermuisknop en je ziet het staan. Je onthoud niet iets hèquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef Michhas het volgende:
Tauchje, hoe kan ik het aantal connections in GrabIt verlagen?
Heb er nu 4 in SpotNet zitten, maar dan krijg ik in GrabIt de hele tijd die 502 error. Dus moet de connecties in GrabIt verlagen naar 4, maar kan niet vinden waar.
Oh en de NPC's zijn echt treurig.Wat slecht geprogrammeerd.
NPC's? de AI bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef Kutstudent het volgende:
Oh en de NPC's zijn echt treurig.Wat slecht geprogrammeerd.
Ik gebruik ze gewoon tegelijk hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
heeft wel met die vinkjes te maken daar onderin, maar dat ging bij mij soms ook mis, weet ook niet waarom. Je kan trouwens niet spotnet en grabit tegelijk draaien want spotnet neemt ook connecties in.?
Lekker glijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb die thrustmaster he. Gaat wel lekker, alleen wil ik soms nog wel eens 2 versnellingen te hoog de bocht door raggen en dan gaat het mis.
Die shit is hier een dorp verderop gemaaktquote:![]()
![]()
Wat is ditquote:![]()
![]()
![]()
Same shitquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
AI in Forza is af en toe wel afgrijselijk slecht ja, maar op de hogere niveaus zeker wel beter dan in Forza 3. Ze doen nu tenminste hun best om defensief te rijden en ze hebben ook upgrades
Uit Enschede is pennconnectionquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die shit is hier een dorp verderop gemaakt
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Je krijgt nu in Forza 4 ook auto's die al upgrades hebben , dus dat is ook wel tofquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef PierreTT het volgende:
AI in Forza is af en toe wel afgrijselijk slecht ja, maar op de hogere niveaus zeker wel beter dan in Forza 3. Ze doen nu tenminste hun best om defensief te rijden en ze hebben ook upgradesTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja klopt, maar volgens mij heeft dat meer te maken met het niveau per level dat ze willen handhaven terwijl ze tegelijkertijd ook vaak thema auto's willen geven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je krijgt nu in Forza 4 ook auto's die al upgrades hebben , dus dat is ook wel tofYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Net trouwens de 2008 impreza bemachtigd, wat rijdt dat ding heerlijk man, bijna alleen maar perfecte bochten en een gruwelijk strakke race.
Dat vind ik zelf minder. Ik kan elke keer die upgrades er weer afslopen omdat die auto's absurd slecht geupgrade zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je krijgt nu in Forza 4 ook auto's die al upgrades hebben , dus dat is ook wel tofHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Die rijdt zeker lekker jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:24 schreef Kutstudent het volgende:
Net trouwens de 2008 impreza bemachtigd, wat rijdt dat ding heerlijk man, bijna alleen maar perfecte bochten en een gruwelijk strakke race.Probeer de Evo 8 eens, zal je ook versteld van staan.
Sorry man, heb veel last van vergeetachtigheid.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Linkerkant in grabit staat je server, rechtermuisknop en je ziet het staan. Je onthoud niet iets hè![]()
U so noob, why u so noob?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry man, heb veel last van vergeetachtigheid.na regen, ben ik er.
Minder zuipen dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry man, heb veel last van vergeetachtigheid.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
PieterIs je kontgaatje een beetje dichtgegroeid in nz? Want ik ga je flink anaal vernederen bij Forza. Dat je het weet.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Dudequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:48 schreef dreamzk het volgende:
PieterIs je kontgaatje een beetje dichtgegroeid in nz? Want ik ga je flink anaal vernederen bij Forza. Dat je het weet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Graag verwijs ik je door naar je eigen ondertitel.
Al die haat.
Enfin terwijl ik op mijn vers aangeschafte 12 maanden-code wacht speel ik even wat Xotic. Tot dalijk allen![]()
![]()
Vriend, zelfs met mijn handen achter mijn rug vastgebonden, ondersteboven hangend aan het plafond en een glas chocomel balancerend op mijn neus versla ik jou nog, dat weet je bestquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:48 schreef dreamzk het volgende:
Maar de verse Nieuw-Zeelandse lucht heeft mijn poepertje inderdaad flink goed gedaan. Die was namelijk vanwege het overmatige lachen om jouw prestaties bij Forza ietwat uitgerekt geraakt, gelukkig ben is de rust nu wedergekeerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:48 schreef dreamzk het volgende:
Pierre, het word weer eens tijd voor FIFA!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
Keeper doet mee en boemen!
Pffff, impreza opgefokt, nu blijf ik maar aan het tunen.
Gast, nu dat chickie toch geen tijd meer voor je heeft, hoef je niet meer alleen naar de bios, niet meer alleen uiteten. Dus kun je eindelijk de demo van FIFA 12 verwijderen en de full game kopenquote:
Wat heb ik toch een kutwijf als zusje, elke keer 1 blok chagrijn dat in het weekend terugkomt uit haar studentenplaats, blijf dan weg![]()
![]()
Moet ik ook nog steeds doen, maar geld vormt de aankomende tijd hier even een probleem aangezien ik nogal royaal de NZ economie uit de crisis heb getrokkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gast, nu dat chickie toch geen tijd meer voor je heeft, hoef je niet meer alleen naar de bios, niet meer alleen uiteten. Dus kun je eindelijk de demo van FIFA 12 verwijderen en de full game kopen
Jij trekt overal de economie royaal uit het slop dus dat is niks nieuws.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet ik ook nog steeds doen, maar geld vormt de aankomende tijd hier even een probleem aangezien ik nogal royaal de NZ economie uit de crisis heb getrokkenNee, maar wel weer volle bak hunten in de clubs.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gast, nu dat chickie toch geen tijd meer voor je heeft, hoef je niet meer alleen naar de bios, niet meer alleen uiteten. Dus kun je eindelijk de demo van FIFA 12 verwijderen en de full game kopen
Moet ik het nog zeggen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:20 schreef Pixell het volgende:
Wat heb ik toch een kutwijf als zusje, elke keer 1 blok chagrijn dat in het weekend terugkomt uit haar studentenplaats, blijf dan weg![]()
Consumeren kan je lerenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij trekt overal de economie royaal uit het slop dus dat is niks nieuws.
Wie zoekt dat memeplaatje van die gast op de achtergrond even op..quote:
na regen, ben ik er.
Succes kerelquote:
Ik als arme student ga denk ik dit doen voor valentijn (i knowmaar vrouwtje wil ook wat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:28 schreef dreamzk het volgende:
Ik als arme student ga denk ik dit doen voor valentijn (i knowmaar vrouwtje wil ook wat)
Wat cheesy haha. Maar vrouwtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Je bent te laatquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:28 schreef dreamzk het volgende:
En dan stop je er een heel duur sieraad in? Anders zou ik dat klote ei naar je kop smijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ohquote:
Dan weten we meteen wat voor een jij er bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan stop je er een heel duur sieraad in? Anders zou ik dat klote ei naar je kop smijten![]()
Nu moet Nick dat nog snappenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan weten we meteen wat voor een jij er bent.![]()
![]()
Die neemt alleen maar genoegen met dure ring of een iphone.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan weten we meteen wat voor een jij er bent.
Grapje, grapje.All good things are wild and free.![]()
HOAX, ik heb een crackberryquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die neemt alleen maar genoegen met dure ring of een iphone.
Grapje, grapje.![]()
![]()
Nick help
Ik heb nou het een en ander gedownload via GrabIt, maar hij blijft nu op 'Repairing and extracting' staan.![]()
Ja dan pakt ie het dadelijk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:16 schreef Michhas het volgende:
Nick help
Ik heb nou het een en ander gedownload via GrabIt, maar hij blijft nu op 'Repairing and extracting' staan.! En kun je meteen kijken
(true dat kan ff duren )
Nou dat heb ik al door slomequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu moet Nick dat nog snappen
Dan zou ik een tray echte eieren naar je kop smijten. Of nog beter, gewoon levende kippen. En hard ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan stop je er een heel duur sieraad in? Anders zou ik dat klote ei naar je kop smijtenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan zou ik een tray echte eieren naar je kop smijten. Of nog beter, gewoon levende kippen. En hard ook.levende kippen
![]()
![]()
Volgens mij meen je het nog ook of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan stop je er een heel duur sieraad in? Anders zou ik dat klote ei naar je kop smijten
Ga jij nou maar in mijn panda R8 rijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:30 schreef Kutstudent het volgende:
Check mijn beestachtige drag impreza dan.Vriendin, dinnetje, schatje, honneponnetje, levenselixer, bottom bitch. You name it girlquote:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan stop je er een heel duur sieraad in? Anders zou ik dat klote ei naar je kop smijtenOh snap dawg, Pieter is back in business.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan zou ik een tray echte eieren naar je kop smijten. Of nog beter, gewoon levende kippen. En hard ook.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Moest jij niet naar Leiden toe?!quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Eerst kiezen voor Lexani's en dan paar opties naast het kiezen van je velgen kan je de size veranderenquote:
![]()
![]()
Haha hoop dingen kwijt die gast van MU (megaupload)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Pringles :
Holy shit. 82/108/65 inch displays.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Haha hoop dingen kwijt die gast van MU (megaupload)
Dikke auto's
na regen, ben ik er.
Damn die auto's.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Haha hoop dingen kwijt die gast van MU (megaupload)![]()
Nee, lees het topic maar terug.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moest jij niet naar Leiden toe?!You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Mensen praten serieus, maar ze weten van geen ene kankahmoer watskeburt.na regen, ben ik er.
Maar er gebeurt veel, serieus!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 05:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mensen praten serieus, maar ze weten van geen ene kankahmoer watskeburt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
morgen deze morgen.. kut weer
Hallo Myglass.quote:
Imdabes!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Op naar mon arbeit
Morguh
Niet zo'n grote mond he Clarencequote:Op zaterdag 21 januari 2012 05:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mensen praten serieus, maar ze weten van geen ene kankahmoer watskeburt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Vanmiddag een bedrijfsuitje van mijn werk. We gaan naar het Casino
quote:maar wtf doe het lekker zelf kut tennisser
![]()
Yo boys, iedereen bezopen ofwa?
Die auto's van die mega-upload gast1 c63 amg is mooi, niet om alle varianten van amg te hebben. Pauper
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Is uiteindelijk niet door gegaan omdat ze me belde dat ze moe was dus heb vanmiddag afgesproken. Ben echt veel te chill tegen haarquote:![]()
![]()
Ahh, bijna niet geslapen vanwege die jetlag en zometeen naar de schoonfamilie voor de verjaardag van oma, heb er nu al zin inVooral omdat die schoonfamilie over het algemeen te stom is om te poepen, en mijn tolerantieniveau op dit moment vrij laag is
Klinkt als een gezellig dagjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:40 schreef PierreTT het volgende:
Ahh, bijna niet geslapen vanwege die jetlag en zometeen naar de schoonfamilie voor de verjaardag van oma, heb er nu al zin inVooral omdat die schoonfamilie over het algemeen te stom is om te poepen, en mijn tolerantieniveau op dit moment vrij laag is
Misschien kom ik na het eten in Budel wel even langs anders, moet even kijken of ik morgen moet werkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom vanavond dan bier drinken in weert als je toch in budel bent Pietertje
Totaal niet. Ik val om man. En de nieuwe vriend van het nichtje van Marloes schijnt ook mee te gaan, en die gast is al helemaal een klaphark eerste klasquote:
Gast zeker doen! gaan we naar mijn stamkroeg daar waar het bier nog goedkoop isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien kom ik na het eten in Budel wel even langs anders, moet even kijken of ik morgen moet werken![]()
![]()
Pfff kut kabels kopen, heb je bijna alles gevonden bij allekabels.nl hebben ze er 1tje niet
3.5mm male to 2.5mm female , maar goed ze hebben wel alle kabels zeggen ze dan
daar maar op de chinese tour
Ligt er dus echt aan hoe ik er aan toe ben, maar ik sla een beetje gezelligheid nooit afquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast zeker doen! gaan we naar mijn stamkroeg daar waar het bier nog goedkoop isTevens moet ik ook weten hoe laat er nog een trein van Weert naar Tilburg gaat, anders moet ik bij jou tukken en ik weet niet of ik dat vertrouw, zo in Limburg.
bedden genoeg hier iigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt er dus echt aan hoe ik er aan toe ben, maar ik sla een beetje gezelligheid nooit afTevens moet ik ook weten hoe laat er nog een trein van Weert naar Tilburg gaat, anders moet ik bij jou tukken en ik weet niet of ik dat vertrouw, zo in Limburg.
. maar Bel vanavond maar even dan regelen we wel iets!
![]()
Bullshit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:52 schreef Michhas het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.![]()
true nog maar 5 nuTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Shaniqua.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog 3 posts voor de naam van Pringles.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: