Volgens mij is dat het verhaal over een meisje dat zich verzette tegen de Nederlandse wetgeving en rebelleerde door weg te lopen en haar zin toch door wist te drijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:59 schreef svetan het volgende:
Het verhaalover de tegenwerking van de nederlandse overheid wordt nu ook uitgebreid gebracht in de Brazilliaanse kranten.
http://esportes.terra.com(...)+anos+se+rebela.html
Nee, svetan doet er alles aan om Nederland in een slecht daglicht te zetten. Desnoods verandert hij zijn eigen "ervaringen" zoals het hem uitkomt en als het moet, verzint hij er nog een paar bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:21 schreef livelink het volgende:
Ben je uberhaupt geinteresseerd in haar zeilprestaties, Svetan?
Nou, nou wat een zoete wraak zeg. Een gefrustreerde puber die straks buiten de schijnwerpers haar weg moet vinden aan de andere kant van de wereld. Daar zullen ze echt van wakker liggen in Nederland.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:27 schreef svetan het volgende:
http://www.smh.com.au/wor(...)-20120120-1qacx.html
http://www.vancouversun.c(...)d/6025724/story.html
http://www.rionegro.com.a(...)98&idcat=9521&tipo=2
Nog wat meer reclame voor de nederlanse overheidsinstanies vanuit andere hoeken van de wereld.Laura's wraak is zoet!!
Wraak? Het laat alleen aan de hele wereld zien wat voor een opstandig klein kreng ze is die gewoon lekker doet wat ze zelf wil.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:27 schreef svetan het volgende:
http://www.smh.com.au/wor(...)-20120120-1qacx.html
http://www.vancouversun.c(...)d/6025724/story.html
http://www.rionegro.com.a(...)98&idcat=9521&tipo=2
Nog wat meer reclame voor de nederlanse overheidsinstanies vanuit andere hoeken van de wereld.Laura's wraak is zoet!!
Ah ja daarom is Laura natuurlijk ook de jongste en is er uit die andere veel progressievere landen nooit een blaag opgestaan die haar voor was. Makes sense.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:35 schreef svetan het volgende:
Het zijn feiten die in het buitenland helemaal niet begrepen worden omdat men in vele landen dit soort initiatieven van de jeugd ondersteund.
Pas je wel op dat je niet van je stoel valt van opwinding?quote:
Ik zal jouw totaal van de pot gerukte verzinsels over Dekker, spruitjes, 'het buitenland', de Nederlandse overheid, je kinderen, en bovenal Mighty Mercer zeker missenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef svetan het volgende:
@Disana
Wat doe je eigenlijk tegen je zuuroedemen die vanaf volgende week ongetwijfeld bij jouw gaan optreden?
Dat doet toch helemaal niets toe of af aan het vermeende record?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:29 schreef svetan het volgende:
Ook in Italie en NZ doen geruchten over een mogelijke arrestatie van Laura en haar vader op St. Maarten de ronde. Daarover ben ik vandaag al door vrienden over gevraagd.
Leuke reclame!
Het is te hopen dat ze niet door blijft jammeren. Lijkt me voor haar nou ook niet bepaald feestelijk al dat gehaat en gewrok. Nou ja, als zij het niet doet, doet die rare familie het vermoedelijk wel. Ze kan beter opgewekt verder gaan met haar leven.quote:...... alleen vliegt de kogel nu in de richting van de nederlandse instanties
Ze heeft zelf voor die bijproducten gezorgd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus
Het is net zo'n ongewenst bijproduct van een sportprestatie als dat verhaal over de schoolboeken...... alleen vliegt de kogel nu in de richting van de nederlandse instanties
Ik hoop dat ik nog kan slapen vannacht. Morgen is de grote dag. Zeeheld Laura Dekker voltooit haar solozeiltocht om de wereld en de zure rechtse pers, alsmede alle kinder'beschermers' zullen met schaamrood op de kaken moeten toegeven dat zij het al die tijd fout hadden. De reis houdt op, maar met de harde kern zullen we deze topicreeks blijven voortzetten.quote:
Dat heet gewoon paranoia.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef svetan het volgende:
@MrFoureyes
Waar rook is is meestal ook vuur...... en een jurist zal zeker geen uitspraken doen waar hij publiekelijk op zijn vingers kan worden getikt! Ik neem aan dat deze uitspraken berusten op al dan niet geautoriseerde mededelingen van personen van de betreffende instanties.
Dat is totale onzin - dit is nu juist het verschil tussen een advocaat en (bijvoorbeeld) een rechter of officier van justitie. De laatste twee moeten waarheidsvinding centraal stellen, een advocaat is partijdig en doet dat helemaal niet. Advocaten worden ook niet op hun vingers getikt voor juridisch twijfelachtige of onjuiste uitspraken - wie zou dat moeten doen?. Een advocaat is de spreekbuis van zijn klant.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef svetan het volgende:
@MrFoureyes
Waar rook is is meestal ook vuur...... en een jurist zal zeker geen uitspraken doen waar hij publiekelijk op zijn vingers kan worden getikt! Ik neem aan dat deze uitspraken berusten op al dan niet geautoriseerde mededelingen van personen van de betreffende instanties.
Wat hadden die fout danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog kan slapen vannacht. Morgen is de grote dag. Zeeheld Laura Dekker voltooit haar solozeiltocht om de wereld en de zure rechtse pers, alsmede alle kinder'beschermers' zullen met schaamrood op de kaken moeten toegeven dat zij het al die tijd fout hadden. De reis houdt op, maar met de harde kern zullen we deze topicreeks blijven voortzetten.
Als de advocaat zegt dat zijn cliënt bang is dat diens dochter bij aankomst alsnog wordt opgepakt, dan kan die advocaat daarvoor helemaal niet op de vingers worden getikt (het is geen smaad, laster, belediging, enz, het is slechts het overbrengen van de mening van diens cliënt). Als de cliënt vindt dat de Nederlandse vlag geel-blauw-roze is en de advocaat brengt die mening over, dan is dat inhoudelijk nog steeds onjuist, maar niet strafbaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:35 schreef svetan het volgende:
Als juristen niet voor onjuiste uitspraken op de vingers kunnen worden getikt is dan Nederland nog een rechtsstaat? Ik vraag maar eventjes
http://www.hartvannederla(...)g-niet-in-het-water/quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:16 schreef svetan het volgende:
lol.... en de nederlandse pers maakt zich nog altijd druk over het Guinness thema dat al twee jaar geen thema meer is. Ik ben benieuwd naar de eerste vraag over school door de nederlandse pers.... hoe belachelijk kan men zich internationaal nog verder maken.
Het blijft een record maar niet in een of ander recordboek en dat was al voor haar reis bekend.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:28 schreef opgebaarde het volgende:
Snap het niet. Nu doet familie Dekker alsof dit al lang bekend is maar zodra je iets over dit record wilde zegen in haar gastenboek werd het verwijderd. Wat een lui
Beantwoord mijn 'vraag' nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:30 schreef Tide het volgende:
[..]
Het blijft een record maar niet in een of ander recordboek en dat was al voor haar reis bekend.
wie is er hier zuur? Ik heb je niets anders zien doen dan afgeven op Nederland, in een Nederlands forum nog wel;, op de man zien spelen, vragen negeren en dingen beweren die niet kloppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:00 schreef svetan het volgende:
@Disana
Wat doe je eigenlijk tegen je zuuroedemen die vanaf volgende week ongetwijfeld bij jouw gaan optreden?
Helemaal mee eens. Ik begrijp de ophef ook niet. Ze heeft een paar jaar vakantie gevierd. Moeten we daarom allemaal met vlaggetjes op de kade gaan staan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Laura Dekker nooit een interessant onderwerp gevonden, heb me nooit over haar uitgelaten, positief of negatief... Maar nu is het het goede moment om er éénmalig over uit te wijden.
Mediageil kutkind met veel te veel meevallertjes, wat nu gewoon keihard genaaid wordt. Ik had allang kunnen vertellen dat ze niks aan huiswerk zou doen. Hallo, ze zit op een ZEILBOOT. Ik weet niet? Sowieso, ze heeft leerplicht. Net als ieder ander kind tot zijn of haar 18e, simpel. Anders wil ik ook NU meteen stoppen met school om in Amerika jongste emigrant die het schopt tot superster ter wereld te worden. MAAR, ook dat komt niet in de Guinnes Book of Records. Doet dat ertoe? Mij niet. Laura waarschijnlijk wel. Zij dééd dit voor die vermelding, daar ging het al die tijd om. Ik hoor mensen zeggen 'Tja kijk, wat maakt het uit, ze deed het toch voor haarzelf en dan draait zo'n erkenning er toch niet om?', nou... Wel dus. Let er maar op dat ze het hoe dan ook gaat klaarspelen, zij en haar familie, dat ze alsnog de erkenning van Guinness krijgt.
Het feit dat ze de NL-vlag strijkt en de Nieuw-Zeelandse ophangt omdat wij éindelijk iets laten horen van het feit dat ze wel een béétje aan de regels moet houden, is de perfecte conclusie op de eerste zin van deze uiteenzetting. Mediageil kutkind met veel te veel meevallertjes, wat nu gewoon keihard genaaid wordt. En ik vind het best grappig.
Ben ik nu een jaloerse zuurpruim? Niet objectief? Maybe. Maar als er iemand zeikt haal ik de FOK!Stok omlaag en laat ik de GeenStijl-vlag vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |