Zwolle in de eureka zo'n 500 meter bij thuis vandaan, dat kon ik natuurlijk niet overslaanquote:
Oh echt? Daar gaat je internet-anonimiteit!quote:Op zondag 4 maart 2012 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]op de laatste 2 foto's zie je wel heel duidelijk mijn hand met telefoon in de schaduw
![]()
Was op zoek naar de website van Slow Horse en kwam dit tegen.quote:We tune to B, and we play very, very fucking slowly.
Dit was een roodharige zangeres als ik zo de plaatjes bekijk hebben ze heel veel zangeressen gehadquote:Op zondag 4 maart 2012 18:36 schreef On het volgende:
Ah ze hebben die zangeres weer. Dat is veel beter dan die zanger die ze een tijdje hadden.
Ik heb ook veel zangeressen gehad bwehehehe.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
als ik zo de plaatjes bekijk hebben ze heel veel zangeressen gehad
in your dreams?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb ook veel zangeressen gehad bwehehehe.
Damn dinsdag dit, woensdag mspyscho, rest v.d. week Roadburn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:34 schreef arucard het volgende:
Op de dinsdag van de roadburnweek:
Stone Axe + Stubb + Trippy Wicked in Eindhoven
http://therambler.nl/inde(...)m_eventlist&Itemid=1
Klopt, ik heb de meeste delen ook gezien maar er kwam weinig nieuws voorbij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef bartrid het volgende:
7 ages of rock is best een leuke docu ja, maar niet echt in depth of zo. Er staan leukere documentaires in Bosbeetle's docu topic.
Niet alles hoeft anaal diep te gaan. Gewoon even oppervlakkig een gevoel van de tijd/periode krijgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef bartrid het volgende:
7 ages of rock is best een leuke docu ja, maar niet echt in depth of zo. Er staan leukere documentaires in Bosbeetle's docu topic.
Muziek documentairesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:32 schreef nipeng het volgende:
[..]
Niet alles hoeft anaal diep te gaan. Gewoon even oppervlakkig een gevoel van de tijd/periode krijgen.
Ik zal dat topic van bb eens gaan opsporen.
Hoe dieper hoe beterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:32 schreef nipeng het volgende:
[..]
Niet alles hoeft anaal diep te gaan. Gewoon even oppervlakkig een gevoel van de tijd/periode krijgen.
Ik zal dat topic van bb eens gaan opsporen.
Lekker deuntje trouwens.quote:
Ik vind dit nog wel leuk klinken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |