Google staat uit in dit topic. Zou niet moeten uitmaken volgens mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tepeltjes mogen niet, kutjes ook niet.
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik haar gezicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:52 schreef Roffamannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een vrouw![]()
Zal wel een behaarde kut hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:52 schreef Roffamannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een vrouw![]()
Was inderdaad wel een kleine teleurstelling. Ik scrolde van onder omhoogquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik haar gezicht.
Zou je denken? Eigenlijk geen idee wie ze is of waar ze vandaan komtquote:
Ze is wat aangekomen de laatste tijd, gelukkig. Snap sowieso niet wat sommige mannen zien in van die dunne vrouwen a lá paris hilton .quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jammer dat het nu zo'n gratenpakhuis is.
Tering hey, anders gaan jullie het eerst ff eens worden voor je met notes gaat strooienquote:
Waar is gezegd dat het wel mag?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tering hey, anders gaan jullie het eerst ff eens worden voor je met notes gaat strooien
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tepeltjes mogen niet, kutjes ook niet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Google staat uit in dit topic. Zou niet moeten uitmaken volgens mij.
Iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is wat aangekomen de laatste tijd, gelukkig. Snap sowieso niet wat sommige mannen zien in van die dunne vrouwen a lá paris hilton .
Daar kunnen ook positieve notes tussen zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
=O ik heb nu al 40 notes, dat kan toch niet, dat kun je toch niet menen?
godverdomme tomme.
Oh really?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar kunnen ook positieve notes tussen zitten.
Niet dat de wereld vergaat ofzo als het niet magquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, gaan we ff overleggen.
Notes verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |