Ik slaap nooit meer dan 5-6 uur op een nacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Same here. Al moet ik zaterdag werken. Vreselijk als je bedenkt dat ik de afgelopen 2,5 week gemiddelde 6 uur per nacht heb kunnen slapen.
Op zich gaat het overdag wel. Alleen dat opstaan is echt een crime man. Ik trek die shit nooit. Nooit gekund ook. Ben echt een avondmens wat dat betreft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap nooit meer dan 5-6 uur op een nacht eigenlijk.
Het is gelukkig wel mijn laatste tentamen terwijl het volgende week nog steeds tentamenweek is. Kan ik lekker 5 dagen gaan werken, wat knaken verdienen.
Hoor vaker dat mensen zich daar een beetje in vergissen.quote:
Om 04:00 eentje opengetrokken, halve liter dat wel. En daarna nog 2. Ben echt als een malle op de bank in slaap gevallen en werd om 10:30 wakker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoor vaker dat mensen zich daar een beetje in vergissen.
Laatst kwam een maat van me straalbezopen binnengelopen terwijl we nog naar de stad op. Ik vroeg wat hij gedronken had en zijn antwoord was dat hij 2 of 3 grolsch kanonnetjes ophad.![]()
Alcoholisten bier manquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
Sowieso niet te zuipen dat spul man. Een trappistenbiertje oid op zo'n tijd is best lekker, maar kanon
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
Sowieso niet te zuipen dat spul man. Een trappistenbiertje oid op zo'n tijd is best lekker, maar kanon
Het is ook gewoon smerig. Je wordt er alleen zo lekker bezopen van he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om 04:00 eentje opengetrokken, halve liter dat wel. En daarna nog 2. Ben echt als een malle op de bank in slaap gevallen en werd om 10:30 wakker.
Smerig bocht trouwens ook
quote:
'Half uurtje'. Je weet niet wat je mist jongen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk weer de Eredivisie. Half uurtje ADO - Roda kijken en dan lekker VI met een bazenopstelling
Na VI meer JL-voetbalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
'Half uurtje'. Je weet niet wat je mist jongen.
idd daar kijk ik ook zo naar uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk weer de Eredivisie. Half uurtje ADO - Roda kijken
Die gaan het gewoon net zo hard verneuken als vorig jaar. Hoewel ze deze keer in de winterstop alle spelers hebben behouden volgens mij, maken wel wat meer kans.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen we zien wie er komend seizoen het mag proberen in de eredivisie. ZWOLLE!!!
Ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde steenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die gaan het gewoon net zo hard verneuken als vorig jaar. Hoewel ze deze keer in de winterstop alle spelers hebben behouden volgens mij, maken wel wat meer kans.
Izi 3-0 vanavond btw.
Als de trainer niet voortijds naar Heerenveen vertrekt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen we zien wie er komend seizoen het mag proberen in de eredivisie. ZWOLLE!!!
#artmoetblijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als de trainer niet voortijds naar Heerenveen vertrekt.
Dit vind je dan wél weer een lekker wijf?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een fuckzooi, geen hotlinkin allowed. Teringdumpert.
[ afbeelding ]
Bierrrrrrr
Kom je uit de kast?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit vind je dan wél weer een lekker wijf?
All in op Feyenoord zondag ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef Caland het volgende:
Zorg en huurtoeslag toeslag op vrijdag krijgen, lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |