[VBL Slowchat] TTquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe niks...klik alleen op open nieuw deel. Wat moest ik doen dan?
Ik dacht juist tegen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ben wel benieuwd of deze mag blijven.
Happel is sowieso wel voor
Weet alleen niet of er echt animo voor is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ben wel benieuwd of deze mag blijven.
Happel is sowieso wel voor
Neuj manquote:
Latersquote:
Zal blijken, denk het eigenlijk ook niet neequote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet alleen niet of er echt animo voor is.
Is altijd in het begin als er een nieuwe SC komt. Ze doen dan heel sceptisch en de users moeten larten zien dat ze het waard zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:06 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ze waren vanmiddag met de mods 'achter' aan het overleggen en toen zag Happel het nut van sc's niet.
Wacht maar tot de wedstrijden weer begonnen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:11 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zouden we hier gaan rellen? Vind het tot nu toe wel een geinig en vriendelijk topic.
Zei ook al dat wij daar natuurlijk onmogelijk verantwoordelijk voor kunnen worden gehouden. Heb geen invloed op anderen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:13 schreef Caland het volgende:
Mjah, alsof zo'n SC kan garanderen dat er elders niet gebaggerd wordt. Beetje rare eis
Gewoon de trollen negeren en dan zo snel mogelijk TR doen. Zie alweer gebeuren dat De_kromme en helpmefok elkaar helemaal de tering scheldenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zei ook al dat wij daar natuurlijk onmogelijk verantwoordelijk voor kunnen worden gehouden. Heb geen invloed op anderen.
Maar die post hier dan weer niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:17 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een uitraas topic voor Helpmefok.
Laters piemolquote:
Daarom hebben we Hools.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon de trollen negeren en dan zo snel mogelijk TR doen. Zie alweer gebeuren dat De_kromme en helpmefok elkaar helemaal de tering schelden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:06 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ze waren vanmiddag met de mods 'achter' aan het overleggen en toen zag Happel het nut van sc's niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ajacieden en Feyenoorders.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mogen ook niet-Feyenoorders hier posten?
Disclaimer niet gelezen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mogen ook niet-Feyenoorders hier posten?
Mja de pleuris, rellen rellen rellen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Morph en GGMM zijn in principe voor als we ons kunnen gedragen. En dat gaat hartstikke goed heb ik het idee. Verder wilden ze dan ook dat de clubtopics dan vrij bleven van bagger.
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
Er is nu geen voetbal he. Wacht maar als er weer voetbal is. Na Fey-ajax is deze dicht. 100%
Wie? Ooooooooooo, die A(Z)(DO) fan die een grote mond had over hoe alleen Caland naar De Kuip zou gaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon de trollen negeren en dan zo snel mogelijk TR doen. Zie alweer gebeuren dat De_kromme en helpmefok elkaar helemaal de tering schelden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:29 schreef Happel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nooit normaal voor 11 uur in de ochtend.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:20 schreef kapiteintje het volgende:
Helpmefok is ook weer lekker recalcitrant zo op de vroege morgen.
Ik merk 't.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben nooit normaal voor 11 uur in de ochtend.
Same here. Al moet ik zaterdag werken. Vreselijk als je bedenkt dat ik de afgelopen 2,5 week gemiddelde 6 uur per nacht heb kunnen slapen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Straks tentamen en dan weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |