quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Blijft een kutstad voor de rest natuurlijk.
DIe stinken vaak ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
deze bedoelde ik smoofie:
[ afbeelding ]
kan toch niet meer man
troll, reported.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Duitsers zijn goed in transport en logistiek regelen ja
Mwa je moet er van houden. Ik vind Rotterdam ook geen mooie stad, maar het is wel relax dat je overal per auto kunt komenquote:
O godver.quote:
Ze hebben tenminste wel een metroquote:
Delft is pas een echte stad. Jammer dat er door alle technische studies het aanbod vrouwlijke studenten erg tegenvaltquote:
Jojoortje spreidt haar winkansen. Die heeft altijd een goed weekend.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste wel een metro
En hoeren
jij was toch voor ajax?![]()
In Twente zijn ook wel hoeren, alleen ze krijgen er niet voor betaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste wel een metro
En hoeren
"Nou, dikke lul, dat boeit me geen metro."quote:
Tukkermeisjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Twente zijn ook wel hoeren, alleen ze krijgen er niet voor betaald.
De assen zijn vastgelast, het de onderstellen (waaraan de wielen vastzitten) draaien niet mee, zijn nonflexibel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Waar the fuck heb je het over vent. Assen star castgelast?
Nieuwe trams.Oude trams, met trappetje.
![]()
Als je zaterdag in de ochtend door de jordaan loopt, noorder,wester markt etc. In de lente/zomer met wat terrasjes, zon erbij. Echt gezellig man, haarlemmerstraat etc. Echt...nostalgiequote:
Nostalgiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je zaterdag in de ochtend door de jordaan loopt, noorder,wester markt etc. In de lente/zomer met wat terrasjes, zon erbij. Echt gezellig man, haarlemmerstraat etc. Echt...nostalgie.
Klopt, zijn er veel. Mooi bouwjaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje...je zit ook in de club van '88 las ik net? Meest vruchtbare jaar voor vaste users hier in VBL heb ik het idee.
Hoe staat het nou met die 2e ring?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
"Nou, dikke lul, dat boeit me geen metro."
"De Kuip was verleden week van ons".![]()
Je bedoelt als het niet zo druk is met straalbezopen of stonede toeristen en foto japanners?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je zaterdag in de ochtend door de jordaan loopt, noorder,wester markt etc. In de lente/zomer met wat terrasjes, zon erbij. Echt gezellig man, haarlemmerstraat etc. Echt...nostalgie.
Heb je niet in de jordaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt als het niet zo druk is met straalbezopen of stonede toeristen en foto japanners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |