[VBL Slowchat] TTquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe niks...klik alleen op open nieuw deel. Wat moest ik doen dan?
Ik dacht juist tegen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ben wel benieuwd of deze mag blijven.
Happel is sowieso wel voor
Weet alleen niet of er echt animo voor is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ben wel benieuwd of deze mag blijven.
Happel is sowieso wel voor
Neuj manquote:
Latersquote:
Zal blijken, denk het eigenlijk ook niet neequote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet alleen niet of er echt animo voor is.
Is altijd in het begin als er een nieuwe SC komt. Ze doen dan heel sceptisch en de users moeten larten zien dat ze het waard zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:06 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ze waren vanmiddag met de mods 'achter' aan het overleggen en toen zag Happel het nut van sc's niet.
Wacht maar tot de wedstrijden weer begonnen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:11 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zouden we hier gaan rellen? Vind het tot nu toe wel een geinig en vriendelijk topic.
Zei ook al dat wij daar natuurlijk onmogelijk verantwoordelijk voor kunnen worden gehouden. Heb geen invloed op anderen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:13 schreef Caland het volgende:
Mjah, alsof zo'n SC kan garanderen dat er elders niet gebaggerd wordt. Beetje rare eis
Gewoon de trollen negeren en dan zo snel mogelijk TR doen. Zie alweer gebeuren dat De_kromme en helpmefok elkaar helemaal de tering scheldenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zei ook al dat wij daar natuurlijk onmogelijk verantwoordelijk voor kunnen worden gehouden. Heb geen invloed op anderen.
Maar die post hier dan weer niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:17 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een uitraas topic voor Helpmefok.
Laters piemolquote:
Daarom hebben we Hools.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon de trollen negeren en dan zo snel mogelijk TR doen. Zie alweer gebeuren dat De_kromme en helpmefok elkaar helemaal de tering schelden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:06 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ze waren vanmiddag met de mods 'achter' aan het overleggen en toen zag Happel het nut van sc's niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ajacieden en Feyenoorders.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mogen ook niet-Feyenoorders hier posten?
Disclaimer niet gelezen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mogen ook niet-Feyenoorders hier posten?
Mja de pleuris, rellen rellen rellen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Morph en GGMM zijn in principe voor als we ons kunnen gedragen. En dat gaat hartstikke goed heb ik het idee. Verder wilden ze dan ook dat de clubtopics dan vrij bleven van bagger.
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
Er is nu geen voetbal he. Wacht maar als er weer voetbal is. Na Fey-ajax is deze dicht. 100%
Wie? Ooooooooooo, die A(Z)(DO) fan die een grote mond had over hoe alleen Caland naar De Kuip zou gaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon de trollen negeren en dan zo snel mogelijk TR doen. Zie alweer gebeuren dat De_kromme en helpmefok elkaar helemaal de tering schelden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:29 schreef Happel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nooit normaal voor 11 uur in de ochtend.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:20 schreef kapiteintje het volgende:
Helpmefok is ook weer lekker recalcitrant zo op de vroege morgen.
Ik merk 't.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben nooit normaal voor 11 uur in de ochtend.
Same here. Al moet ik zaterdag werken. Vreselijk als je bedenkt dat ik de afgelopen 2,5 week gemiddelde 6 uur per nacht heb kunnen slapen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Straks tentamen en dan weekend.
Ik slaap nooit meer dan 5-6 uur op een nacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Same here. Al moet ik zaterdag werken. Vreselijk als je bedenkt dat ik de afgelopen 2,5 week gemiddelde 6 uur per nacht heb kunnen slapen.
Op zich gaat het overdag wel. Alleen dat opstaan is echt een crime man. Ik trek die shit nooit. Nooit gekund ook. Ben echt een avondmens wat dat betreft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap nooit meer dan 5-6 uur op een nacht eigenlijk.
Het is gelukkig wel mijn laatste tentamen terwijl het volgende week nog steeds tentamenweek is. Kan ik lekker 5 dagen gaan werken, wat knaken verdienen.
Hoor vaker dat mensen zich daar een beetje in vergissen.quote:
Om 04:00 eentje opengetrokken, halve liter dat wel. En daarna nog 2. Ben echt als een malle op de bank in slaap gevallen en werd om 10:30 wakker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoor vaker dat mensen zich daar een beetje in vergissen.
Laatst kwam een maat van me straalbezopen binnengelopen terwijl we nog naar de stad op. Ik vroeg wat hij gedronken had en zijn antwoord was dat hij 2 of 3 grolsch kanonnetjes ophad.![]()
Alcoholisten bier manquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
Sowieso niet te zuipen dat spul man. Een trappistenbiertje oid op zo'n tijd is best lekker, maar kanon
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
Sowieso niet te zuipen dat spul man. Een trappistenbiertje oid op zo'n tijd is best lekker, maar kanon
Het is ook gewoon smerig. Je wordt er alleen zo lekker bezopen van he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om 04:00 eentje opengetrokken, halve liter dat wel. En daarna nog 2. Ben echt als een malle op de bank in slaap gevallen en werd om 10:30 wakker.
Smerig bocht trouwens ook
quote:
'Half uurtje'. Je weet niet wat je mist jongen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk weer de Eredivisie. Half uurtje ADO - Roda kijken en dan lekker VI met een bazenopstelling
Na VI meer JL-voetbalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
'Half uurtje'. Je weet niet wat je mist jongen.
idd daar kijk ik ook zo naar uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk weer de Eredivisie. Half uurtje ADO - Roda kijken
Die gaan het gewoon net zo hard verneuken als vorig jaar. Hoewel ze deze keer in de winterstop alle spelers hebben behouden volgens mij, maken wel wat meer kans.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen we zien wie er komend seizoen het mag proberen in de eredivisie. ZWOLLE!!!
Ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde steenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die gaan het gewoon net zo hard verneuken als vorig jaar. Hoewel ze deze keer in de winterstop alle spelers hebben behouden volgens mij, maken wel wat meer kans.
Izi 3-0 vanavond btw.
Als de trainer niet voortijds naar Heerenveen vertrekt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen we zien wie er komend seizoen het mag proberen in de eredivisie. ZWOLLE!!!
#artmoetblijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als de trainer niet voortijds naar Heerenveen vertrekt.
Dit vind je dan wél weer een lekker wijf?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een fuckzooi, geen hotlinkin allowed. Teringdumpert.
[ afbeelding ]
Bierrrrrrr
Kom je uit de kast?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit vind je dan wél weer een lekker wijf?
All in op Feyenoord zondag ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef Caland het volgende:
Zorg en huurtoeslag toeslag op vrijdag krijgen, lekker
Nope.quote:
Fuck nee, make-uphoer. Maar wel beter danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit vind je dan wél weer een lekker wijf?
Ga je weer op die joden weddenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope.
Heb zelf ook een wedwinterstop genomen, volgende week maar weer eens aan beginnen.
Wat nou als kapiteintje haar focking lelijk vindt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck nee, make-uphoer. Maar wel beter dande hoer van Amsterdam
.
Ik zal je eens een foto'tje sturen van m'n chick. Of je ziet d'r op de 29e?
Dan niets? Hij hoeft haar niet te neuken, dat doe ik al?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou als kapiteintje haar focking lelijk vindt?
Die Sylvie vind ik een stuk lekkerder dan dat mokkel wat jij net posttequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck nee, make-uphoer. Maar wel beter dande hoer van Amsterdam
.
Ik zal je eens een foto'tje sturen van m'n chick. Of je ziet d'r op de 29e?
Ja, 100x lekkerder is sylvie man. Ben nu toch erg benieuwd naar zijn vriendinquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Sylvie vind ik een stuk lekkerder dan dat mokkel wat jij net postte
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Sylvie vind ik een stuk lekkerder dan dat mokkel wat jij net postte
Goede site voor wallpapers idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Wat vind je nou van zoiets helmefok:
[ afbeelding ]
Elisha Cuthbert? Die is zeer goed te douwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Wat vind je nou van zoiets helmefok:
[ afbeelding ]
Symphatieke gast ook wel die Raf. Beter dan die Sneijderquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, 100x lekkerder is sylvie man. Ben nu toch erg benieuwd naar zijn vriendin.
Ze was toen net genezen borstkankerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] GEIL MAN.Vooral die open paardenmuil.
Nee, die Chobot is ook niet appetijtelijk, maar die Sylvie....
Daar gaat het niet om, ik heb het specifiek over d''r smoel, niet over d'r haar. Kort haar kan nog wel wat hebben, een paardenbek heb je voor het leven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze was toen net genezen borstkanker
Ze heeft alweer lang haar. En trouwens is ze ondanks die rare foto en kort haar ook hier nog mooier dan die chick die jij net dropte.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] GEIL MAN.Vooral die open paardenmuil.
Nee, die Chobot is ook niet appetijtelijk, maar die Sylvie....
Tsja, het zal aan mij liggen maar dat wijf heeft behalve goede tieten helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze heeft alweer lang haar. En trouwens is ze ondanks die rare foto en kort haar ook hier nog mooier dan die chick die jij net dropte.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja, het zal aan mij liggen maar dat wijf heeft behalve goede tieten helemaal niets. En ze is ZO FUCKING KLEIN he. Jezus, ik heb d'r meermaals gesproken (studio's). Zij is met recht een IPH'tje, en dan ben ik niet eens zo heel erg lang
(1.85 ofzo?)
Ok ook Uit die tijd:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja, het zal aan mij liggen maar dat wijf heeft behalve goede tieten helemaal niets. En ze is ZO FUCKING KLEIN he. Jezus, ik heb d'r meermaals gesproken (studio's). Zij is met recht een IPH'tje, en dan ben ik niet eens zo heel erg lang
(1.85 ofzo?)
Tsja sorry hoor maar dat hoofd is echt buiten proporties. Fucking brede kaaklijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme, die paardenbek
Scarlet kan er op foto's fucking lekker uitzien, maar soms is het ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja sorry hoor maar dat hoofd is echt buiten proporties. Fucking brede kaaklijn.
Maargoed, een waar we het allemaal wel op kunnen dan
[ afbeelding ]
Tsja sorry, nee. En dat komt echt niet vanwege O my god look at the way her knee's look I'd definetly not tap that. Ze heeft gewoon niets IMHO.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok ook Uit die tijd:
[ afbeelding ]
Is toch gewoon lekker wijf man
Maar aan 't eind van de dag zou 99% van mannelijk Fok! haar wel douwen, en Silvie... Ook 99% eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Scarlet kan er op foto's fucking lekker uitzien, maar soms is het ook
Scarlet Johansson zag er laatst echt niet uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja sorry hoor maar dat hoofd is echt buiten proporties. Fucking brede kaaklijn.
Maargoed, een waar we het allemaal wel op kunnen dan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |