[VBL Slowchat] TTquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe niks...klik alleen op open nieuw deel. Wat moest ik doen dan?
Ik dacht juist tegen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ben wel benieuwd of deze mag blijven.
Happel is sowieso wel voor
Weet alleen niet of er echt animo voor is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ben wel benieuwd of deze mag blijven.
Happel is sowieso wel voor
Neuj manquote:
Latersquote:
Zal blijken, denk het eigenlijk ook niet neequote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet alleen niet of er echt animo voor is.
Is altijd in het begin als er een nieuwe SC komt. Ze doen dan heel sceptisch en de users moeten larten zien dat ze het waard zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:06 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ze waren vanmiddag met de mods 'achter' aan het overleggen en toen zag Happel het nut van sc's niet.
Wacht maar tot de wedstrijden weer begonnen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:11 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zouden we hier gaan rellen? Vind het tot nu toe wel een geinig en vriendelijk topic.
Zei ook al dat wij daar natuurlijk onmogelijk verantwoordelijk voor kunnen worden gehouden. Heb geen invloed op anderen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:13 schreef Caland het volgende:
Mjah, alsof zo'n SC kan garanderen dat er elders niet gebaggerd wordt. Beetje rare eis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |