De ironiequote:
ik houd je nog wel even gezelschap!quote:
en toch zou je beter om uit te kunnen zieken, je bedje in kunnen kruipenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gezellie. Heb de hele ochtend + een deel van de middag geslapen, dus klaarwakker nog
Ik maak het ook niet al te laat. Morgen moet ik om 11:00 uur in Venhuizen zijn voor de APK keuring. Maar ik ben nu nog ff te wakker om naar bed te gaan, dan lig ik maar wat te draaien, dat schiet ook niet opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
en toch zou je beter om uit te kunnen zieken, je bedje in kunnen kruipen(maar voorlopig slaap ik ook niet hoor
)
bah, ik hoop dat die droger in 't dorp hier pal bij voor mij is; ruim drie kwartier doen over vier handdoeken drogen is toch wel einde oefening denk ik
ik loop elke keer dat ik de keuken inloop, uit de pan met het restant macaroni te snoepen. daar gaat m'n vriezer portiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kaas met komkommer! Kom dr maar in!
thnx!quote:
ik moet om half elf bij logopedie zijn met Jan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet al te laat. Morgen moet ik om 11:00 uur in Venhuizen zijn voor de APK keuring. Maar ik ben nu nog ff te wakker om naar bed te gaan, dan lig ik maar wat te draaien, dat schiet ook niet op
lekker !quote:
Dat vind mijn vriend dus ook heel smerig maar ik doe dat dus ook heel vaak oud eten uit de pan eten :pquote:
Goed om te lezen! Maar niet te snel toegeven natuurlijk. Anders is het effect binnen no time als sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
btw: 't strafstoeltje lijkt wel enig effect te hebben he .. hij komt steeds sneller zeggen : "ikke sorry doen!" en dan z'n wang tegen de mijne aan leggen. of kusjes geven en willen knuffelen .. dat is wel eens anders geweest ...
ik mag hopen dat het dan Koud is en niet Oud ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat vind mijn vriend dus ook heel smerig maar ik doe dat dus ook heel vaak oud eten uit de pan eten :p
het is trouwens oude kaas met honing mosterd geworden. Jum
Ga je die voor de webcam voorlezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
enne voor de slapeloze mensen. Ik heb nog wel wat slaapverwekkende boeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |