ik vond t wel een lachwekkende samenvatting. de dag eindigde fijn hoor, dus voel me niet rot! t was gewoon een kutdag en ik heb zelden zoveel dingen mis zien gaan achter elkaar bij mezelfquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstjes maken van alles wat rot is helpt meestal niet zo om je blijer te laten voelen, niet dan?![]()
Smooch voor de rotdag tho!![]()
Dan is het goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond t wel een lachwekkende samenvatting. de dag eindigde fijn hoor, dus voel me niet rot! t was gewoon een kutdag en ik heb zelden zoveel dingen mis zien gaan achter elkaar bij mezelf
Denk dat t eerste stuk t belangrijkste isquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en over studie:
Ik heb me tijdens m'n studie een slag in de rondte gewerkt. Op een gegeven moment had ik 3 bijbaantjes, was ik voorzitter van m'n volleybalvereniging, trainde ik 2x in de week en 1 dag in het weekend wedstrijd, en gaf ik 2x per week training. Hoe ik het deed weet ik niet, maar ik had het veel drukker dan nu. Want ik werkte minstens 30 uur per week aan m'n studie. Minstens.
Mar ik heb wel een fijne studietijd gehad. En nu heb ik volgend jaar een hele flinke studieschuld af te betalen. 2 jaar vol lenen, en dan nog wat lenen hier en daar gedurende 5 jaar.
Maar ja, ik heb ook 7 jaar gestudeerd. Een toptijd gehad. En nu een leuke baan.
Helaas, geen leuke jas...
Goed dat je er zelf om kunt lachen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond t wel een lachwekkende samenvatting. de dag eindigde fijn hoor, dus voel me niet rot! t was gewoon een kutdag en ik heb zelden zoveel dingen mis zien gaan achter elkaar bij mezelf
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een eerste keer zéér tevreden!
Lekker gevoel hč?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n eerste terugbetaling IB-groep is gedaan![]()
Nog een beetje flauwtjes, en de volgende keer gaat er ook echt véél meer vlees in, maar niet vies!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Proeft het ook echt als een kroket? Of toch andere smaken door je eigen ingrediënten enzo?
Wat hebt je gedaan? Is het niet beter om rustig aan te doen? Je had toch pfeiffer? Of verwar ik je nu met een ander?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:13 schreef Chicolate het volgende:
Het weekend heb ik wel zin in, maar die werkdag die ervoor zit ... lange dag (tot 5 uur), en ik ben moe want ik heb te weinig geslapen vannacht.
De studie waar ik het hier over heb was een lerarenopleiding Frans. Daar ben ik toen wel mee gestopt, want een jaar moeten overdoen terwijl ik wel goede cijfers haalde, dat werkt niet echt motiverend op een Marmar van 19quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Wat voor studie heb je gedaan, Mar?
En wat is een 'enorm ontbijt', XM?.
Coolquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
De studie waar ik het hier over heb was een lerarenopleiding Frans. Daar ben ik toen wel mee gestopt, want een jaar moeten overdoen terwijl ik wel goede cijfers haalde, dat werkt niet echt motiverend op een Marmar van 19
Ik heb daarvoor een jaartje in Frankrijk (Lille) gewoond als avontuurlijke tiener, eerst als au-pair, daarna zelf een kamer gehuurd en nog een tijdje gewerkt in een restaurantje, dus op zich zit het wel goed met mijn Fransquote:
@work heb ik er ook 2 maar heb nu een formaatje soepkom en die is toch wel uberfavoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:10 schreef MarMar het volgende:
Om die reden heb ik 2 favoriete mokkenen thx Viz
het lukt me toch om hiermee onsje per onsje weer richting de 70 te gaan
gaat niet heel snel, maar ik heb de tijd.
Het is mijn favoriet, niet te zoet, niet te kruidig, gewoon lekker frisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:27 schreef Perruche het volgende:
Is die thee ook een beetje te drinken?
Boh ik ben echt vet lui vandaag. Vanavond ga ik helemaal niets doen, behalve kokenWe hebben trouwens een playstation (3 volgens mij) thuis, weet iemand nog leuke spelletjes?
Als je van RPG's houdt: Skyrim.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:27 schreef Perruche het volgende:
Is die thee ook een beetje te drinken?
Boh ik ben echt vet lui vandaag. Vanavond ga ik helemaal niets doen, behalve kokenWe hebben trouwens een playstation (3 volgens mij) thuis, weet iemand nog leuke spelletjes?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:
Thanks voor de tips! Het moet niet te moeilijk zijn, niet te aggressief en ook leuk voor 2 spelers, als het even kan. Super maria, ofzo. Het moet er namelijk ook schattig uitzien!
En nee ik heb die PS niet gekocht, het was een kado
quote before the editquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:
Thanks voor de tips! Het moet niet te moeilijk zijn, niet te aggressief en ook leuk voor 2 spelers, als het even kan. Super maria, ofzo. Het moet er namelijk ook schattig uitzien!
En nee ik heb die PS niet gekocht, het was een kado
Oeh dat ziet er schattig uit. Daar eens naar kijken en naar portal 2. Waar koop je PS spellen? Liefst niet nieuw want dat lijkt me haske duurquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Perr lijkt me meer een persoon voor LittleBigPlanetOf Portal 2 inderdaad.
Dus eigenlijk uncharted 1. En dan 2, en dan 3?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Oh, leuk spel voor PS3: Uncharted 3, maar dan moet je de eerdere twee delen ook gespeeld hebben. Is wel een adventure game, maar heel mooi en leuk.
Niet schattig, sorry.
Ja, dat klinkt wel logisch hč?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dus eigenlijk uncharted 1. En dan 2, en dan 3?
Misschien dat bol.com ze 2e-hands heeft?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er schattig uit. Daar eens naar kijken en naar portal 2. Waar koop je PS spellen? Liefst niet nieuw want dat lijkt me haske duur
Theme hospitalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:39 schreef Perruche het volgende:
Jullie zien hier is een noob aan het praten! Het enige spel dat ik ooit gekocht heb is theme hospital. De rest deden mijn vriendjes of mijn papa.
Of die gamemania 2e handswinkel. Maar geen idee of dat beetje leuke spellen zijn daar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Misschien dat bol.com ze 2e-hands heeft?
Ik ook, helemaal uitgespeeld. En Gran Turismo met mijn broertjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:39 schreef Perruche het volgende:
Jullie zien hier is een noob aan het praten! Het enige spel dat ik ooit gekocht heb is theme hospital. De rest deden mijn vriendjes of mijn papa.
Hihi valt vies tegen dan hé?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:41 schreef anna82 het volgende:
Mokken? Wij hebben papieren bekertjes! Vandaag bij de klant terwijl het eigenlijk mijn zuid as dag is, merk dat ik wel ingesteld ben op vrijdag-uitslapen, gaapje.
Vanochtend 68.5, nu zo'n vier weken op rij hetzelfde.
Waarom niet? Er kan van alles liggen: als mensen een spel uitgespeeld hebben, verkopen ze hem (vaak) weer. Muv de gezelschapsspellen uiteraard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of die gamemania 2e handswinkel. Maar geen idee of dat beetje leuke spellen zijn daar.
Bullyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:51 schreef MarMar het volgende:
Wij hebben alleen maar een playstation2 en dus heel vaak tweedehandsspelletjes.
Leuk zat allemaal
Jeutje, wat moet je ermee? Je kan toch niet alles tegelijk spelen..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bully.
Wij* hebben alle consoles: PS3, Wii, Xbox360, PSP, Nintendo DS 3D. Weet niet of we de PS2 ook nog hebben.
Lees: M.
Doesn't matterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jeutje, wat moet je ermee? Je kan toch niet alles tegelijk spelen..
/zoumijnmoederzeggen
Ah de nieuwendijk, daar kan ik zaterdag wel even heen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:
LittleBigPlanet lijkt me dan een game waarmee je zou kunnen beginnen.
GameMania heeft een gebruikte voor een tientje. (Nieuwendijk en Ceintuur)
Ach, mn broertjes vinden kleren en uit eten weer zonde van het geld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
/zoumijnmoederzeggen
Yup, je kunt rips bekijken met je PS3quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ook niet weten wat ik ermee moet. Had het ook nooit zelf gekocht, dure ongein! Maar volgens mij kan je ook films op USB zetten en dat met de PS kijken, klopt dat?
De PS3 is sowieso ook een bluray-speler, die hoef je dan niet meer los te kopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ook niet weten wat ik ermee moet. Had het ook nooit zelf gekocht, dure ongein! Maar volgens mij kan je ook films op USB zetten en dat met de PS kijken, klopt dat?
Krokettenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een eerste keer zéér tevreden!
Niet alle spellen komen op alle consoles uit hč?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
/zoumijnmoederzeggen
Jij eet toch sinds een tijdje minder koolhydraten? Dat werkt enorm vochtafdrijvend, dus ik denk dat dat ook heeft geholpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:26 schreef MarMar het volgende:
Ik heb denk ik al ontdekt wat zo helpt tegen de dikke enkels: ik had eerst oranjebloesemjasmijnthee van pickwick en nu van AH.
Die van AH blijft er dus in!
Ik had al stewvlees in stukjes, dus dit was al 'heel', maar groenten gaan voortaan idd wat groverquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Kroketten![]()
Oh ja, Mo ik zag je fotoreeks op FB en wilde je nog de tip geven om bij het maken van de runderbouillon het vlees heel te laten en de groenten grover gesneden. Dan is het daarna niet zo'n pokke-werk om het te scheiden. Ik zag al voor me hoe je die flintertjes vlees uit die kleine blokjes wortel moest pulken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Had een boekje meegekregen en daar stond alleen in: "Voor een echografie van de buik moet u nuchter blijven. Graag vier uur vķķr het onderzoek niet meer eten, drinken en roken." Stond dus verder niets over dat wat je van tevoren nog at, licht moest zijn. Dus zal wel gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:01 schreef MarMar het volgende:
volgens mij adviseren ze altijd een licht ontbijt voordat je nuchter moet zijn.. met een groot ontbijt kan je namelijk best eens niet nuchter genoeg zijn omdat het ff duurt voordat je maag echt leeg is
Verder zie ik zulke ontbijtjes graag vaker bij je XM
Oh ik ook niet, maar het is wel een reden waarom sommige mensen er toch nog maar een console bij kopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:35 schreef Perruche het volgende:
Pong.
En ik moest googlen naar bluray. Mini, ik denk niet dat ik ooit een speler daarvoor zou kopen! Ik heb geloof ik momenteel niet eens een DVD speler. Alleen in mijn computer.lang leve technologie
Hahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow wij hebben een wii (die staat te verstoffen), een PS3 en ik heb zelf nog een DS. Wii gaat met vlagen en op de PS3 mag ik graag dingen spelen als GTA. Lekker auto's jatten, dingen/mensen omver rijden, schieten, beetje lopen etteren etc. Echte oorlogsgames vind ik geen zak aan. Singstar is leuk met een groep + veel drank. LittleBigPlanet heb ik liggen, maar nog nooit gedaan..
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Gister als impulsieve actie meegedaan aan de Movie Quiz (soort pubquiz maar dan over films) van de bios hier. We waren van te voren al kansloos natuurlijk, en we zijn dan ook met afstand laatste geworden. Maar het was wel erg leuk.
. We hadden van te voren als tactiek afgesproken om als we het antwoord niet wisten, we dan Cocktail in zouden vullen. De eerste vraag wisten we direct al niet, dus hop, Cocktail ingevuld. Bleek dat nog goed te zijn ook.
.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha. En dan toch proberen te ontsnappen aan de cops die met loeiende sirene achter je aan komen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben tentamens na aan het kijken in mijn baggy jeansMet muziek aan
![]()
Hahaha ^^ Wat heb je je hoofd vakkundig geblurdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:55 schreef V1z0R het volgende:
Gamen tot je er bij slaapt! Fuck yeah!![]()
[ afbeelding ]
ik vind fruit ninja ook erg grappig (ook al slaat dat spel echt helemaal nergens opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb een paar weken geleden dus een Xbox en kinect gekocht en ik vind het echt heel leuk en speel er mee op zo'n beetje alle dagen dat ik 's avonds thuis ben. Fitnessspelletjes, Just Dance en Portal 2 zijn wel erg leuk. En zo duur was het uiteindelijk ook niet (zegt de scheefhurende PhD).
Oh, ik zit gewoon op mn werkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
Oh das fijn Coco!! En dat 2x zelfs, thuis in baggy's
Wilde altijd een Wii maar och nog steeds geen smak geld over gehad om zoiets nou mee te gaan halen denk ik.
Bij Wolff!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:06 schreef Mini. het volgende:
Klinkt leuk DaD!Welke bios was dat?
Binnenkort is ook de Groningse tak van het IFF Rotterdam. Ga ik misschien ook wel wat van kijken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hahaha ^^ Wat heb je je hoofd vakkundig geblurd
Lijkt me leuk ja!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij Wolff!
Volgende maand gaan we weer, ga je mee?
Waarom heb jij een baggy?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik zit gewoon op mn werkMaar aangezien ik mijn kamer toch niet uit hoef vandaag, heb ik heel rebels mijn baggy jeans hier aan. Met gympen.
[sub]The sad thing, ik voel
Meer eiwitten sowieso (en jah ook minder koolhydraten daardoor) maar ik zat eigenlijk altijd al vrij laag in de koolhydraten. Annyway, ik ga het maar zo houden, want het bevalt me primaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij eet toch sinds een tijdje minder koolhydraten? Dat werkt enorm vochtafdrijvend, dus ik denk dat dat ook heeft geholpen.
Ah dat komt dan wel goed iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Had een boekje meegekregen en daar stond alleen in: "Voor een echografie van de buik moet u nuchter blijven. Graag vier uur vķķr het onderzoek niet meer eten, drinken en roken." Stond dus verder niets over dat wat je van tevoren nog at, licht moest zijn. Dus zal wel gaan. En ik kom nu uit op 5,5 uur van tevoren.
Denk dat ze gestopt is bij de Hquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja! Ik wilde nog zeggen: ik heb heul geen nieuwjaarswens van HPKW gehad!.
En wat voor webshop heeft Martijn, Coco?
hmmmmm ik zoek nog een carnavalsoutfit!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:23 schreef loveli het volgende:
Henk, bedankt
[ afbeelding ]
Bij de weg, tot welke letter ben je gekomen met nieuwjaarswensen?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:23 schreef loveli het volgende:
Henk, bedankt
[ afbeelding ]
Bij de weg, tot welke letter ben je gekomen met nieuwjaarswensen?
Nee, want ze doet het op basis van voorlettersquote:
DM!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja! Ik wilde nog zeggen: ik heb heul geen nieuwjaarswens van HPKW gehad!.
En wat voor webshop heeft Martijn, Coco?
^^quote:
Kijk, weer een reden dat het leuk kan zijn om vrijgezel te zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef _aurum_ het volgende:
Wat tof van Martijn zijn webshop!
Wij hebben de PS3 van mijn broertje geconfisqueerdDie nog steeds een vriendin heeft en ergo geen tijd meer heeft om spelletjes te spelen
@Vaiz: Mijn lief kan ook van die verhalen vertellen dat hij achter op zijn fietsie,zijn pc kast meesleepte om ergens een lan party te hebben. Those where the days
En wat is de voorletter van anna82?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:32 schreef Viking84 het volgende:
Nee, want ze doet het op basis van voorletters.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kijk, weer een reden dat het leuk kan zijn om vrijgezel te zijn.
Nostalgie inderdaad
Toen je nog kon patsen met juist de grootte van je PC-kast, je alles in je PC overgeclockt had en wist welke temperatuur ze hadden bij idle/full-load, je hele spellen en films binnenhaalde met 64kbit ISDN... Stoppen!, anders blijf je doorgaan
Ja! Vertel eens HPKW!
de Hi Ha Haaaa!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
En wat is de voorletter van anna82?
My thoughts!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Blind dates! Meervoud nog wel
Details plz!
Ja, vette tijden waren dat!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nostalgie inderdaad
Toen je nog kon patsen met juist de grootte van je PC-kast, je alles in je PC overgeclockt had en wist welke temperatuur ze hadden bij idle/full-load, je hele spellen en films binnenhaalde met 64kbit ISDN... Stoppen!, anders blijf je doorgaan
Als je advies nodig hebt bij je bestelling, let us knowquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:14 schreef V1z0R het volgende:
1100 en kan beter? Vind het best nog wel wat hoor!![]()
Misschien ook maar eens een bestelling plaatsen binnenkort
Jullie hebben een beamer in de woonkamer?![]()
/jaloers
Mariaaaa! Ik loop je steeds mis in LoLquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Super Maria is present!
En Coco is idd hawt in baggy trousahz
Dat jochie kijkt precies zoals ik zou kijken als mijn ouders er in die outfits bij liepen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:41 schreef loveli het volgende:
On topic: kekke sportoutfitjes:
[ afbeelding ]
Dan moet je gewoon niet allang bezig zijn als wij net inloggenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mariaaaa! Ik loop je steeds mis in LoLMisschien vanavond weer eens samen gamen?
Wauwaa daar zou ik de deur niet mee uitgaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:41 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hij steekt nog wel een vadsig vuistje op van "Jeej!"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:42 schreef Mini. het volgende:
Ik sluit me bij de rest aan, Henk...
[..]
Dat jochie kijkt precies zoals ik zou kijken als mijn ouders er in die outfits bij liepen...Vooral die moeder.
Gniffel het is dan ook vrijdag. Het is dat ik vandaag mensen blij ga maken en daartoe gesprekken ga voeren maar anders dan had ik hier ook wel in mijn nieuwe jeans gezetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik zit gewoon op mn werkMaar aangezien ik mijn kamer toch niet uit hoef vandaag, heb ik heel rebels mijn baggy jeans hier aan. Met gympen.
The sad thing, ik voel me echt een beetje rebels
Wii was eigenlijk wel heel leuk hoor. Alleen hebben wij op een gegeven moment de tv beneden vervangen voor een beamer, en toen moesten we iets anders regelen voor de wii, maar dat hebben we nooit gedaan
Als ik er vanavond ben wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mariaaaa! Ik loop je steeds mis in LoLMisschien vanavond weer eens samen gamen?
Mwehe, zijn dat niet de Kardashians?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:41 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
waarom herken ik hier de Kardashians inquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:41 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
*boks*quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom herken ik hier de Kardashians in![]()
wat zeg dit over onsquote:
Nu jullie het zeggenquote:
Draakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nog geen lunchpauze hier.
Fijn dat jullie nieuwsgierig zijn, ik ben dat ook wel.
Ik herkende de vader van het stelletje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu jullie het zeggen
En geen idee wat dat over ons zegt
quote:[..]
Draak
Lolz!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nog geen lunchpauze hier.
Fijn dat jullie nieuwsgierig zijn, ik ben dat ook wel.
Als ik later een gezinnetje heb, dan ga ik ieder jaar een fotoshoot doen. En dan zo fout mogelijk. Win foto'squote:[b]Op vrijdag 20 januari 2012 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe, zijn dat niet de Kardashians?Met hun kekke familieshots.
Ik ben nu een working gal, ik ben niet vroeg thuisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik later een gezinnetje heb, dan ga ik ieder jaar een fotoshoot doen. En dan zo fout mogelijk. Win foto'sIk ga de foute gympakjes alvast onthouden
@MI: Jullie moeten gewoon eerder online komen! Hardcore gamen ftw
Loveli, ik herken ze nog steeds niet
Ik hoop niet dat je je baan zat bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ineens liedje van corry konings in mn hoofd.
Wat zegt dāt over mij!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je je baan zat bent.
Wat zal ik daarop zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je je baan zat bent.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik later een gezinnetje heb, dan ga ik ieder jaar een fotoshoot doen. En dan zo fout mogelijk. Win foto'sIk ga de foute gympakjes alvast onthouden
@MI: Jullie moeten gewoon eerder online komen! Hardcore gamen ftw
Loveli, ik herken ze nog steeds niet
Is hij nu ook al in absolute paniek of dan pasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ben benieuwd!
Hmmmhmm zal eens zien vanavond, het ziet er niet naar uit dat ik vroeg naar huis ga vanmiddag.
Medewerker in absolute paniek om 15:30 /aluhoedje opzoekt.
en dan het UT logo uitgezaagd in de zijkant van je computerkastquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kijk, weer een reden dat het leuk kan zijn om vrijgezel te zijn.
Nostalgie inderdaad
Ja! Vertel eens HPKW!
Gisteren alquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:21 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is hij nu ook al in absolute paniek of dan pas?
Gelukkig!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gisteren alnaja misunderstanding als ik de leidinggevende goed begrijp.
Komt wel goed *roosvicee opentrekt.
Will do!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als je advies nodig hebt bij je bestelling, let us know
Yeh, nice he? PS3 is daarop aangesloten. Mortal Kombat (enzo) in het heul groot
Ik had dat ook inderdaad (heel crappy uitgezaagd met gewone ijzerzaag, vervolgens 3 dagen moeten schuren om netjes te krijgen)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:22 schreef progje het volgende:
[..]
en dan het UT logo uitgezaagd in de zijkant van je computerkast
Ik ben nog eens gaan helpen op de open dag van de MTS omdat we dan snel internet hadden de hele dag
En ICQ meenemen voor klasgenootjes op diskettes![]()
Hoe komt het dat je zo achter loopt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:59 schreef Lago het volgende:
En ik moet eigenlijk heel hard studeren voor mijn tentamens van volgende week. Maar ik loop zo ongelofelijk achter, dat ik de moed een beetje ben verloren.
Klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje van vandaag![]()
![]()
o. wit duits broodje besmeerd met kwark en jam (beide kanten apart)
t. roggebrood met kaas
l. 6 boterhammen (2x hagelslag en margarine, 1x zalmsalade, 3x eiersalade)
Omdat ik de afgelopen weken dood werd gegooid met paper deadlines en presentaties die ik moest geven.. En normaal ben ik best georganiseerd en heb ik tegen deze tijd wel het meeste geleerd. Maar nu is dat dus helemaal niet zo, en ga ik vervolgens maar helemaal niks meer doen. Smart move.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo achter loopt?
Je lijstje is wat weinig trouwens... meer goed eten = meer energie!
Ik vind wel of niet zwanger worden mijn eigen verantwoordelijkheid, dus geen probleem dat ik dat zelf moet betalen. Het is, in mijn geval, ook geen geneesmiddel, dus waarom zou mijn zorgverzekeraar het vergoeden? En om het geijkte argument nog maar eens te gebruiken: condooms vallen ook niet onder de basisverzekering.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:07 schreef conleche het volgende:
Laatste werkdag!Maandag vertrek ik.
Ging even bij de apotheek wat slaappillen halen voor in het vliegtuig en oordopjes en toch ook maar de Nuvaring, anders zou ik 1 en misschien wel 2x ongesteld worden op reis en daar heb ik geen zin in. En ik moest gewoon álles zelf betalen zeg, 100%.
Dat van die oordopjes begrijp ik, maar ik vraag me af waarom ik in godsnaam nog verzekerd ben. Ik denk dat sommige (niet al te slimme) vrouwen maar helemaal met de AC ophouden en denken dat ze het wel doen met voor het zingen de kerk uit en dan een abortus ondergaan als het toch misgaat. Die wordt nog wel vergoed neem ik aan.
35 euro en dat is dan voor 9 weken. Ik wil niet vervelend zijn en over vroegah beginnen, maar ik weet wel dat het toen veel en veel en veel beter geregeld was allemaal.
Krijg jij nog wel een gedeelte vergoed dan? Ik geloof wel dat die ring sws duurder is dan een gewone pil, maar dit zou wel erg veel schelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Wat duur! Ik betaal maar 9 euro voor 6 maanden? (@ co dus).
Omdat de kosten van een abortus/bevalling duurder zijn dan een leven lang de pilquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind wel of niet zwanger worden mijn eigen verantwoordelijkheid, dus geen probleem dat ik dat zelf moet betalen. Het is, in mijn geval, ook geen geneesmiddel, dus waarom zou mijn zorgverzekeraar het vergoeden? En om het geijkte argument nog maar eens te gebruiken: condooms vallen ook niet onder de basisverzekering.
Pil wordt nog steeds vergoed voor vrouwspersonen onder de 21.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:26 schreef loveli het volgende:
De gemiddelde pil kost 5 euro per maand (prijsvergelijk.nl. Nuvaring is idd een stuk duurder). Zorgverzekering is imho een stukje nu sparen voor later als ik brak en stuk ben. Hoop dat domme jonge meisjes snappen dat je voor de prijs van 2 breezers een maand lang niet zwanger wordt.
Soms ben je best schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Oh, de ring, nevermind.
Die kun je zelf inbrengen?. Wist ik niet.
Ik vind het stom om het uit het pakket te halen iig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:26 schreef loveli het volgende:
De gemiddelde pil kost 5 euro per maand (prijsvergelijk.nl. Nuvaring is idd een stuk duurder). Zorgverzekering is imho een stukje nu sparen voor later als ik brak en stuk ben. Hoop dat domme jonge meisjes snappen dat je voor de prijs van 2 breezers een maand lang niet zwanger wordt.
Ja, je moet 'm even in een 8 vouwen, anders is het wel wat raar groot en onhandigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Oh, de ring, nevermind.
Die kun je zelf inbrengen?. Wist ik niet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, je moet 'm even in een 8 vouwen, anders is het wel wat raar groot en onhandig
Omdat ik mijn demente dametjes zo goed in leven houquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het stom om het uit het pakket te halen iig.Ik vind dat de gezondheidszorg maar eens flink onder de loep zou moeten worden genomen. Waarom konden er zaken vroeger wel die nu niet meer kunnen? Ik betaal 4x zoveel en krijg er 4x zo weinig voor terug in vergelijking met een jaar of 10 geleden. Ik weet dat er vergrijzing is, maar ik denk niet dat dat de enige oorzaak kan zijn.
En @Anna: dan kan je ook wel zeggen dat als je wel zwanger probeert te worden dat je dat dan ook allemaal zelf moet betalen, want ook dat is je eigen keuze.
Ja, die heb ik allemaal niet en ik heb niks wat geld kost verder. Wat natuurlijk op zich heul fijn is allemaal. En ik nu ook een stukje hout ga zoeken om het af te kloppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef loveli het volgende:
Moet je eens kijken wat cholesterolverlagers, bloeddrukverlagers en maagzuurremmers kosten. Dat zijn de meest voorgeschreven medicijnen.
Ja hoor, dus vorig jaar moest ik het ook allemaal zelf betalen uiteindelijk, maar toen was er nog een kans dat als ik mijn been zou breken, dat ik dan iig een gedeelte vergoed zou krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef Nallie het volgende:
Je zit waarschijnlijk ook nog in je eigen risico het Co?!
Ik krijg 30% van mijn anticonceptie vergoed.. Maar dat schijnt inderdaad uitzonderlijk te zijn.
Maar op het moment dat ik zwanger wil worden en dat lukt niet, dan is er medisch gezien iets mis. Waar een arts, ziekenhuis, medische hulp, mij bij kan helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het stom om het uit het pakket te halen iig.Ik vind dat de gezondheidszorg maar eens flink onder de loep zou moeten worden genomen. Waarom konden er zaken vroeger wel die nu niet meer kunnen? Ik betaal 4x zoveel en krijg er 4x zo weinig voor terug in vergelijking met een jaar of 10 geleden. Ik weet dat er vergrijzing is, maar ik denk niet dat dat de enige oorzaak kan zijn.
En @Anna: dan kan je ook wel zeggen dat als je wel zwanger probeert te worden dat je dat dan ook allemaal zelf moet betalen, want ook dat is je eigen keuze.
Ik denk dat er veel meer managerachtige, consultantachtige types rondlopen dan vroeger en die verdienen veel. En zijn imho niet altijd nodig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Misschien hebben we met z'n allen meer gebreken gekregen waardoor het duurder is? Ik weet niet hoeveel diabetici, mensen overgewicht etc er tien jaar geleden waren?
Ik bedoel te zeggen dat verloskunde en echo's en dat soort ongein wel wordt vergoed en weet ik wat er bij komt kijken. Dat mag van mij hoor, maar dan ook de pil.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar op het moment dat ik zwanger wil worden en dat lukt niet, dan is er medisch gezien iets mis. Waar een arts, ziekenhuis, medische hulp, mij bij kan helpen.
Er is, voor mij, geen medische noodzaak om de pil te slikken.
En alle onderzoeken die daarbij gedaan worden,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Misschien hebben we met z'n allen meer gebreken gekregen waardoor het duurder is? Ik weet niet hoeveel diabetici, mensen overgewicht etc er tien jaar geleden waren?
Ja dat klopt. Ik heb het meeste medische gezeik gelukkig in t afgelopen kwartaal gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hoor, dus vorig jaar moest ik het ook allemaal zelf betalen uiteindelijk, maar toen was er nog een kans dat als ik mijn been zou breken, dat ik dan iig een gedeelte vergoed zou krijgen
Dat ik het gebruik als anti-ongesteldheids pil dat weet de zorgverzekeraar nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:39 schreef Lago het volgende:
Maar Co, jij haalt die ring nu omdat je niet ongesteld wil worden tijdens je vakantie. Het is toch niet logisch dat een zorgverzekering daar dan voor zou moeten betalen?
Natuurlijk is het stom is dat je veel moet betalen en er weinig voor terug krijgt, maar nu ben je nog jong en gezond. Zo gouw als er iets mis gaat dan kost dat opeens bakken met geld. En dan ben je blij met die zorgverzekering hoor.
De zwangerschap wordt ook gemedicaliseerd, zwanger worden mag best veel kosten. Waarom de menses dan niet, kan je denken Idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat verloskunde en echo's en dat soort ongein wel wordt vergoed en weet ik wat er bij komt kijken. Dat mag van mij hoor, maar dan ook de pil.
Important marketing goal group? /nutteloze bijdragequote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:41 schreef Probability het volgende:
Hoe zeg ik 'belangrijke marketingdoelgroep' in goed Engels? Kom er niet op
Dat wisselt volgens mij steeds weer. Momenteel zit 'ie er niet in, maar 2 jaar geleden nog wel, geloof ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Nallie het volgende:
Maar de pil is toch al 5 jaar ofzo uit de basisverzekering?
Denk je daar ook zo over als het gaat om finasteride en niet kalend worden vs wel kunnen plassen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ik het gebruik als anti-ongesteldheids pil dat weet de zorgverzekeraar nieten zou dus niet uit moeten maken.
important marketing focus group?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:41 schreef Probability het volgende:
Important marketing target group?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:41 schreef Probability het volgende:
Nou ja eigenlijk best. Ik snap heel erg dat mannen niet kaal willen worden. Dat dat een groot psychisch drama voor ze is, want vet lelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denk je daar ook zo over als het gaat om finasteride en niet kalend worden vs wel kunnen plassen?
Maar volgens mij komt dat ook omdat apothekers niet alles meer rechtstreeks declareren bij je zorgverzekeraar. Ik moet sommige medicijnen voorschieten en dan declareren. Dus dat kan je wel proberen. Maar dan zit je nog steeds met eigen risico denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef conleche het volgende:
Misschien deed mijn zorgverzekeraar daar niet aan mee? Ik moest wel een gedeelte zelf betalen, maar niet alles. Tenminste, voor de rest kreeg ik een AC, maar dat was omdat ik nog in mijn eigen risico zat. Nu komt de hele zorgverzekeraar er niet meer bij kijken.
Ik denk het niet, want de apotheker begon zich al te verontschuldigen, want die kon in de computer zien dat ik alles zelf betaal de hele tijd. En ze zei, ook terecht hoor, dat ik ook wel van geluk mocht spreken, dat ik dus blijkbaar erg gezond was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar volgens mij komt dat ook omdat apothekers niet alles meer rechtstreeks declareren bij je zorgverzekeraar. Ik moet sommige medicijnen voorschieten en dan declareren. Dus dat kan je wel proberen. Maar dan zit je nog steeds met eigen risico denk ik
Finasteride tegen kaal worden wordt niet vergoed, tegen prostaatproblemen wel. Opvallend veel kalende mannen die opeens klachten hebben en prostaatpilletjes in 5-en delenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denk je daar ook zo over als het gaat om finasteride en niet kalend worden vs wel kunnen plassen?
Dat is zo, maar dat was 10 jaar geleden natuurlijk ook al zo... Is het dan nu echt door de vergrijzing en welvaartsziekten zoveel duurder?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:55 schreef Lago het volgende:
Maar het gaat er ook niet om dat je elk jaar al het geld wat je in je zorgverzekering stopt er uit haalt. Het is ook dat jij betaald voor mensen met een slechtere gezondheid, en voor de mogelijkheid dat het bij jou misschien een keer mis zal gaan.
De kosten van gezondheidszorg moet je echt niet onderschatten hoor.Ik ben een keer flink ernstig ziek geweest en ik denk dat ik daarmee voor de komende 20 jaar mijn zorgverzekering er wel weer uit heb.
Die kan dan misschien vriendinnen worden met de Chinese dame die ik ontmoette in Griekenland en die het nodig vond haar kunstgebit te ontdoen van kauwgom. Buiten haar mond, wel te verstaan. Hoewel ze het eerst wel zo'n 10 minuten had geprobeerd binnen haar mond.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Achter me zit een Turkse 'dame' steeds te boeren.
Hangt er vanaf. Zocht je 'm om een pleister af te knippen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:01 schreef loveli het volgende:
Ik zocht m'n Zwilling schaar, nu zoek ik een pleister voor m'n teen.
/causaal verband
Dan zeg je serefe! Dat betekent proostquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Achter me zit een Turkse 'dame' steeds te boeren.
Er zijn natuurlijk ook wel meer ontwikkelingen geweest in de medische wereld, waardoor ziektes waar vroeger minder aan gedaan konden worden nu opeens wel behandeld worden. Bovendien zijn veel van die nieuwe behandelingen erg duur.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dat was 10 jaar geleden natuurlijk ook al zo... Is het dan nu echt door de vergrijzing en welvaartsziekten zoveel duurder?
De basisbeurs verwacht ik er ook niet uit te halen trouwens.Maar aanvullende zijn niet voor niks optioneel.
Ik denk dat ik voor meerderen hier het geld van hun zorgverzekering er wel uit haalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:55 schreef Lago het volgende:
Maar het gaat er ook niet om dat je elk jaar al het geld wat je in je zorgverzekering stopt er uit haalt. Het is ook dat jij betaald voor mensen met een slechtere gezondheid, en voor de mogelijkheid dat het bij jou misschien een keer mis zal gaan.
De kosten van gezondheidszorg moet je echt niet onderschatten hoor.Ik ben een keer flink ernstig ziek geweest en ik denk dat ik daarmee voor de komende 20 jaar mijn zorgverzekering er wel weer uit heb.
Nee, 2 dagen geleden wilde ik kip knippen. Nu vond ik 'em per ongeluk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Zocht je 'm om een pleister af te knippen?
Mooi, birdie!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:26 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: dubbele bth pindakaas/sambal/alfafa
T: appel, mandarijn
L: zuurdesem baguette kip
T: koffie met melk, halve eierkoek, 200 ml volle yoghurt
T: nog een appel
B: 2x20 minuten fietsen
D: pasta carbonara en broccoli
Yeah!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef creepycookie het volgende:
7,9 voor dat linguistics gedoe waar ik zo'n moeite mee had! Jeuj :p
oooo jij bent hetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef creepycookie het volgende:
7,9 voor dat linguistics gedoe waar ik zo'n moeite mee had! Jeuj :p
Ja ik had het die dag wel gezien, maar de link was nog niet aangelegd in mijn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.white chocolate cheesecakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of iets met pasrtycream en verse vruchten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef Perruche het volgende:
Gewetensvraag: morgen krijg ik eters. Ik wil maken een soepje met iets brodigs voor het voorgerecht, risotto met een vis als hoofd (met een salade erbij) en als toetje.... tjah!
een aantal opties:
cheesecake browniesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.white chocolate cheesecakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of iets met pasrtycream en verse vruchten?Bedankt voor de spoilers, maar ik heb ze toch aangekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezen tussen de eerste twee
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
^^quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoilers, maar ik heb ze toch aangekliktIk kan niet kiezen tussen de eerste twee
crap in = crap out![]()
![]()
.
Ik wil zo graag een keer pastry cream maken!! Maar dat doe ik wel een keer in de zomer. Die eertse heb ik inderdaad al eens gemaakt, die zijn superlekker.
Ok!! Misschien doe ik wel 2 "desserts"; iets van een "spoom" en dan deze voor bij de koffie en tia maria.
Thanks voor de hulp dames!![]()
Ik vind ze er allemaal lekker uitzien... Daarom gaan wij thuis dus altijd voor het grand dessert.
[/nutteloze post]
Oeh, risotto, dat ga ik binnenkort eens maken.
Know that while you sleep
Everything has changed![]()
Zozo!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef creepycookie het volgende:
7,9 voor dat linguistics gedoe waar ik zo'n moeite mee had! Jeuj :p.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik stuurde haar een pm met "Ben jij Perr"?quote:.
In my defence: ik kon haar ava niet goed zien op m'n foon.
Niet meer actief op Fok!![]()
Recept graag van de cheesecake brownies!Doe wat je niet durft.
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
Komen ook van mr. lebovitz!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Recept graag van de cheesecake brownies!![]()
XM hoe willen ze met een echo meer zien dan inwendig onderzoek? Nou ja, succes
Toetjes, alleen lekker met een vreetbui
Wij hebben een reisje naar Tenerife geboekt, nog 3 maanden wachten... *wacht*Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Gevonden!quote:![]()
Tof!
En Uniek, wat lekker! Alweer op vakantie!
Doe wat je niet durft.
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
Terug. Complete buik is geëchood. Ze wilde niks zeggen, bleh. Soms heb je nog wel eens dat ze al iets zeggen van, zag er normaal uit hoor. Maar ze zei niks. Naja. Hoor het wel.
Nu eten![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
wanneer hoor je dan wel iets XM?Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
De 31e. En dicht.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: