ik vond t wel een lachwekkende samenvatting. de dag eindigde fijn hoor, dus voel me niet rot! t was gewoon een kutdag en ik heb zelden zoveel dingen mis zien gaan achter elkaar bij mezelfquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstjes maken van alles wat rot is helpt meestal niet zo om je blijer te laten voelen, niet dan?![]()
Smooch voor de rotdag tho!![]()
Dan is het goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond t wel een lachwekkende samenvatting. de dag eindigde fijn hoor, dus voel me niet rot! t was gewoon een kutdag en ik heb zelden zoveel dingen mis zien gaan achter elkaar bij mezelf
Denk dat t eerste stuk t belangrijkste isquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en over studie:
Ik heb me tijdens m'n studie een slag in de rondte gewerkt. Op een gegeven moment had ik 3 bijbaantjes, was ik voorzitter van m'n volleybalvereniging, trainde ik 2x in de week en 1 dag in het weekend wedstrijd, en gaf ik 2x per week training. Hoe ik het deed weet ik niet, maar ik had het veel drukker dan nu. Want ik werkte minstens 30 uur per week aan m'n studie. Minstens.
Mar ik heb wel een fijne studietijd gehad. En nu heb ik volgend jaar een hele flinke studieschuld af te betalen. 2 jaar vol lenen, en dan nog wat lenen hier en daar gedurende 5 jaar.
Maar ja, ik heb ook 7 jaar gestudeerd. Een toptijd gehad. En nu een leuke baan.
Helaas, geen leuke jas...
Goed dat je er zelf om kunt lachen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond t wel een lachwekkende samenvatting. de dag eindigde fijn hoor, dus voel me niet rot! t was gewoon een kutdag en ik heb zelden zoveel dingen mis zien gaan achter elkaar bij mezelf
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een eerste keer zéér tevreden!
Lekker gevoel hč?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n eerste terugbetaling IB-groep is gedaan![]()
Nog een beetje flauwtjes, en de volgende keer gaat er ook echt véél meer vlees in, maar niet vies!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Proeft het ook echt als een kroket? Of toch andere smaken door je eigen ingrediënten enzo?
Wat hebt je gedaan? Is het niet beter om rustig aan te doen? Je had toch pfeiffer? Of verwar ik je nu met een ander?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:13 schreef Chicolate het volgende:
Het weekend heb ik wel zin in, maar die werkdag die ervoor zit ... lange dag (tot 5 uur), en ik ben moe want ik heb te weinig geslapen vannacht.
De studie waar ik het hier over heb was een lerarenopleiding Frans. Daar ben ik toen wel mee gestopt, want een jaar moeten overdoen terwijl ik wel goede cijfers haalde, dat werkt niet echt motiverend op een Marmar van 19quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Wat voor studie heb je gedaan, Mar?
En wat is een 'enorm ontbijt', XM?.
Coolquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
De studie waar ik het hier over heb was een lerarenopleiding Frans. Daar ben ik toen wel mee gestopt, want een jaar moeten overdoen terwijl ik wel goede cijfers haalde, dat werkt niet echt motiverend op een Marmar van 19
Ik heb daarvoor een jaartje in Frankrijk (Lille) gewoond als avontuurlijke tiener, eerst als au-pair, daarna zelf een kamer gehuurd en nog een tijdje gewerkt in een restaurantje, dus op zich zit het wel goed met mijn Fransquote:
@work heb ik er ook 2 maar heb nu een formaatje soepkom en die is toch wel uberfavoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:10 schreef MarMar het volgende:
Om die reden heb ik 2 favoriete mokkenen thx Viz
het lukt me toch om hiermee onsje per onsje weer richting de 70 te gaan
gaat niet heel snel, maar ik heb de tijd.
Het is mijn favoriet, niet te zoet, niet te kruidig, gewoon lekker frisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:27 schreef Perruche het volgende:
Is die thee ook een beetje te drinken?
Boh ik ben echt vet lui vandaag. Vanavond ga ik helemaal niets doen, behalve kokenWe hebben trouwens een playstation (3 volgens mij) thuis, weet iemand nog leuke spelletjes?
Als je van RPG's houdt: Skyrim.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:27 schreef Perruche het volgende:
Is die thee ook een beetje te drinken?
Boh ik ben echt vet lui vandaag. Vanavond ga ik helemaal niets doen, behalve kokenWe hebben trouwens een playstation (3 volgens mij) thuis, weet iemand nog leuke spelletjes?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:
Thanks voor de tips! Het moet niet te moeilijk zijn, niet te aggressief en ook leuk voor 2 spelers, als het even kan. Super maria, ofzo. Het moet er namelijk ook schattig uitzien!
En nee ik heb die PS niet gekocht, het was een kado
quote before the editquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:
Thanks voor de tips! Het moet niet te moeilijk zijn, niet te aggressief en ook leuk voor 2 spelers, als het even kan. Super maria, ofzo. Het moet er namelijk ook schattig uitzien!
En nee ik heb die PS niet gekocht, het was een kado
Oeh dat ziet er schattig uit. Daar eens naar kijken en naar portal 2. Waar koop je PS spellen? Liefst niet nieuw want dat lijkt me haske duurquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Perr lijkt me meer een persoon voor LittleBigPlanetOf Portal 2 inderdaad.
Dus eigenlijk uncharted 1. En dan 2, en dan 3?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Oh, leuk spel voor PS3: Uncharted 3, maar dan moet je de eerdere twee delen ook gespeeld hebben. Is wel een adventure game, maar heel mooi en leuk.
Niet schattig, sorry.
Ja, dat klinkt wel logisch hč?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dus eigenlijk uncharted 1. En dan 2, en dan 3?
Misschien dat bol.com ze 2e-hands heeft?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er schattig uit. Daar eens naar kijken en naar portal 2. Waar koop je PS spellen? Liefst niet nieuw want dat lijkt me haske duur
Theme hospitalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:39 schreef Perruche het volgende:
Jullie zien hier is een noob aan het praten! Het enige spel dat ik ooit gekocht heb is theme hospital. De rest deden mijn vriendjes of mijn papa.
Of die gamemania 2e handswinkel. Maar geen idee of dat beetje leuke spellen zijn daar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Misschien dat bol.com ze 2e-hands heeft?
Ik ook, helemaal uitgespeeld. En Gran Turismo met mijn broertjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:39 schreef Perruche het volgende:
Jullie zien hier is een noob aan het praten! Het enige spel dat ik ooit gekocht heb is theme hospital. De rest deden mijn vriendjes of mijn papa.
Hihi valt vies tegen dan hé?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:41 schreef anna82 het volgende:
Mokken? Wij hebben papieren bekertjes! Vandaag bij de klant terwijl het eigenlijk mijn zuid as dag is, merk dat ik wel ingesteld ben op vrijdag-uitslapen, gaapje.
Vanochtend 68.5, nu zo'n vier weken op rij hetzelfde.
Waarom niet? Er kan van alles liggen: als mensen een spel uitgespeeld hebben, verkopen ze hem (vaak) weer. Muv de gezelschapsspellen uiteraard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of die gamemania 2e handswinkel. Maar geen idee of dat beetje leuke spellen zijn daar.
Bullyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:51 schreef MarMar het volgende:
Wij hebben alleen maar een playstation2 en dus heel vaak tweedehandsspelletjes.
Leuk zat allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |