Google is te machtig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook die zullen weggaan, je kunt er films mee delen.
Uiteindelijk zullen versies met eigen server optie verschijnen. Dat is sowieso het allerbestequote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook die zullen weggaan, je kunt er films mee delen.
Google aan Megaupload aan elkaar gelijkstellenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat dachten ze van megaupload ook.
Hier net gedaan op 1080p HD. Gigabytes aan shit downloaden,quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Aanklacht:
http://www.scribd.com/doc/78786408/Mega-Indictment
quote:It was further part of the Conspiracy that multiple transfers, which involvedproceeds of criminal copyright infringement in the Eastern District of Virginia and elsewhere,from a DBS (Hong Kong) Limited bank account for the Conspiracy were made by a member of the Conspiracy, and the transfers were directed to a ABN AMRO BANK NV account forLeaseweb in the Netherlands; such activity provides jurisdiction under Title 18 of the UnitedStates Code, Section 1956(f) and included the following:a.
On or about May 5, 2009, a transfer of approximately $733,000; andb.
On or about December 16, 2009, a transfer of approximately $800,000
Het feit dat we in nederland legaal mogen downloaden... En dat we ook al heffing voor copyright afdragen op DVD etcquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:17 schreef Zeepvloertje het volgende:
"Waarom zouden anderen mogen bepalen wat ik download"
Dit is al de verkeerde instelling. Mensen willen gewoon geld hebben voor hun producten. Ze willen niet dat miljoenen mensen hun shit gratis downloaden. Als je nou rationeel bent, besef je dat dit niet meer dan normaal is.
Waar in dit verhaal wordt jouw vrijheid beperkt?
Ik betaal voor mijn internet. Ik betaal extra belastingen op lege CDs.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:17 schreef Zeepvloertje het volgende:
"Waarom zouden anderen mogen bepalen wat ik download"
Dit is al de verkeerde instelling. Mensen willen gewoon geld hebben voor hun producten. Ze willen niet dat miljoenen mensen hun shit gratis downloaden. Als je nou rationeel bent, besef je dat dit niet meer dan normaal is.
Waar in dit verhaal wordt jouw vrijheid beperkt?
Waarom zouden ze niet werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:18 schreef Warsaw het volgende:
Zullen programmas als Bittorrent straks ook niet meer werken?
Gaat heel snel straks, als mega upload als zo snel dead is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:18 schreef Warsaw het volgende:
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:18 schreef Warsaw het volgende:
Misschien moet je eens Adblock uitzetten voordat je begint te zeiken over "de verkeerde instelling".quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:19 schreef Zeepvloertje het volgende:
"jij weet boekverbrandingen nog goed te praten zeker?"
Nee, dat doe ik niet.
quote:YourAnonNews Anonymous
✹BREAKING✹ - MEGAUPLOAD IS BACK, NEW #MEGAUPLOAD SITE - megavideo.bz | #megaupload #opmegaupload
The deep webquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:21 schreef boekenplank het volgende:
We gaan gewoon terug naar het begin van internet alles ondergronds.
BitTorrent is van Cnet, wat weer van CBS group is. Hypocrieten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:18 schreef Warsaw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |