Eik zou iemand er een site over moeten beginnen.quote:Een veel betere reactie zou zijn wanneer consumenten massaal stoppen met het aankopen van muziek, films op dvd of het bezoeken van films in de bioscoop. Gewoon eens eventjes een maandje of twee overslaan.
Precies. De topmannen uit de entertainmentindustrie liggen er echt geen seconde wakker van wanneer de website van een Amerikaans ministerie niet bereikbaar is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:32 schreef Tegan het volgende:
DoSsen of DDoSen is sowieso een niet heel bijzonder kunstje. Het is idd meer om wat je ermee wil bereiken.
Dat mpaa.org down ligt slaapt niemand minder van. Zou me niet verbazen als MPAA niet eens er iets tegen doet. Die ddos is over een paar uurtjes over. Te weinig daadkracht binnen Anonquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
''Crude but effective''.
Zoiets zij de VS een jaar of 50 geleden ook over de vietcong.
Zolang je niet iets illegaals promoot zie ik geen probleem?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Eik zou iemand er een site over moeten beginnen.
Gewoon kort en bondig uitleggen over het hoe en het waarom we het kopen van dergelijke producten zouden moeten boycotten.
En dan groots brengen, facebook, twitter etc etc.
Dat kan heel snel heel heel heel erg groot worden.
En de persoon er achter wordt dan opgepakt wegens misgelopen inkomsten van tig miljoenen, gegarandeerd
Ik durf het in elk geval niet aan zo een site te lanceren![]()
Als jij 1% van de mensen wereldwijd die elke maand 1 cd en 1 dvd kopen, 1 keer naar de bios gaan en 1 concert bezoeken zover krijgt dat ze dat niet doen, dan geloof maar dat je de sjaak bentquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zolang je niet iets illegaals promoot zie ik geen probleem?
Dat is het probleem. De VS kan van Nederland elke inwoner eisen. En onze overheid levert die gewoon. Sterker nog, het is geeneens nodig dat de VS officieel een uitlevering eist. De FBI heeft in Nederland meer bevoegdheid dan willekeurige diensten en kan gewoon een Nederlander in Nederland ontvoeren, naar GitMo sturen en over een jaar of wat een bericht uitgeven dat ze een Nederlander hebben (als ze willen).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zolang je niet iets illegaals promoot zie ik geen probleem?
dus dit bedoelen ze met het einde van de wereld...quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:23 schreef PastorOfMuppets het volgende:
http://techland.time.com/(...)ile-sharing-website/
Feds Shut Down Megaupload.com File-Sharing Website
[..]
In het Engels omdat er volgens mij nog geen Nederlandse sites zijn die hierover hebben bericht, maar dit is zeer belangrijk nieuws aangezien het grote gevolgen kan hebben.
Dit soort dingen kunnen het einde betekennen van het internet zoals we het kennen.
Plus een jaar lang niet meer naar de bioscoop!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:49 schreef King_Merc het volgende:
gewoon geen cd,s dvds blu rays meer kopen voor de rest van de maand
dat ook !quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Plus een jaar lang niet meer naar de bioscoop!
En als Brennie daar over zeurt dan opper ik wel het idee om in plaats daarvan 2x in de maand een toneelstuk voor haar op te voeren. En dan wel ergens buiten; dan zijn we er toch even lekker uit
Zekersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.anti-piracy.nl/
Die zou wel offline mogen ja.
Is in 2009 ook al eens offline gehaald, dus dat zal vast wel weer gebeuren.quote:
Die is dit jaar en vorig jaar en het jaar ervoor ook offline geweest hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is in 2009 ook al eens offline gehaald, dus dat zal vast wel weer gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |