Nee, kansloze luilak aanwesuuug.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zit je op een mbo/hbo in het midden van het land?
Dan is de kans groot dat je me kent jah
Meen je dat? Nu moet ik helemaal op gaan passen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, kansloze luilak aanwesuuug.
Maar je woont bij mij in de buurt toch?
Hangt ervan af waar jij woont...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, kansloze luilak aanwesuuug.
Maar je woont bij mij in de buurt toch?
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dat? Nu moet ik helemaal op gaan passen.
Dude, dit is niet eens meer een grappige opmerking maar gewoon ziekquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...
Lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Schat, als ik jou ooit tegenkom op straat he, ik verkr8 je gewoon daar midden in de stad, w8 maar af, die dag zal wel komen...
Steel niks uit m'n fotoboek en kom met wat origineels, klaphark.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Arrogant kutwijf, jammer dat ik je niet in het echt ken, dan had ik je versierd, ingepalmd en weer de deur uitgetrapt.
Zulke praat in bed kan ik waarderen maar nu kun je maar gewoon beter je bek houden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Steel niks uit m'n fotoboek en kom met wat origineels, klaphark.
Wees gewaarschuwd schat, wees op uw hoede, ik zie er gevaarlijk uit baby, maar eenmaal naast mij in bed ben je helemaal op je gemak, en zit ik halverwege ergens diep in jou, oefffquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke praat in bed kan ik waarderen maar nu kun je maar gewoon beter je bek houden.
Je vindt t geil als een man zegt dat ie je gaat verkrachten..?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke praat in bed kan ik waarderen maar nu kun je maar gewoon beter je bek houden.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:37 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd schat, wees op uw hoede, ik zie er gevaarlijk uit baby, maar eenmaal naast mij in bed ben je helemaal op je gemak, en zit ik halverwege ergens diep in jou, oefffThat's some nasty shit baby!! hahaha
Ik ben aan het trollen, en ik hoop stiekem dat die trekhaak dat ook doet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je vindt t geil als een man zegt dat ie je gaat verkrachten..?
Overigens was die opmerking echt niet cool
Kankergeil, ik wil je nu.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:35 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Al die dames hier, jullie vinden me wel geil meiden, geef het gewoon eerlijk toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man is Love Doctor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:40 schreef Mozy het volgende:
En Ron.Jermey is echt nevernooitniet een onderwijzer hoorik zweer het.
Tussen Arnhem en Nijmegen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar jij woont...
Whehe, kloptquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dat? Nu moet ik helemaal op gaan passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |