abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107042093
Idd Act?
allesbeterweter
pi_107042443
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_107042551
Ik ga eens wat anderst doen en zie jullie laters(filmpje kijken van 5uur) ^O^
Want your mind BLOWN? Watch this video! U.S.A. is a colony of the Britain! (you-tube)

[ Bericht 20% gewijzigd door allesbeterweter op 20-01-2012 21:28:00 ]
allesbeterweter
pi_107042572
Groetjes :)
pi_107043106
De illuminati Part 1 t/m 82 (De Illuminati Bloedlijn Deel 1t/m....................)
Geef nooit linkje? :Z
allesbeterweter
pi_107043505
Bedankt. Ik ben nu net begonnen aan The Soul Travelers. Veel kanten bekijken is altijd goed.
pi_107060113
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:41 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik ga eens wat anderst doen en zie jullie laters(filmpje kijken van 5uur) ^O^
Want your mind BLOWN? Watch this video! U.S.A. is a colony of the Britain! (you-tube)
Die heb ik al gezien, mooie docu inderdaad.
pi_107060305

Tijd voor wat humor!
pi_107061389
Deze was wel grapig ! _O-

[ Bericht 68% gewijzigd door allesbeterweter op 21-01-2012 12:25:35 ]
allesbeterweter
pi_107061643
Dat is eckte humor
pi_107097245
Gaaf gedaan dit:

Door Jorrit van Rijt
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 15:03:01 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_107097679
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:52 schreef Gray het volgende:
Gaaf gedaan dit:
[ afbeelding ]
Door Jorrit van Rijt
Mooi gedaan, alleen snap ik de achterliggende gedachte niet. Jij?
  zondag 22 januari 2012 @ 15:32:22 #113
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107099004
Wall street maakt dus een puinhoop van de vele pensioen fondsen en dat is de rede dat de Occupy beweging ook in de buurt van de vele beursen is begonnen met deze doelstelling.

En de vraag hoe zou deze wereld eruit zien zonder deze(wall street) kijk even na de laatste zeitgeist 3 zonder geld en macht.
allesbeterweter
pi_107099012
Wel is er een scheiding gaande van Jacque Fresco en Zeitgeist, dus wat zou de invulling worden ? Het is verre van compleet denk ik. Persoonlijk zou ik uitgaan van Jaqcue Fresco en zijn visie, en manier van denken. Alleen is de beste man bijna 100 en daarna zal het een stille dood sterven vrees ik.

http://www.thevenusproject.com/

[ Bericht 21% gewijzigd door Gertje-Plongers op 22-01-2012 15:42:32 ]
pi_107099635
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 15:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooi gedaan, alleen snap ik de achterliggende gedachte niet. Jij?
Ik vroeg het me eerder ook af, maar omdat je het nu vroeg, keek ik nog een keer en zag dat de ovaaltjes en rechthoek-achtige vormen geld voorstellen.

Misschien dat de E en de T verbonden zijn alsof het een straat uitbeeld?

quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 15:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wel is er een scheiding gaande van Jacque Fresco en Zeitgeist, dus wat zou de invulling worden ? Het is verre van compleet denk ik.
The Venus Project en The Zeitgeist Movement hebben zich al een tijd terug gedistantieerd, met name vanwege een debacle over het gebruik van beelden van The Venus Project in Zeitgeist media. Fresco wilde daar graag geld voor zien, wat vrij ironisch is, gezien de achterliggende boodschap van TVP.

Ik denk dat dit na jaren samenwerking en gratis reclame te hebben gekregen juist te maken heeft met zijn naderend einde; Roxanne moet immers ook eten na zijn dood.
Wie weet komt het pas na zijn dood echt van de grond, zoals voor veel vooruitziende geesten het geval is... De plannen liggen volgens mij zo goed als helemaal klaar.

The Zeitgeist Movement is overigens nooit 'af', aangezien het mee verandert met de tijd en dus altijd in beweging is. (leuk gekozen he, die naam? :) ).

Wil wel even zeggen dat ondanks dat TZM het activisme van Occupy ondersteunt, de twee niet aangesloten zitten. Over TVP en TZM kunnen we beter in een ander topic verder praten. Als het goed is staat er nog een wat oudere open. ;)
pi_107099862
Oke, eens kijken of dat topic te vinden is. Wat dat geld betreft, tja, daar kun je weing van zeggen denk ik. Ook niet erg interessant vind ik. Ik vertrouw in zo'n geval op intuitie. En zover ik begrepen heb is alles van origine afkomstig van Jacque Fresco.
pi_107100410
Weet iemand het geschikte topic om de Zeitgeist en Venus project te bespreken ?
  zondag 22 januari 2012 @ 16:07:54 #118
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107100579
De grote bazen van het huidige MF(Rotschilts) (Monotaire Fonds)zijn via div lobby druk aan het uit oefenen met grote bedragen in de vorm van sponseringen van deze bewegingen. En deze eigen sites van deze bewegingen om fondsen (giften te betalen) in de vorm van reclame gelden en sponseren(fondsen) ook om politieke doelstellingen en partijen op te richten om het uit verband te trekken van de vrij denkende oprichters en de nieuwe volgelingen (rap-draaiers) die nu dus vele reclame vraagstellingen moeten verantwoorden voor giften en eventuele sponsering van grote de lobby die deze politieke ambitie en doelstellingen willen(en)/te behalen.
En op deze manier dus elke Occupy beweging op elke manier in disskrediet te brengen met vele lobby. Wag-dogging genoemd maar dat gaat ze lukken en wederom (geld&macht) het bewijs is dat we ge indoctrineerd zijn in ons zelfbewuste ik en deze movements gauw hun eigen ondergang tegemoet zien op politiek-vlak en materialistisch-vlak .

Maar dat snappen vele mensen die niet zo pienter of slim zijn (denken op Niveau) niet?
allesbeterweter
  zondag 22 januari 2012 @ 16:15:34 #119
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107100983
Vele bewegingen die deze zelfde doelstellingen hebben mogen niet op een verschillende(Weet iemand het geschikte topic om de Zeitgeist en Venus project te bespreken) hoop gegooit worden het gaat om het idee van de vele lente bewegingen die vechten voor onrecht op elk vlak en niet alleen op (geld&macht).
Houd alles zo breed mogelijk in een topic te discussieren het is allemaal gelijk.
Zo gauw we een lente beweging gaan opsplitsen en in hokjes gaat duwen is de kracht van het totaal plaatje weg en ook de kracht van occupied.
Dat is een vorm van machtsmisbruik die ook door deze lobby gebruikt wordt?
allesbeterweter
pi_107101224
Inderdaad zinnige opmerkingen.
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 16:21:31 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_107101288
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef allesbeterweter het volgende:
Vele bewegingen die deze zelfde doelstellingen hebben mogen niet op een verschillende(Weet iemand het geschikte topic om de Zeitgeist en Venus project te bespreken) hoop gegooit worden het gaat om het idee van de vele lente bewegingen die vechten voor onrecht op elk vlak en niet alleen op (geld&macht).
Houd alles zo breed mogelijk in een topic te discussieren het is allemaal gelijk.
Zo gauw we een lente beweging gaan opsplitsen en in hokjes gaat duwen is de kracht van het totaal plaatje weg en ook de kracht van occupied.
Dat is een vorm van machtsmisbruik die ook door deze lobby gebruikt wordt?
Misschien dit
Het antwoord op Zeitgeist
topic eens doorlezen?
  zondag 22 januari 2012 @ 16:26:16 #122
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_107101569
Cohen is Occupy:

Cohen: kabinet mist leiderschap – ‘fel tegen financiële sector’

quote:
“De hervorming van die financiële markten een van de meest urgente. Zij hadden goed op ons spaargeld moeten letten en een stabiele economie moeten dienen. Maar zij lieten het spaargeld verdampen en de economie instorten. De financiële markten moeten weer dienstbaar worden aan de klant, en dat is de samenleving.”
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zondag 22 januari 2012 @ 16:27:34 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_107101647
quote:
Cohen zegt wat het volk denkt :o
  zondag 22 januari 2012 @ 16:53:48 #124
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_107102976
Cohen is een zegsman die zijn zakken zit te vullen net als elke voor en tegen stander van Occupied, die dus niet weet wat er speelt en dus alleen belangen willen dienen.

Dat is de indoctrinatie van de monataire welstand van de macht en rijkdom.
Dat zal met geen e(e)ne mars(je) of demonstratie verworpen worden.
Alleen met kracht en de verwoesting van een monotaire welstand ,en die is ook niet mogelijk.
(mag ook niet mogelijk zijn)
Alleen op een manier die je in Doom-day senario's ziet.

En je wel van mening veranderd en dat is voor vele mensen niet de uitweg voor veranderingen ook de doelstelling niet van mij of andere mensen die het beste voorhebben met deze mensheid.

En woorden uit context trekken is ook aan mensen die alleen met hun monotaire gedachten redeneren.
En dit is de massa die niet in de goedheid van mensen meer gelooft?

Het enige wat occupy wil is dat mensen wakker worden en geen waarde meer hechten aan geld en macht.
Ze geloven in het goede van de mens en dat we samen veel verder komen zonder geld..............
allesbeterweter
  zondag 22 januari 2012 @ 16:58:02 #125
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_107103175
Occupy London: Are They Wasting Their Time?

quote:
All over the globe people are rising up and demanding their rights in a worldwide rally of discontent as protests inspired by the Occupy Wall Street movement spread around the world, see what is happening in Occupy London.

Occupy London invited ex-investment banker Simon Dixon to address the crowd and give some forecasts on the future of banking, his perspective on what needs reforming, the consequences of our current system and how to implement the reforms. Occupy London were shocked by what came out.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')