Die heb ik al gezien, mooie docu inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:41 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik ga eens wat anderst doen en zie jullie laters(filmpje kijken van 5uur)
Want your mind BLOWN? Watch this video! U.S.A. is a colony of the Britain! (you-tube)
Mooi gedaan, alleen snap ik de achterliggende gedachte niet. Jij?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:52 schreef Gray het volgende:
Gaaf gedaan dit:
[ afbeelding ]
Door Jorrit van Rijt
Ik vroeg het me eerder ook af, maar omdat je het nu vroeg, keek ik nog een keer en zag dat de ovaaltjes en rechthoek-achtige vormen geld voorstellen.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi gedaan, alleen snap ik de achterliggende gedachte niet. Jij?
The Venus Project en The Zeitgeist Movement hebben zich al een tijd terug gedistantieerd, met name vanwege een debacle over het gebruik van beelden van The Venus Project in Zeitgeist media. Fresco wilde daar graag geld voor zien, wat vrij ironisch is, gezien de achterliggende boodschap van TVP.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wel is er een scheiding gaande van Jacque Fresco en Zeitgeist, dus wat zou de invulling worden ? Het is verre van compleet denk ik.
Misschien ditquote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef allesbeterweter het volgende:
Vele bewegingen die deze zelfde doelstellingen hebben mogen niet op een verschillende(Weet iemand het geschikte topic om de Zeitgeist en Venus project te bespreken) hoop gegooit worden het gaat om het idee van de vele lente bewegingen die vechten voor onrecht op elk vlak en niet alleen op (geld&macht).
Houd alles zo breed mogelijk in een topic te discussieren het is allemaal gelijk.
Zo gauw we een lente beweging gaan opsplitsen en in hokjes gaat duwen is de kracht van het totaal plaatje weg en ook de kracht van occupied.
Dat is een vorm van machtsmisbruik die ook door deze lobby gebruikt wordt?
quote:“De hervorming van die financiële markten een van de meest urgente. Zij hadden goed op ons spaargeld moeten letten en een stabiele economie moeten dienen. Maar zij lieten het spaargeld verdampen en de economie instorten. De financiële markten moeten weer dienstbaar worden aan de klant, en dat is de samenleving.”
Cohen zegt wat het volk denktquote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Cohen is Occupy:
Cohen: kabinet mist leiderschap – ‘fel tegen financiële sector’
[..]
quote:All over the globe people are rising up and demanding their rights in a worldwide rally of discontent as protests inspired by the Occupy Wall Street movement spread around the world, see what is happening in Occupy London.
Occupy London invited ex-investment banker Simon Dixon to address the crowd and give some forecasts on the future of banking, his perspective on what needs reforming, the consequences of our current system and how to implement the reforms. Occupy London were shocked by what came out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |