Dat werkt ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:21 schreef Copycat het volgende:
Maar volgens mij is er ook geen concrete, overall visie en mag iedereen er zijn eigen invulling aan geven.
En nog een mislukte rant....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef allesbeterweter het volgende:
Denk het niet ,het schijnt totaal normaal te zijn in deze graaimaatschapij om gewoon achter een massa van democratie te staan dat we het gewoon moeten pikken dat er met ons geld door bankiers gegokt word en wij steeds meer pensioengelden moeten betalen omdat ze nog niet genoeg hebben?
En dat is normaal?
Waneer je er iets van zegt ben je dus niet normaal?
Nog maar niets te zeggen over de privatiserende lobby van onze steeds duurder wordende gezondheids-zorg?(graaien aan de top op hoog niveau is normaal wordt geleerd op hoger- niveau-onderwijs ?
Ieder voor zich de wet van de jungle (af en toe een euro aan een goed doel geven en wegkijken)?
Ik vind ze vaak ook moeilijk te volgen, dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:51 schreef HyperViper het volgende:
Zijn jullie twee spambots? Wat een bocht.
Nee, natuurlijk niet. Spam is wat anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dus als iets moeilijker te volgen is, is het spam ?
Ik vind je niet moeilijk te volgen hoor. Ik vind je gewoon raaskallen als een debiel, derhalve neem ik jou niet serieus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik vind jullie niet moeilijk te volgen, wel kort van stof. Je zou iets meer gebruik kunnen maken van de honderden letters die je in het berichtvak kan plaatsen. Zal de discussie wel helpen denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vind jullie niet moeilijk te volgen, wel kort van stof. Je zou iets meer gebruik kunnen maken van de honderden letters die je in het berichtvak kan plaatsen. Zal de discussie wel helpen denk ik.
Dat hoeft ook niet, dat vraag ik ook niet van jou.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vind je niet moeilijk te volgen hoor. Ik vind je gewoon raaskallen als een debiel, derhalve neem ik jou niet serieus.
Cool.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:58 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, dat vraag ik ook niet van jou.
Dit dus. Wat bedoel je nou?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:56 schreef allesbeterweter het volgende:
Ja dat zegt de massa ,en de massa bepaalt +massa= democratie?(meeste stemmen gelden)
Niveau is je schaapjes op het droge hebben en zeggen wat je wilt.
Ben overigens wel benieuwd naar jou visie geworden over het onderwerp, hoe zie jij het ?quote:
Even wat anders; het lijkt wel of het heerst tegenwoordig die chaotische users.quote:
Wintergriepjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Even wat anders; het lijkt wel of het heerst tegenwoordig die chaotische users.
Ik leer ook graag, alleen zou de leerstof iets uitgebreider moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef allesbeterweter het volgende:
Eindeloze discussies zullen nooit helpen bij een massa en is wazige-tijdverdrijf ,tijd=geld en geld=duur?
Korte statements en de punten gaan opzoeken is het Antwoord als je wilt leren?
Lappen tekst die niet worden gelezen (had ik al geprobeerd) en een totaal plaatje geven met tekst en uitleg staan al op Wiki-pedia.
Mensen weten alles al? Ik niet ik leer graag.
Wat wil je weten dan ? waar zou je meer informatie over willen hebben. Misschien dat ik je kan helpen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik leer ook graag, alleen zou de leerstof iets uitgebreider moeten zijn.
Ik bedoel het meer in het algemeen. Vind het fijn om wat langere teksten te lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan ? waar zou je meer informatie over willen hebben. Misschien dat ik je kan helpen ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:21 schreef Copycat het volgende:
Denk je dat ze die aandacht echt vast hebben weten te houden? En de deur naar mogelijkheden hebben geopend? Ik denk het niet, daarvoor is het te versnipperd, te abstract en te amateuristisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |