abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107020822
Okee effe lezen.

Globaal gezien het begin inderdaad, ik ben benieuwd wat de voorstellen zullen wezen. Ik zal de wiki pagina eens gaan bekijken.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_107020944
Dat zou het doel moeten wezen inderdaad. Sociaal-economische ongelijkheid terug brengen naar acceptabelere niveau's. Daar zit de winst.
pi_107021507
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:13 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat zou het doel moeten wezen inderdaad. Sociaal-economische ongelijkheid terug brengen naar acceptabelere niveau's. Daar zit de winst.
Is te verwezenlijken door het niveau van de achterblijvers omhoog te krikken. Dus hup , aan de studie of het werk en doe mee aan een betere samenleving.
pi_107021557
Nee dat is niet waar. Dan heb je geen niveau shift maar een beter betaalde onderkant ?
pi_107022867
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Nee dat is niet waar. Dan heb je geen niveau shift maar een beter betaalde onderkant ?
Andersom werkt ook niet.... want dan heb je een lager betaalde bovenkant.
Hoe zie jij dit dan voor je?
pi_107023520
Balans ? Maar balans in wat. Voor mij hoeft dat niet te betekenen dat er geen verschil in inkomst of status is.
pi_107024400
Gewoon niet lullen, maar werken. Schuiven met dat geld. Mouwen opstropen. Niet zo janken en in een tentje zitten stinken.

Problem solved, opbreken die gore stinkkampjes.
pi_107024718
No it's not :) The problem still exists. There are always two ways of adressing a problem. One is to minimize by law ? Two is to increase responsibility ? Which one is better ?
pi_107027209
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Gewoon niet lullen, maar werken.

Problem solved
:')
Het lijkt wel of dit topic met de tijd steeds dommere mensen aantrekt.
pi_107030619
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef HyperViper het volgende:

[..]

:')
Het lijkt wel of dit topic met de tijd steeds dommere mensen aantrekt.
Nee, er worden door sommige mensen domme dingen gepost omdat ze bang zijn dat jij je anders niet thuis voelt.

We houden gewoon zoveel van je, dat we rekening met je houden.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_107031517
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee, er worden door sommige mensen domme dingen gepost omdat ze bang zijn dat jij je anders niet thuis voelt.
Heel schappelijk hoor. Ik ben ook de kwaadste niet dus ik stel voor dat ik een bakje friet voor jou haal om ook jou tevreden te houden.
pi_107034663
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:42 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Heel schappelijk hoor. Ik ben ook de kwaadste niet dus ik stel voor dat ik een bakje friet voor jou haal om ook jou tevreden te houden.
Sorry, maar ik hou meer van de Aziatische keuken. Maar toch heel vriendelijk.
pi_107036109
We zien allemaal wat er aan de hand is we kunnen 2 dingen doen wegdraaien en gewoon doen wat er door de massa word opgelegt ,of we kunnen er wat aan doen? Deze Occupy mensen doen het 2e en daar moet je ook een klein beetje respect voor hebben/tonen !!!

Geen respect tonen en zeggen dat deze mensen(occupy-beweging) maar lapzwansen zijn geeft aan dat je nog dommer bent dan een aap en geef je gehoor aan het Darwinisme en zou er dan niets beter kunnen ? Dat er nog elke dag kinderen sterven van de honger omdat wij een 2e auto voor de deur willen hebben?

Ik ben niet Links en ook niet Rechts maar genoeg is genoeg en tevree echt tevreden?
allesbeterweter
pi_107036428
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef allesbeterweter het volgende:
We zien allemaal wat er aan de hand is we kunnen 2 dingen doen wegdraaien en gewoon doen wat er door de massa word opgelegt ,of we kunnen er wat aan doen? Deze Occupy mensen doen het 2e en daar moet je ook een klein beetje respect voor hebben/tonen !!!

Geen respect tonen en zeggen dat deze mensen(occupy-beweging) maar lapzwansen zijn geeft aan dat je nog dommer bent dan een aap en geef je gehoor aan het Darwinisme en zou er dan niets beter kunnen ? Dat er nog elke dag kinderen sterven van de honger omdat wij een 2e auto voor de deur willen hebben?

Ik ben niet Links en ook niet Rechts maar genoeg is genoeg en tevree echt tevreden?
Mislukte rant :')
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:04:52 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107036537
Wat heeft Occupy in al die maanden bewerkstelligd?
Is daar een overzicht van? Correct me if I am wrong, maar volgen mij is dat bar weinig ... als al iets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107036555
Ik zag gister in de stromende regen een paar occupiers stukken tekst met krijt op straat aan het zetten. :')

Wat een downies.
pi_107036563
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
Is daar een overzicht van? Correct me if I am wrong, maar volgen mij is dat bar weinig ... als al iets.
Weet jij überhaupt waar ze concreet voor staan?
pi_107036860
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
Aandacht voor de problemen misschien ? Daar gaat het om, niet het wel of niet in een tent bivakkeren. Het is een opening naar mogelijkheden, maar dan zou het wel zo moeten gaan dat er ook concrete voorstellen of doelen zijn. Daar zou het accent op behoren te liggen nu, denk ik.
pi_107036894
Denk het niet ,het schijnt totaal normaal te zijn in deze graaimaatschapij om gewoon achter een massa van democratie te staan dat we het gewoon moeten pikken dat er met ons geld door bankiers gegokt word en wij steeds meer pensioengelden moeten betalen omdat ze nog niet genoeg hebben?

En dat is normaal?
Waneer je er iets van zegt ben je dus niet normaal?

Nog maar niets te zeggen over de privatiserende lobby van onze steeds duurder wordende gezondheids-zorg?(graaien aan de top op hoog niveau is normaal wordt geleerd op hoger- niveau-onderwijs ?
Ieder voor zich de wet van de jungle (af en toe een euro aan een goed doel geven en wegkijken)?
allesbeterweter
pi_107036996
Een politieke partij oprichten werkt ook niet de mensen zijn het toch al eens met deze cultuur?
allesbeterweter
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:21:08 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107037011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:05 schreef kilozout het volgende:

Weet jij überhaupt waar ze concreet voor staan?
Concreet? Nee. Maar volgens mij is er ook geen concrete, overall visie en mag iedereen er zijn eigen invulling aan geven. En dat is imo ook direct de zwakte ervan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:

Aandacht voor de problemen misschien ? Daar gaat het om, niet het wel of niet in een tent bivakkeren. Het is een opening naar mogelijkheden, maar dan zou het wel zo moeten gaan dat er ook concrete voorstellen of doelen zijn. Daar zou het accent op behoren te liggen nu, denk ik.
Denk je dat ze die aandacht echt vast hebben weten te houden? En de deur naar mogelijkheden hebben geopend? Ik denk het niet, daarvoor is het te versnipperd, te abstract en te amateuristisch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107037019
Politiek gaat het niet lukken vrees ik.
pi_107037140
Ik ben blij dat dit nog kan in Nederland (Occupy) maar ze zitten er niet op te wachten ,dus er word niets veranderd alleen door rampen en Oorlog veranderd een mens van denkwijze?
En dat is wel jammer?
allesbeterweter
pi_107037280
Zelfs dat niet waarschijnlijk, hoeveel oorlogen zijn er al niet geweest door de eeuwen heen ?
pi_107037545
Wapenindustrie moet ook draaiend gehouden worden graaicultuur profits?
allesbeterweter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')