SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
kk foks staan t nie toe flikekrsquote:
ik haat jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik haat jeboelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hoofdrolspeler, dus kan ook die homo zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En hij ging de serie toch niet uit?
Zo beter?quote:
Twee tieten in een envelopquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beach
Jongens, ik voel me half dood![]()
Vertel eens wat moppen
Loopt een haan in een bar, zegt de Belg tegen de Duitser: "Mag ik in het midden lopen?".quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beach
Jongens, ik voel me half dood![]()
Vertel eens wat moppen
Ik dacht eraan, jij postte hetquote:
Ja, kusjes enzoquote:
Wat heeft de haan ermee te maken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Loopt een haan in een bar, zegt de Belg tegen de Duitser: "Mag ik in het midden lopen?".
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef Beach het volgende:
Een Chinees stel gaat trouwen.
De huwelijksnacht is daar en ze liggen naakt tegen elkaar aan.
Hij zegt geruststellend: “Liefste, ik weet dat dit jouw eelste keel is.
Ik zal het heel voolzichtig met je doen en je alles geven wat je wilt, ALLES wat je maal wilt.”
Zegt zij: “Dan wil ik glaag nummeltje 69.”
Waarop hij haar verbaasd aankijkt en zegt: “Jij wilt gebladen Peking eend?”
Lucht kusjes heh, ik wil geen problemen met Geldquote:
Zonder haan geen mop.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, kusjes enzo
[..]
Wat heeft de haan ermee te maken?
Ik zal het heel voolzichtig met je doen en je alles geven wat je wilt, ALLES wat je maal wilt.”
Ik dacht speciaal een chinees mopje voor jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ken ik al
En niet haten op Chinezen die geen r kunnen uitspreken, mijn moeder kan het ook niet
Oh ja hihiquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lucht kusjes heh, ik wil geen problemen met Geld
Oh hehe, domme ikquote:
kan dat? D:quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht speciaal een chinees mopje voor jouen nee ik haat daar niet op hoor. Ik weet zelf hoe lastig het is om de l/r tegelijk uit te spreken in het koreaans
Doe net zoals ik; gebakken ei op brood.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:30 schreef HappyBob het volgende:
Wie wil er voor mij koken?Ik heb wel honger, maar weinig zin om het klaar te maken.
Ik heb nog pizza liggen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:30 schreef HappyBob het volgende:
Wie wil er voor mij koken?Ik heb wel honger, maar weinig zin om het klaar te maken.
Maar ik kan de r wel uitsprekenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht speciaal een chinees mopje voor jouen nee ik haat daar niet op hoor. Ik weet zelf hoe lastig het is om de l/r tegelijk uit te spreken in het koreaans
Ik heb volgens mij geen eieren meerquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe net zoals ik; gebakken ei op brood.
Wat heb ik er aan dat jij een pizza hebt liggenquote:
Ikke, maar dan moet jij hierheen komen, ik kan heel lekker kokenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:30 schreef HappyBob het volgende:
Dat ik 'm wel wil komen brengen indien jij niet te ver weg woont.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen eieren meer
[..]
Wat heb ik er aan dat jij een pizza hebt liggen
Als jij toevallig in dezelfde straat woont hebben we een date. Anders moet ik je (mezelf) helaas teleurstellen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ikke, maar dan moet jij hierheen komen, ik kan heel lekker koken
Jij woont in Zuid-Holland toch? Dat is helaas te ver vermoed ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ik 'm wel wil komen brengen indien jij niet te ver weg woont.
Yepquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij woont in Zuid-Holland toch? Dat is helaas te ver vermoed ik.
Gewoon veel oefenenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik kan de r wel uitspreken
Rrrrrrrrrrrrrr
Misschien heb ik dat van mijn papa dan
Hoe spreek je dat in godsnaams uit dan?:o
Oké, jij stelt jezelf en mij teleur denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij toevallig in dezelfde straat woont hebben we een date. Anders moet ik je (mezelf) helaas teleurstellen.
[..]
Jij woont in Zuid-Holland toch? Dat is helaas te ver vermoed ik.
Ik ga nu meteen beginnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon veel oefenendan lukt het op een gegeven moment.
Ik weet het, ik zou leren jaquote:
Ik woon beetje in het midden van het land ongeveer. Maar ook net weer niet.quote:
Ik denk toch voornamelijk mezelf. Jij kan nog steeds gaan kopen en dan alles zelf opeten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, jij stelt jezelf en mij teleur denk ik
Maakt niet uitquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga nu meteen beginnen
[..]
Ik weet het, ik zou leren ja
quote:
Ja, maar dan konden we chillen enzo, jwz, nu niet meerquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon beetje in het midden van het land ongeveer. Maar ook net weer niet.
[..]
Ik denk toch voornamelijk mezelf. Jij kan nog steeds gaan kopen en dan alles zelf opeten.
Denk dat ik zo toch maar even de keuken inga
Hihi, wat een liefde hierquote:
Vanaf morgen jwzquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:37 schreef Hakbijl123 het volgende:
[ afbeelding ]
2happy4u chillend bij de mac
Volgende keer beslis ik 's middags wel of ik zin heb om te koken of niet. Pak ik gewoon even de bus/trein/whatever en mag jij lekker koken en gaan we hard chillen. Wijntje bij het eten en alles.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar dan konden we chillen enzo, jwz, nu niet meersucces met koken
Hihi jij bent een halve frietboer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ken ik al
En niet haten op Chinezen die geen r kunnen uitspreken, mijn moeder kan het ook niet
Rijbewijs.quote:
Jij een hele frambozenstruikquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Hihi jij bent een halve frietboer.
Het is patatquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Hihi jij bent een halve frietboer.
Hihi, ik hoor het wel danquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende keer beslis ik 's middags wel of ik zin heb om te koken of niet. Pak ik gewoon even de bus/trein/whatever en mag jij lekker koken en gaan we hard chillen. Wijntje bij het eten en alles.
Ja die wetten in Amerika lijken misschien niet direct van toepassing op ons, maar kunnen wel gevolgen hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:41 schreef Henkie94 het volgende:
Tevens:
> AMSTERDAM – Het Amerikaanse hostingbedrijf Go Daddy is in één week 70.000 klanten kwijtgeraakt vanwege dreigende steun aan een omstreden antipiraterijplan. Ook Wikipedia zal vertrekken.
> Nintendo, EA en Sony trekken steun antipiraterijplan in
> Ook Ziggo in beroep om blokkade
> PVV wil maatregelen tegen blokkade The Pirate Bay
> Bedrijf Brein eist naamsverandering Stichting Brein
> AMSTERDAM – De Belgische variant van Stichting Brein, BAF, wil het verbod op downloadsite the Pirate Bay in België uitbreiden.
> Brein maakt zich hard voor downloadverbod
Ik ken nog iemand die friet wildequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is patat
[..]
Hihi, ik hoor het wel dan
Ik versprak me, dat weet jequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:43 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die friet wilde
Friet? Het is patat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:43 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die friet wilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Hij is het Geld dat over de banken rolt.quote:
Niet haten op mn struik.quote:
FRIETquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is patat
[..]
Hihi, ik hoor het wel dan
Klopt. Want Amerika is groot en stoer en ons kabinet bestaat uit een stel kontlikkers.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja die wetten in Amerika lijken misschien niet direct van toepassing op ons, maar kunnen wel gevolgen hebben.
http://tweakers.net/revie(...)or-het-internet.html
> Haten op frietquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik versprak me, dat weet je
Stommerd
Ik kom daar nu pas achterquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij is het Geld dat over de banken rolt.
Mentaal 12 hequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik versprak me, dat weet je
Stommerd
PATAT!!! Ik versprak me jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niet haten op mn struik.
[..]
FRIET
[..]
Klopt. Want Amerika is groot en stoer en ons kabinet bestaat uit een stel kontlikkers.
[..]
> Haten op friet
> Het zelf irl zeggen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Friet? Het is patat.Jij snapt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan gebeurenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
PATAT!!! Ik versprak me ja
[..]
Jij snapt het
Niet haten op Engel-Plezierquote:
Voor een kusje.quote:
Gaat ie fappen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[...]
Ik heb niks gezegd
Ga nou maar trainen
Dadelijk een keerquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet boos worden
[..]
Ik heb niks gezegd
Ga nou maar trainen
Komt goed, en anders moeten we maar weer eens grotverkenner spelen.quote:
Boehoee, je stak jouw tong uitquote:
Is het weer goed? Kusje op je wang danquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Voor een kusje.
[..]
Gaat ie fappen?
Lekker tongen tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boehoee, je stak jouw tong uit
[..]
Is het weer goed? Kusje op je wang dan
Nee, hockey(grapje schatje
)
Wat denk je dat hij met die tong gaat doen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
)
Ohh ja dat mocht niet inddquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, niet waar alle mensen bij zijn
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Komt goed, en anders moeten we maar weer eens grotverkenner spelen.
Lekkere natte kusquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
)
Oeh.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij met die tong gaat doen dan?
Dwing me.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[info]Verplicht GTST kijken jullie[/info]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
NEENquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
vepvepvepquote:
Pron bufferen maar niet rechtstreeks downloadenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef Henkie94 het volgende:
> Browserupdate
GA WEG ER BUFFERT HD PR0NZ
> Pr0nz downloadenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Pron bufferen maar niet rechtstreeks downloaden
het is ISHYGDDTquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> Pr0nz downloaden
> 2012
IHSDJDND
Ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vertaal soms wel eens memes.
Ik hou niet van gtstquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hihi, spannend heaquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Lekkere natte kus
[..]
Oeh.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Mm, maar ik ben verlegen enzoquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef Beach het volgende:
Gewoon schijt aan hebben zoenen voor iedereen z'n neus toch.
??¿¿?¿???///??¿¿?÷÷?¿/quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
>>>>.............................>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>......................................>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>..............................>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>................................>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.>
Je hoeft je niet te schamen voor jullie liefde tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou niet van gtst
[..]
Hihi, spannend hea
[..]
Mm, maar ik ben verlegen enzo
......................................;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.........................................;;;;;.;.;.quote:
Doe ik zeker nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen voor jullie liefde toch
dit is hoe je 't doetquote:
Internet voor blinden hierquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
......................................;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.........................................;;;;;.;.;.
Of morsecodequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Internet voor blinden hierbraille alles
haha kneusjequote:
Succes en beterschap jongedamequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doei
En ik ga leren, wens me succes, dat heb ik echt nodig
Life*quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LOVE OF MY LIIIIIVE CAN YOU SEEEE MEEE
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LOVE OF MY LIIIIIVE CAN YOU SEEEE MEEE
Ik heb al een fabuleus trio die verlaat ik van mijn leven nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:35 schreef Henkie94 het volgende:
Zeg Jan, wanneer gaan we die trio nou eens doen?
Jij, je pener en Klinks?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb al een fabuleus trio die verlaat ik van mijn leven niet
Oowja eigenlijk bedoelde ik met Cosmo maar die van jou vind ik een beter planquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij, je pener en Klinks? [ afbeelding ]
Kwartetje doen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowja eigenlijk bedoelde ik met Cosmo maar die van jou vind ik een beter plan![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Winterpeen
Kouwe lul in een kouwe kut
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
henkie je ben egt tantoesmerig gast
Hoe was je afwezigheid?quote:
Ik merkte het, 't is niet hetzelfde zonder jouquote:
maar ik ben saaiquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik merkte het, 't is niet hetzelfde zonder jou
gisteravond veel gedronken zekur ;SSSquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb de hele tijd dooooorst so vervelend
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:11 schreef Henkie94 het volgende:
http://www.washingtonpost(...)IQAJPIRBQ_story.html
And so it begins. ;_;
Samen Mountain Blade doen?quote:
quote:
Nou niet nuquote:
Beter pleur je je gehele reaksiemapf op imagejoerie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn reactiefolder is groot genoeg om te blijven haten, vrind
SPANNEND SUCCES JE HKUNT HETquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou niet nuMoet nog mijn post sorteren (postbode
![]()
) en ik ga niet zo heel laat naar bed want ik heb morgen mijn praktijkexamen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Beter pleur je je gehele reaksiemapf op imagejoerie.
Dank jequote:Op donderdag 19 januari 2012 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPANNEND SUCCES JE HKUNT HET
Nicenice, lege wegen omdat vrijdag en best vroeg idd, weinig fietsers dit datquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dank jeEn ja, ik hoop het
Heb een vrij relaxte tijd, 10:45 dus moet te doen zijn
quote:
>geen 4,88 GB aan reactieplaatjes hebbenquote:
Okee ander keertje danquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou niet nuMoet nog mijn post sorteren (postbode
![]()
) en ik ga niet zo heel laat naar bed want ik heb morgen mijn praktijkexamen
Uhuquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nicenice, lege wegen omdat vrijdag en best vroeg idd, weinig fietsers dit dat
[..]
[ afbeelding ]
zemerquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
>geen 4,88 GB aan reactieplaatjes hebben
>2053
[ afbeelding ]
Morgen na examen en post lopen heb ik de hele dag de tijdquote:
coolquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Uhu
En GraphicsOp m'n PC heb ik een hele folder aan hem toegewijd
wat zijn het eigenlijk?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb maar iets van 50 reaction images
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb maar iets van 50 reaction images
die nederlands lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
cool
op facebook jij ook allemaal hem
[ afbeelding ]
[..]
wat zijn het eigenlijk?
Gewoon native, enige mod die ik speel is crpg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Morgen na examen en post lopen heb ik de hele dag de tijd
Alleen heb ik geen *nog* geen mods dus stuur maar wat door als je een specifieke mod wil spelen
ohja logischquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die nederlands lekker
Foto's met een specifieke gezichtsuitdrukking o.i.d. zodat je niet een hele post hoeft in te typen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daar zitten dan ook die PI's van FOK bij.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
cool
op facebook jij ook allemaal hem
[ afbeelding ]
[..]
wat zijn het eigenlijk?
Het was slechts een voorbeeld.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar past niet in du contextstsxt.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In de ogen van de tandartsassistente?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
8 seconden te laat, wat is deze.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pics van je zusquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef Furdinand het volgende:
mijn zus is tandartsassistente...
maar geen lente hoor
terechte klachtquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef Bloempje. het volgende:
Flikker op, daar heb ik niets aan. Ik wil warm weer en zonder jas naar buiten enzo.
quote:
quote:
WEET JE HOE LANG DAT IS?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vast in de Kast - R. Kelly
HENK GA DIT KIJKEN![]()
Wie? Wat? Waar? Wanneer?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, die Krystlmevrouw staat hier voor mijn neus Let It Be te spelen en ze verneukt het compleet.
de kevers hi ha hoquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elke amateur die Beatles covert
ram je vuist in d'r kut!quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, die Krystlmevrouw staat hier voor mijn neus Let It Be te spelen en ze verneukt het compleet.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
WEET JE HOE LANG DAT IS?![]()
Wie's die frau?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
Ene Krystl, schijnt bekend te zijn van het nummer Bottles ofzo, speelde net Let It Be, op de TDPE2012, 3 minuten geleden.quote:
ik snap er niks vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ene Krystl, schijnt bekend te zijn van het nummer Bottles ofzo, speelde net Let It Be, op de TDPE2012, 3 minuten geleden.
Zegt me niksquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
van bottles bottles tralallaaa
Techdata Partner Event, party voor nerds met stands van grote merken als Western Digital, Gigabyte en Samsung, georganiseerd door grote leverancier Techdata.quote:
Dat lijkt mij best interessantquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Techdata Partner Event, party voor nerds met stands van grote merken als Western Digital, Gigabyte en Samsung, georganiseerd door grote leverancier Techdata.
Jottum.
Western Digital.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Techdata Partner Event, party voor nerds met stands van grote merken als Western Digital, Gigabyte en Samsung, georganiseerd door grote leverancier Techdata.
Jottum.
Er is altijd nog emo Hitler, de originele emo.quote:
quote:
ja weet oud emo dit dat, maar is het grappig? mogen we erom lachen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er is altijd nog emo Hitler, de originele emo.
een kleine gniffel de eerste keer dat je het ziet, daarna haal je je schouders opquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ja weet oud emo dit dat, maar is het grappig? mogen we erom lachen?
okquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Beach het volgende:
[..]
een kleine gniffel de eerste keer dat je het ziet, daarna haal je je schouders op
zemmel lees de policy nogmaalsquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Henkie94 het volgende:
Is dat trouwens banwaardig, Hitler "aanbidden"?
Mensen die de policy lezenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok
[..]
zemmel lees de policy nogmaals
Zo danquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok
[..]
zemmel lees de policy nogmaals
Volgens mij niet echt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Henkie94 het volgende:
Is dat trouwens banwaardig, Hitler "aanbidden"?
??? halo wat is de probleem??quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:55 schreef Henkie94 het volgende:
> Spelleke installeren
> Default path: C:\Program Files\\UsedStar\The Curse Of Ra\
Why.avi
>32bit Windows gebruikenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:55 schreef Henkie94 het volgende:
> Spelleke installeren
> Default path: C:\Program Files\\UsedStar\The Curse Of Ra\
Why.avi
IK GEEF TOG KUSJEquote:
> Windows gebruikenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:59 schreef Beach het volgende:
[..]
>32bit Windows gebruiken
>2012
ISHYGDDT
een mac hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> Windows gebruiken
> niet CrossOver (WINE jwz)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |