Ik zoek werk in de regio Twente, woon zelf in almelo maar in bezit van auto dus kan reizen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk TISM, omdat hij aangaf in midden Limburg te wonen, daar woon ik ook maar dan net aan de andere kant van de grens en hier lijken wel banen beschikbaar te zijn.
Welke regio zoek jij werk en wat voor werk zoek je (dieplader, pallettransport, koelwagen, bloemen etc?)
"Och, dat gaat wel" is een vaak gehoorde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:44 schreef SnuggleBear het volgende:
Vraag me telkens af waar die chauffeur met zijn gedachten was toen ie dat bochtje probeerde te maken.. Daarmee doel ik natuurlijk op het plaatje uit de OP.
Dat rijtje ouwe topics kan ook wel vervangen worden door een link naar de topicchain.quote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat rijtje ouwe topics kan ook wel vervangen worden door een link naar de topicchain.
En de verwijzing naar de wiki kan ook de prullenbak in
Geen idee, lijkt wel een of andere bestelbusquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor een geval in de OP met dat tachograafpasje? Lijkt wel een dinkytoy cabine...
Betere foto ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:14 schreef glasbak het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt wel een of andere bestelbus
Knal deze er anders maar in http://i.imgur.com/HPjGF.jpg
Zoals die op de foto denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Betere foto ja.
Nu we het er toch over hebben: Welke CB kan ik het beste inbouwen? Ik zoek iets voor beperkte inbouwruimte en als het mogelijk is met scan (maar dat is niet noodzakelijk).
Ooit eens gespeeld... Nee het lijkt er niet opquote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
zijn er chauffeurs die euro truck simulator spelen? In hoeverre is dit een klein beetje realistisch?
Toch wel gedwongen als je het zo bekijkt...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:10 schreef motaro het volgende:
Het is wel een grappig spel, maar niet echt realistisch haha.. je hebt er wel een hoop leuke mod's voor.
Noodgedwongen of zelf van de wagen af gegaan Chamastya?
Ik kom niet meer aan de bak, beetje persoonlijk maar had het er laatst over met een kennis heb me eigenlijk tot vorig jaar gewoon gewerkt alleen veel te veel en te hard en dat wraakt zich nu. Ook nog wel meer dingen die speelde maar dat kan ik niet meer veranderen.quote:
Eerst eens kijken wat ik heb want dat is nog steeds onduidelijk en heb dagelijks veel pijn, als ik weet wat het is wat er tegen te doen valt sta ik als de eerste die dag bij het UWV, uitzendbureau of waar dan ook om aan de bak te komenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:11 schreef motaro het volgende:
Dat is ook wat waard!
Beter, dan het niet te doen en er spijt van krijgen dat je t niet hebt gedaan.
Nu via een reintegratie traject wat anders doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |