Ja klopt helemaal niks van effe afro bellen of avro hoe zeg je hetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef QuarterBack het volgende:
Waar slaan deze vragen nou op? Met een onbekende als Mol, zelfs als verdachte als Mol zijn dit toch zinloze fake vragen!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik zie niet in waarom? Dit zijn toch goede te beantwoorden vragen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef QuarterBack het volgende:
Waar slaan deze vragen nou op? Met een onbekende als Mol, zelfs als verdachte als Mol zijn dit toch zinloze fake vragen!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
deze zijn beter te antwoorden dan die vraag over de quizquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef QuarterBack het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen idee waar je het over hebt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:41 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand de aflevering opgenomen in HD?
Ik dacht namelijk 'mol' te zien op het snorkelpak van Tim op de hoogte van zijn nek. Ongeveer op 21,5 minuut.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar waarom kozen ze bij Frits niet gewoon voor I Amsterdam? I Am slaat weer zo op de mol.
quote:
I am -> Ik ben DE MOLquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef MrManiak het volgende:
[..]
[..]
Nee maar hoezo slaat dat op de Mol dan?
Kom je nou hier ook al trollen? Kssst!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef QuarterBack het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Ik ferfeel mequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kom je nou hier ook al trollen? Kssst!
Pardon?quote:
Wie is de mol nu op ned 3. Kijken !quote:
Gezien, en het zijn allemaal mollen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wie is de mol nu op ned 3. Kijken !
Plaats je alleen maar screenshots omdat je het kan, omdat je er iets in ziet of omdat je je echt aan het 'ferfelen' bent?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Gezien, en het zijn allemaal mollen!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je zou best gelijk kunnen hebben!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:37 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Plaats je alleen maar screenshots omdat je het kan, omdat je er iets in ziet of omdat je je echt aan het 'ferfelen' bent?
Wat bedoel je precies? Het is toch sowieso zo, dat groen staat voor doorgang van Marit en William. En groen kan betekenen dat de mol bij de onderhandelaars zat, wat ik zelf ook denk. Of doel je op hun groene kleding of wat anders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Een beetje een rare theorie:
De kandidaten konden stemmen op rood en groen, en dat sloeg ook op de kandidaten William en Marit. Als iedereen rood zou hebben gestemd (meerderheid) zou er iemand vertrekken, Marit of William dus. Dat betekent de rode kleur dus?
Maar wat betekent de groene kleur? Misschien dat ze allebei mochten blijven, maar misschien ook dat de mol onder hen is?
Nee, groen is meestal de molkleur. En omdat die 2 kleuren dan doelen op die 2 kandidaten, zou de mol daar tussen zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Het is toch sowieso zo, dat groen staat voor doorgang van Marit en William. En groen kan betekenen dat de mol bij de onderhandelaars zat, wat ik zelf ook denk. Of doel je op hun groene kleding of wat anders?
Ah ok.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee, groen is meestal de molkleur. En omdat die 2 kleuren dan doelen op die 2 kandidaten, zou de mol daar tussen zitten.
Dan moet je wel van te voren weten dat de stemming groen uitpakt. Deze theorie lijkt me niet echt een sterke, ik heb beter gelezen hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee, groen is meestal de molkleur. En omdat die 2 kleuren dan doelen op die 2 kandidaten, zou de mol daar tussen zitten.
Tja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dan moet je wel van te voren weten dat de stemming groen uitpakt. Deze theorie lijkt me niet echt een sterke, ik heb beter gelezen hier.
Ik kan dat er echt niet uithalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Prrintscreen gemaakt, de naam die wordt ingetypt is onmogelijk te lezen, maar het lijk net of je William in beeld ziet met de rode pet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |