SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Thnxquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:52 schreef Ireth het volgende:
Die I en M op de snorkel vind ik wel heul erg vergezocht
Zou je evt een screenshot van kunnen maken? voor het caps topicquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zag ik ook, even een keer in de herhaling bekijken. Kan gewoon de naam zijn van de overledene natuurlijk.
Dit bedoelen ze nou met tunnelvisie...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:51 schreef wormtrein het volgende:
Bij de opening van de aflevering stond er 'Iemand Anders'. Waarna er een beeld werd getoond waarop er geproost werd op Maarten. Daarna praatte Frits over het winnen van een Quiz, waarna het beeld direct naar William schoot en daar even bleef. Maar, dat is misschien wat ver gedacht.
Verder kwam toen bij de introductie op het bunker/loodsspel het bord 'I Am' in beeld, dat was meteen weer een verwijzing naar William, misschien voelde dat alleen zo omdat ik daar al steeds aan zat te denken. Later in het spel, tijdens de snorkelopdracht, stond iedereen op het droge bij de borden. Frits en William hadden als laatste gesnorkeld dus zij hadden de outfit nog aan, maar het was wel opvallend dat William als enige nog met snorkel en al daar bij het bord stond. Ook werd hij nog geisoleerd in een shot van hem alleen in beeld, wie weet..
Oh en de snorkel zelf: wat denken jullie daar van? Eén grote I en een M op de bril?
[ afbeelding ]
Bij de stemopdracht na de executieuitslag, vroeg ik me nog af: weet de mol wat de anderen hebben gestemd vóórdat deze zijn/haar stem uitbrengt? Daar had ik zelf wél rekening mee gehouden, maar de deelnemers (Frits en Tim in de laatste ronde: we gaan voor behoud van de pot), blijkbaar niet.
Het viel mij ook al op inderdaad...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
Op een gegeven moment kwam er ook een kruis in beeld (volgens mij voor ze de bus in gingen) waar iets op geschreven stond. Was te kort in beeld om te lezen, maar misschien is het iemand hier opgevallen en heeft die het wel gezien?
Dit moment bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:12 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik ben in een nieuwe tunnel gesprongen na afvallen van Maarten![]()
Mijn gedachte:
Frits en Tim verwachten dat de mol ook rode stem gaat doen om geen unanimiteit te hebben en daarmee de pot leeg te spelen.
Hierdoor besluiten ze samen een rode stem te brengen, zodat er een meerderheid aan rode stemmen zou komen.
De mol weet niet van het onderonsje van Frits en Tim, dus zou logischerwijs een rode stem geven.
Toch zijn er maar twee rode stemmen.... vreemd...
Dan zijn er een aantal opties volgens mij...
1. De mol heeft toch groen gestemd...
2. Frits of Tim heeft zich niet aan zijn woord gehouden...
3. De mol deed niet mee aan de stemming.
4. Frits of Tim is de mol...
Verder vond ik het opvallen dat Tim in het eerste overleg de vraag terug kreeg 'en als jij de mol zou zijn, wat zou jij dan stemmen?'.
Kort verscheen er een glimlach op zijn gezicht die hij (volgens mij) in probeerde te houden (iemand screens).
Daarentegen lachte Frits wel heel opvallend bij de uitkomst van de stemmen (wat dan weer niet molwaardig is).
Ik zit in de Tim-Tunnel
[WIDM] Wie is de Mol - LIVE topic #23 Waar we Rood stemmen.quote:Van WIDM.com
Inderdaad! In de reeks zit een frame waarbij je alleen de "a" van "IJsland" scherp ziet en de rest vaag. Daarna is er een frame waarbij je alle letters scherp ziet behalve de "J". Dit is een mooie verwijzing naar "Anne-Marie Jung" die bij mijn weten niet eerder is gebruikt en ook nog gemakkelijk is uit te leggen. Deze zou wel eens kunnen kloppen!
Screenshots van 00:49-00:50 uit aflevering 3:
Als ze hetzelfde grapje gaan uithalen bij Spanje zou dit wel eens dé hint kunnen zijn!
Ik had hem inderdaad al opgemerkt en in de special gezetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op inderdaad...
[ afbeelding ]
List => Liesbeth Staats?
Linkje naar de special?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad al opgemerkt en in de special gezet.
Maar hij deed niet zijn best. Hij deed gewoon niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef Aangenaam het volgende:
[..]
Linkje naar de special?![]()
Verder zat ik nog te denken, in het dagboek van de mol staat:
"dus ik kón natuurlijk redelijk ontspannen achteroverleunen. Sterker nog: ik kon m’n best doen!"
Tim zegt in de aflevering zelf, dat ie 'niet zo goed wist' wat er gebeurde bij de tandem opdracht, en dat ie dus maar lekker ging fietsen oid. Dus dat stukje tekst zou best op Tim kunnen slaan.
Bellatrix wees mij er op dat het ook op William kon slaan:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad al opgemerkt en in de special gezet.
Wat mij weer verder deed denken: er komen veel vaker kruizen in beeld. Die staan symbool voor de dood... William speelt Ramses Shaffy en die is... ...inderdaad dood.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of Liesbeth List, die altijd met Shaffy deed optreden -> William.
Maar fuck, had ik niet eens gezien!
Je raadt nooit wat ik nu typquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef Aangenaam het volgende:
[..]
Linkje naar de special?![]()
Verder zat ik nog te denken, in het dagboek van de mol staat:
"dus ik kón natuurlijk redelijk ontspannen achteroverleunen. Sterker nog: ik kon m’n best doen!"
Tim zegt in de aflevering zelf, dat ie 'niet zo goed wist' wat er gebeurde bij de tandem opdracht, en dat ie dus maar lekker ging fietsen oid. Dus dat stukje tekst zou best op Tim kunnen slaan.
Oh.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat ik nu typ.
De special komt om 20:30 online. Voorproefje:
De mol is een Fok!ker!quote:Dagboeken, week 4
• Uit het dagboek van de Mol: "Moeten we het nog hebben over het verdiende geld op die tandem? Ik wist natuurlijk allang dat alles op het spel zou worden gezet in de laatste opdracht van deze aflevering, dus ik kón natuurlijk redelijk ontspannen achteroverleunen."
[ afbeelding ]
'Kón' de Mol dat of deed hij dat ook?
• Een ander opvallend onderdeel uit het dagboek is het volgende: "Joehoe! De droom van iedere mol... denk ik. De pot he-le-maal leeg!" Maar dat hebben wij FOK!kers het zelf een beetje naar gemaakt.
Die inderdaad!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit moment bedoel je?
[ afbeelding ]
Het zou inderdaad het inhouden van een lach kunnen zijn, maar ook net zo goed een moeilijk gezicht dat je trekt als je eens goed nadenkt...
en allemaal vrouwen ook nogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef QuarterBack het volgende:
Ik begrijp inmddels wie er naar een warm land willen, es kijken één twee, drie stuks hebben al zat van IJsland!![]()
[ link | afbeelding ]
Hadewych sloeg al een paar keer een kruis voor de test. Zou er een verband zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Bellatrix wees mij er op dat het ook op William kon slaan:
[..]
Wat mij weer verder deed denken: er komen veel vaker kruizen in beeld. Die staan symbool voor de dood... William speelt Ramses Shaffy en die is... ...inderdaad dood.
had ik al gepostquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst A opgelicht, daarna J donker.
Anne-Marie Jung?
Uit het live topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |