Dat is haar inderdaad (ze was trouwens zeer knap als meisje, maar je zou nu niet meer weten dat zij en Hadewych leeftijdgenoten zijn).quote:
Dat is eens eerder gebeurd, toen gaf Joris zich vrijwillig op om de test heel slecht te maken en rood te krijgen. De mol (Dennis) hield zich afzijdig.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Een kandidaat kiezen die de test het slechtste zal maken (krijgt die groen, dan gaat de persoon die WEL het rode scherm heeft naar huis toe). Wat zou de mol in dat geval doen?
Wel raar vond ik dat. Hij had toen het beste op 1 iemand kunnen zetten, en dan hopen dat diegene het niet is. Dan krijg je rood + je weet wie de mol niet is. Maar Joris was toen sociaal en had alles op zichzelf gezet toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:02 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat is eens eerder gebeurd, toen gaf Joris zich vrijwillig op om de test heel slecht te maken en rood te krijgen. De mol (Dennis) hield zich afzijdig.
Joris z'n tactiek van opzichtig mollen ging toen wel op de schop, iedereen wist dat hij het niet meer was, de aflevering erna was hij de meest fanatieke van alle kandidaten en kreeg hij een echt rood scherm. Dus misschien dat de kandidaten van nu wel lering hebben getrokken uit dat gedrag.![]()
Volgens mij ging het inderdaad op die manier.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wel raar vond ik dat. Hij had toen het beste op 1 iemand kunnen zetten, en dan hopen dat diegene het niet is. Dan krijg je rood + je weet wie de mol niet is. Maar Joris was toen sociaal en had alles op zichzelf gezet toch?
Gewoon mijn interpretatie van de promo, wellicht zal het helemaal anders gaan (er is bv. in het verleden ook met percentages en het afkopen van schermen gewerkt). Deze versie lijkt me gewoon het waarschijnlijkst op basis van de promo.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Is het zeker dat het zo zal gaan dan eigenlijk? Waar komt dat idee vandaan?
Opvallend... Even iets om in de gaten te houden.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef themole het volgende:
[..]
bron
Het valt idd wel heel erg op als je er op gaat letten.
(Tim had popsterren met een B, maar met de categorie 'dier' en b is het wel dichterbij Mol)quote:Op zondag 22 januari 2012 22:51 schreef DaMart het volgende:
Over de opdracht met de speedboot had Steven184 nog een interessante opmerking:
[..]
De mol in muziek lijkt inderdaad op een b. Anne-Marie bedacht de categorie 'dieren' met een B. Ik verdenk haar op dit moment nog niet, maar dit zou typisch zo'n hint kunnen zijn die in de laatste aflevering terugkomt. De mol die een dier met een b (mol) als opgave bedenkt.
Zij heeft Maarten en Marit in de toren gezet. De minst verdachte en meest betrouwbare spelers. Daar heeft ze even 2000 euro mee binnengehaald. Dan heb je als mol hard geblunderd. Daarom lijkt het me sterk dat zij de mol is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Wtf alles begint er op te wijzen dat Liesbeth de mol is.
Maar wie zou er nu van uit gaan dat er één van de twee zo slim is om IJsland als eiland mee te rekenen?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:48 schreef Premium_Quality het volgende:
Zij heeft Maarten en Marit in de toren gezet. De minst verdachte en meest betrouwbare spelers. Daar heeft ze even 2000 euro mee binnengehaald. Dan heb je als mol hard geblunderd. Daarom lijkt het me sterk dat zij de mol is.
Als er iemand aan denkt, is het wel Maarten. Dat is echt zo'n denker. En Marit is volgens mij ook behoorlijk slim.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:54 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Maar wie zou er nu van uit gaan dat er één van de twee zo slim is om IJsland als eiland mee te rekenen?
al in de eerste afleveringquote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
Is hier al over gepraat?
[ afbeelding ]
Zijn pet, op de kop.. De W op de kop vormt 'Mol' met wat fantasie.
Oké, blijkbaar gemist. Dacht dat hij daar een andere pet droeg.quote:
Klopt, maar meestal gebruiken ze zo'n hint niet 2 keer.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik zou het een wat vergezochte hint vinden, ware het niet dat ze bij Dennis die El Guapo Stuntteam pet ook als hint gingen gebruiken.![]()
Niet dat ik denk dat William de mol is.
En wat is die theorie dan? Als je hem pas achteraf post, kunnen we natuurlijk ook niet controleren of hij kloptquote:Op maandag 23 januari 2012 11:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb een nieuwe theorie die zou betekenen dat mijn mol (Liesbeth) de eerstvolgende afvaller is.
Weinig kans dus dat die theorie klopt, maar we gaan het zien de komende aflevering (of de aflevering erna, mocht er niemand afvallen komende donderdag ivm de onderhandelingen).
Mocht de volgende afvaller kloppen dan zal ik mijn theorie wel even uit de doeken doen.
Opgevraagd bij de redactie? Of de redactie heeft een grap uitgehaald, dat kan ook natuurlijk... maar het kan ook nog altijd een hint zijn, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:51 schreef themole het volgende:
Hoezo heeft Marit een nepenvelop met mollogo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |