Nee, maar wel nepnegers like yourself.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha goeie grap! Negers werden geweigerd
Lol zoiets jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
MooiDan kunnen we dus in de zomer gaan spelen?
maar van mij is een foto zeg je net zelf, dus hoe kan ik dan geweigerd zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, maar wel nepnegers like yourself.
Spiegeltjes en kraaltjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snoertjes en cappucino mijn neger.
Kan je foto ook evne naar mij sturen, vraag me af welke mooi boy pica er nu weer van mij gepubliceerd is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:49 schreef Michhas het volgende:
Frankii stuurde me net een foto van die voorpagina![]()
Die boxershorts, jesus
donequote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kan je foto ook evne naar mij sturen, vraag me af welke mooi boy pica er nu weer van mij gepubliceerd is.
huilen sommige mensen zijn te druk aan het werk om dat te bekijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:51 schreef Rossdale het volgende:
Of je kijkt gewoon hier, stelletje lamme takken
http://krant.spitsnieuws.(...)01/20/001/index.html
ik zeg ze dit jonge, klootzak, dit dit dit dit dit jonge, klootzakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij bent het type met die anti-swag, jij trekt jezelf op die hentai sex
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Is die middelste niet wat voor jou KK?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:46 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou die onderste wel geven, blonde hoer.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:46 schreef Kutstudent het volgende:
Nou, nu mogen jullie lachen hoor. Die meid belt me vannacht toen ik net gestopt was met battlefield half dronken en jankend op dat ze met een gozer heeft gezoend.
Gewoon meteen einde verhaal, niet van gediend.
David Hasselhoff zou er schande van spreken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:46 schreef Kutstudent het volgende:
Nou, nu mogen jullie lachen hoor. Die meid belt me vannacht toen ik net gestopt was met battlefield half dronken en jankend op dat ze met een gozer heeft gezoend.
Gewoon meteen einde verhaal, niet van gediend.
battlefield?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
David Hasselhoff zou er schande van spreken.
Let's thank god for wifi and mobile devicesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef Kutstudent het volgende:
Gecondoleerd.Dat zijn van die colleges waarbij je in een dodelijke comateuze slaap valt als je niet uitkijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |