Hihiquote:
Hold on to your panties girl!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:32 schreef tliciouz het volgende:
Pierre is terug, ik kan het nog steeds niet geloven.
aah my knee, my kneequote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Come on man... What do you even do? You're just a plant.
Lol que? Ik kan me dat niet herinnerenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah my knee, my knee
Oh shit, moest ff denken aan die keer in de pub. U where like "come on man... What do you even do? You're just a chair.
Sorry schatje, kusjes op je huig nohomo
dat bedoel ik! U don't take arrows to the knee, u take fucking chairs to the kneequote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lol que? Ik kan me dat niet herinneren
Wel die keer dat ik viel
Nog steeds elke dag last vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat bedoel ik! U don't take arrows to the knee, u take fucking chairs to the knee
Tnx, ik ga op pad!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je kan hem zoeken in de kroeg, in de pub, in club of discotheek!
Neger watquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij bent het type met die anti-swag, jij trekt jezelf op die hentai sex
neger wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snoertjes en cappucino mijn neger.
lees ik nooit meer, auto/motor weet je welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, voorpagina van Spitskrant..toekomstige wiggers. Trek je broek omhoog man.
Bozz in de krant?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, voorpagina van Spitskrant..toekomstige wiggers. Trek je broek omhoog man.
Hahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
V.l.n.r
Potatoe, Nicklas, Soldmayor, Bozz
Done.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:53 schreef Bozz187 het volgende:
Mich stuur ff door dan nu wil ik het ook weten
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:58 schreef Bozz187 het volgende:
Haha nice!![]()
Mister is gewoon jelly omdat hij niet naar de wedstrijd mocht
Ik was er wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:58 schreef Bozz187 het volgende:
Haha nice!![]()
Mister is gewoon jelly omdat hij niet naar de wedstrijd mocht
Nee, maar wel nepnegers like yourself.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha goeie grap! Negers werden geweigerd
Lol zoiets jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
MooiDan kunnen we dus in de zomer gaan spelen?
maar van mij is een foto zeg je net zelf, dus hoe kan ik dan geweigerd zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, maar wel nepnegers like yourself.
Spiegeltjes en kraaltjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snoertjes en cappucino mijn neger.
Kan je foto ook evne naar mij sturen, vraag me af welke mooi boy pica er nu weer van mij gepubliceerd is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:49 schreef Michhas het volgende:
Frankii stuurde me net een foto van die voorpagina![]()
Die boxershorts, jesus
donequote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kan je foto ook evne naar mij sturen, vraag me af welke mooi boy pica er nu weer van mij gepubliceerd is.
huilen sommige mensen zijn te druk aan het werk om dat te bekijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:51 schreef Rossdale het volgende:
Of je kijkt gewoon hier, stelletje lamme takken
http://krant.spitsnieuws.(...)01/20/001/index.html
ik zeg ze dit jonge, klootzak, dit dit dit dit dit jonge, klootzakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij bent het type met die anti-swag, jij trekt jezelf op die hentai sex
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Is die middelste niet wat voor jou KK?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:46 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou die onderste wel geven, blonde hoer.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:46 schreef Kutstudent het volgende:
Nou, nu mogen jullie lachen hoor. Die meid belt me vannacht toen ik net gestopt was met battlefield half dronken en jankend op dat ze met een gozer heeft gezoend.
Gewoon meteen einde verhaal, niet van gediend.
David Hasselhoff zou er schande van spreken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:46 schreef Kutstudent het volgende:
Nou, nu mogen jullie lachen hoor. Die meid belt me vannacht toen ik net gestopt was met battlefield half dronken en jankend op dat ze met een gozer heeft gezoend.
Gewoon meteen einde verhaal, niet van gediend.
battlefield?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
David Hasselhoff zou er schande van spreken.
Let's thank god for wifi and mobile devicesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef Kutstudent het volgende:
Gecondoleerd.Dat zijn van die colleges waarbij je in een dodelijke comateuze slaap valt als je niet uitkijkt.
Hansquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
Oja het raadsel van de naam van pringles is eindelijk ontcijferd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Daar dacht ik ook aan toen ik dat typte ja.quote:
Nee dat is grietjequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Ach het is een surinamer, dus voor mij is het gewoon een Quintis of Stanley.
Bezemsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
Oja het raadsel van de naam van pringles is eindelijk ontcijferd.![]()
*zoekt alvast dekking*quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bezems
Nu krijg je Tamara op je dak.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bezems
Nu krijg je Tamara op je dak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |