Bij mij nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ieder zijn ding als ik een weekend weg ga is er altijd wel een stopcontact in de buurt. Al rock ik wel nog een desire dus de batterij heeft ook betere dagen gekend
Die shit gebruiken ze bij mij ook op werk. Blij dat ik die shit niet doe.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef Pixell het volgende:
Morgen deadline om 12.00 voor het inleveren van SPSS tentamen, ik ben nu bezig maar snap er geen kanker vanin de les was het nog zo makkelijk
In de les moet je de opdrachten in het boek volgen en daar staan allemaal plaatjes in, dus je leert helemaal niks, je kopieert alleen maar. Nu moet ik het zelf doen en daar ben ik te dom voor!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die shit gebruiken ze bij mij ook op werk. Blij dat ik die shit niet doe.
Niks mis met eindhoven, maar sommige spelers waren echtquote:
Ja maar hoelang duurt dat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je er net mee begint lijkt het lastig. Als je eenmaal de air radar hebt, dan heb je geen missiles of flares meer nodig.
Vind het jammer dat je nergens kan oefenen met een jet. ja de controls kun je aanpassen en thats itquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja maar hoelang duurt dat?
Zijn er geen jets waarbij je co-piloot kan zijn? Dan kan ik bij jou lammen en dan krijg ik tenminste wat punten.
quote:
Wanneer gaan wij weer die chopper raggen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vind het jammer dat je nergens kan oefenen met een jet. ja de controls kun je aanpassen en thats it
Vanavond misschien?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer die chopper raggen?
Je weet wat er vorige keer gebeurde he.quote:
Nee hoor dushi, vind er niks aan..net zoals mw3.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
Kijk die vieze pringles BF3 fanboy zien wordenbah.
Oh have fun met Kaboutertjequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet wat er vorige keer gebeurde he.
Vanavond is Dead Island aan de beurt, dus daarna.
B2K kopen en met de F35 vlaggen cappenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zijn er geen jets waarbij je co-piloot kan zijn? Dan kan ik bij jou lammen en dan krijg ik tenminste wat punten.
Die zijn er niet. Je kan gewoon elk potje een of twee keer proberen in de jets te vliegen. Dan komt het vanzelf.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is goed voor beginners inderdaad. Tegen de tijd dat je het doorkrijgt denk ik dat je geen flares, heatseekers, of missile pods meer nodig hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh have fun met Kaboutertje
@ Fruit :
Nu? Nick, doe je ook mee?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet wat er vorige keer gebeurde he.
Vanavond is Dead Island aan de beurt, dus daarna.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:46 schreef PierreTT het volgende:
Zet Gino Pietermaai maar aan, deze jongen is terug op Nederlandse bodem!
Yay! De gezelligheid is terug!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:46 schreef PierreTT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |