SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TTalleen weet ik niet of in de windows symbols zit
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Windows Phone?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ligt aan mijn telefoon geloof ik want op de PC staat hij er wel tussen![]()
Apple tekentje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
TTalleen weet ik niet of  in de windows symbols zit
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Lol ik net een pakket kopen, ik de vraag gemaild of de serial op meerdere computers werkt omdat ik thuis 1 vaste en een flaptop heb, krijg ik als antwoord dat ze dit mailtje als niet gelezen beschouwen en ik het maar gewoon moet doen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Morgen komt iemand MW3 ophalen voor ¤42,50
Serieus? Wat een idiootquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Morgen komt iemand MW3 ophalen voor ¤42,50![]()
_!
![]()
Iedereen hier opeens zijn copy op MP zetten1!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja, had 'm voor ¤35,- op Marktplaats gezet en toen begonnen ze ineens te bieden's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dan heb je alvast je money voor MW4.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Iedereen hier opeens zijn copy op MP zetten1!
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Windows mobile > androidquote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dit is de enige goede reactie op dat soort weird ass trollpogingen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof mij die shit boeit ik krijg een telefoon van het werk dus dat boeit me echt niet![]()
Demo Mass Effect 3 komt met valentijnsdag, waneer die MP beta dan?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heb tot 2 jaar terug een 3310 gehad bellen en smsen daar gaat het mij om. Maatje van me heeft die lumia kan hij zijn xbox mee besturen maar waarom zou je op de bank niet gewoon je controller gebruikenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is de enige goede reactie op dat soort weird ass trollpogingen.![]()
![]()
Mooh Jets sucken als je geen missles / flares enzo hebt. Ik hou mijn vliegtuig nog geen minuut in de lucht zonder meteen eruit geschoten te worden
Zelfde met die choppers trouwens, maar daar kun je nog als passenger wat punten pakken.
Die snipers zijn overigens allemaal waardeloos, de tering. Van een flinke afstand werkt het sowieso al niet meer (want dan krijg je coriolis efffect gezeik) en dan raak je al helemaal niks. Laat staan 2x voor lethal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |