Voor snipers moet je even oefenen, maar de laatste dagen gebruik ik niks anders!quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooh Jets sucken als je geen missles / flares enzo hebt. Ik hou mijn vliegtuig nog geen minuut in de lucht zonder meteen eruit geschoten te worden
Zelfde met die choppers trouwens, maar daar kun je nog als passenger wat punten pakken.
Die snipers zijn overigens allemaal waardeloos, de tering. Van een flinke afstand werkt het sowieso al niet meer (want dan krijg je coriolis efffect gezeik) en dan raak je al helemaal niks. Laat staan 2x voor lethal
Die SKS werkt anders heerlijk Fruitquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooh Jets sucken als je geen missles / flares enzo hebt. Ik hou mijn vliegtuig nog geen minuut in de lucht zonder meteen eruit geschoten te worden
Zelfde met die choppers trouwens, maar daar kun je nog als passenger wat punten pakken.
Die snipers zijn overigens allemaal waardeloos, de tering. Van een flinke afstand werkt het sowieso al niet meer (want dan krijg je coriolis efffect gezeik) en dan raak je al helemaal niks. Laat staan 2x voor lethal
Ja, omdat je phonie genakt was G.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier nog een Nokia met prepaidkaartje
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, omdat je phonie genakt was G.
Als je er net mee begint lijkt het lastig. Als je eenmaal de air radar hebt, dan heb je geen missiles of flares meer nodig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Jawel hoor. Met uitzondering van de grootste nolifers misschien. Jij bent toevallig een van die genoemde uitzonderingen, maar daar kan jij ook niks aan doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je er net mee begint lijkt het lastig. Als je eenmaal de air radar hebt, dan heb je geen missiles of flares meer nodig.
Koop een lumia kun je insignen met je controller en dan met je telefoon besturen!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, nog geen toestel gezien waarbij ik dacht 'wauw'.
Die lumia had toch nog behoorlijk wat problemen las ik? vooral met de accu.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop een lumia kun je insignen met je controller en dan met je telefoon besturen!!
1.5 dag batterij is voor een smartphone gewoon primaquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die lumia had toch nog behoorlijk wat problemen las ik? vooral met de accu.
Vind ik persoonlijk te weinig. Zeker als je nagaat dat tegenwoordig veel telefoon dat bij amper gebruik al hebben!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1.5 dag batterij is voor een smartphone gewoon prima
Had je dat bij je S2 wel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, nog geen toestel gezien waarbij ik dacht 'wauw'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |