I know, maar nederlanders hehquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep maar dan is het dus automatisch geen Döner kebab meer.
Ik kreeg laatst een keer automatisch kipdoner zonder dat ik daar om vroeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
I know, maar nederlanders heh. Gieren. Dat nemen de turken van ons over. Wat niet weet wat niet deert he
Is idd erg tof, en dan dat einde met die uitslagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk die uitzending nu paul, ik lach me kapot.
Idd dat is eigenlijk gewoon een soort van royale frikandel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Die döner fabriek, gewoon gehakt. Als je dat vergelijkt met dat duitse restaurant
.
Vind die gasten op 3fm wel grappig soms. Maar die zijn maar 1 keer in de week.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:49 schreef Grifte het volgende:
Vroeger had je nog middenindenachtrick om de eerste uren van de nacht te vullen, zo zonde dat dat gestopt is. Bestaat er nog ergens een radio-programma deze dagen waar je hem spontaan voor aanzet?
Als je dronken ben vreet je alles. Zelfs kapsalon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Idd dat is eigenlijk gewoon een soort van royale frikandel.
Het is beter dat de shoarma-man dat zegt dan je vriendin na het geven van een heerlijke pijpbeurt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een keer automatisch kipdoner zonder dat ik daar om vroeg.![]()
'Ja, dat wilt iedereen'
Heb het 1x gegeten en nooit meerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je dronken ben vreet je alles. Zelfs kapsalon.
Zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je dronken ben vreet je alles. Zelfs kapsalon.
Zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
Wat eet je dan als je dronken bent of op stap?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het 1x gegeten en nooit meer. Ik eet ook al niet meer bij de McD of Bk ofoz
Het kan inderdaad echt heel smerig zijn, maar dat ligt meer aan de verkoper.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het 1x gegeten en nooit meer. Ik eet ook al niet meer bij de McD of Bk ofoz
Febo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat eet je dan als je dronken bent of op stap?
Jij gaat toch ook nooit uit?quote:
Wtfquote:
Ik heb niet voor niets een fok account.quote:
Iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan inderdaad echt heel smerig zijn, maar dat ligt meer aan de verkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |