dit is mijn uitspraak daar moet u het mee doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet het er maar mee doen. Dit is het enige antwoord wat ik je kan geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Je hebt echt niks te willen op dit vlak, dus klagen heeft bijster weinig zin. Anders moet je even gaan klagen bij de FA's.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Poll: Zullen we aansluiten bij Hoolz?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wanneer wordt er duidelijkheid gegeven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt echt niks te willen op dit vlak, dus klagen heeft bijster weinig zin. Anders moet je even gaan klagen bij de FA's.
Wat je nu doet werkt averechtsquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel. Doe gewoon niet moeilijk. Hools tevreden, Wij tevreden. Geen gezeik geen geleuter.
Ik verwacht voor het eind van dit weekend een definitief besluit. is even wachten op de andere twee mods. Morpheus en ik zijn het i.i.g. eens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer wordt er duidelijkheid gegeven.
Stop met zaniken man. Je verpest het voor het begonnen is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel. Doe gewoon niet moeilijk. Hools tevreden, Wij tevreden. Geen gezeik geen geleuter.
Bedankt voor je reactie. Dan laten we dit zaakje voorlopig even rusten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht voor het eind van dit weekend een definitief besluit. is even wachten op de andere twee mods. Morpheus en ik zijn het i.i.g. eens.
Ik wou net tegen je zeggen ''Neem effe je pilletje''quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Dan laten we dit zaakje voorlopig even rusten.
Hoe wil je dat met die UI gaan doen dan?quote:
Mja, Goede vraag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe wil je dat met die UI gaan doen dan?
Dat is dus al de helft die tegenstemt. Als je geen voorstander bent neem dan anders een proefperiode in overweging.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht voor het eind van dit weekend een definitief besluit. is even wachten op de andere twee mods. Morpheus en ik zijn het i.i.g. eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |