Is dat echt een spel trouwens?quote:
Ja !quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is dat echt een spel trouwens?
Zal moeilijk worden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Begin eens om er een leuke gezellige slowchat voor iedereen in VBL van te maken.
18.quote:
Dat doen we ook. Maar dat begrijpt Ernst Happel blijkbaar niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Begin eens om er een leuke gezellige slowchat voor iedereen in VBL van te maken.
Vind ik ook leuk met avatars in de OP etc. lekker ouderwetsquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe nou niet zo wijs man. Er is A geen toestemming gevraagd en B is er al een SC. Als deze dus überhaupt open mag blijven is dat al bij de gratie van de moderators/admins.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doen we ook. Maar dat begrijpt Ernst Happel blijkbaar niet.
Te simpel , Ik vind IHooligans wel leuk , als in Internet Hooligans iets in die strekking.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De VBL Slowchat #3
Dat is sowieso de TT. Dan nog wat leuks eracjter.
Op de een of andere manier geniet hij ervan om users terug te fluiten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doen we ook. Maar dat begrijpt Ernst Happel blijkbaar niet.
quote:
Die heeft tenminste niet zo'n hokjesgeest.quote:
Macht corrumpeert. Je kan alles flikken als je me volgende week wat bier geeft voor de wedstrijd, vraag maar aan Caland.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:53 schreef eight het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geniet hij ervan om users terug te fluiten.
Waar loopt wat nooit uit de hand? In Hools? Die weten zich gewoon normaal te gedragen. Zou je en voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:53 schreef Smoofie het volgende:
@ happel, daar loopt het dan ook nooit uit de hand heh. Soms ben je net een dictator.
Yvonne ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Danny is Feyenoorder, die bepaalt.
Ditquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:01 schreef Muto het volgende:
Helpmefok, maak een gedicht voor de moderators + Danny en Yvonne.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, wat is er erg aan 2 sc's.
Hoezo mogen mods beslissen?
Yvonne en Danny hebben ook inspraak?
Wij willen het gezellig met elkaar hebben zonder anderen te verjagen.![]()
Zie het als een voordeel. De Fey en Aja support leert met elkaar om te gaan.![]()
![]()
Zo accepteren de fokkers in vbl elkaar meer. Minder rellen met anderen etc.![]()
Ik heb het over GC en Games.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Macht corrumpeert. Je kan alles flikken als je me volgende week wat bier geeft voor de wedstrijd, vraag maar aan Caland.
[..]
Waar loopt wat nooit uit de hand? In Hools? Die weten zich gewoon normaal te gedragen. Zou je en voorbeeld aan kunnen nemen.
En je bent niet de eerste die me een dictator noemt.
Jij koopt hem tegenwoordig om met bier?quote:
Ja, je moet toch wat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:03 schreef eight het volgende:
[..]
Jij koopt hem tegenwoordig om met bier?
Snoepreisjes naar Marbella er ook nog bij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:03 schreef eight het volgende:
[..]
Jij koopt hem tegenwoordig om met bier?
Geef het gewoon een kans.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Voetbalvolk is anders. Asocialer, minder remmingen.
Kom op Happel. Waar maak je een probleem om. 1 slowchat meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Voetbalvolk is anders. Asocialer, minder remmingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op Happel. Waar maak je een probleem om. 1 slowchat meer.
Jij zit zeker zo:Hoe vaak ga je nog vragen wat er mis is met 1 sc meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Happel heeft nog geen antworod gegeven waar ik echt iets mee kan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:06 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nog vragen wat er mis is met 1 sc meer?
van tong win je nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:08 schreef Paul-89 het volgende:
We kunnen toch gewoon naar vbl kroeg ?
Hebben ze daar maar pech.
Je moet het er maar mee doen. Dit is het enige antwoord wat ik je kan geven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel heeft nog geen antworod gegeven waar ik echt iets mee kan.
Mijn vraag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet het er maar mee doen. Dit is het enige antwoord wat ik je kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |