Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
[ Bericht 0% gewijzigd door BDIL op 19-01-2012 15:14:44 ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Zometeen spele?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:11 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ] [KNVB-Beker 19 januari 2012] Ajax - AZ om 14:30 #4
DIe online Friendlies potjes zijn leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Joah k moet nog effe kijken maar denk dat ik zo online kom
Denk dat SIF Ramires wel naar de 120 k gaat...quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:16 schreef Doublepain het volgende:
Zal ik dit team verkopen of nog wachten?
Sif ramires
If ruiz
If bellamy
Sif yakubu
If dempsey
If ireland
If colocini
If kolscieny
If budquets
Of gaan ze nog stijgen?
Ja, markt is zowat herstelt van duurdere spelers en hij zal alleen maar meer waard worden omdat hij niet meer in packs zit en toch zieke stats heeft + populaire competitie.quote:
Hij speelt idd lekker ja, maar ik heb al dir spelers voor 200K gekocht, dan zal denk wel dikke winst makenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, markt is zowat herstelt van duurdere spelers en hij zal alleen maar meer waard worden omdat hij niet meer in packs zit en toch zieke stats heeft + populaire competitie.
Vierinha van PAOK naar Wolfsburgquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil een IF Serero.. maar die komt toch nooit want hij staat er bijna nooit in.
Wat voor transfers kunnen we morgen verwachten? Cahill naar Chelsea (met UP?) Gibson (hopelijk nog steeds 74) naar Everton en nog heel veel. Hopelijk komen er meer UP kaarten uit zoals King (ook al was dat onverdiend)
IF Ireland en SIF Yakubu zijn maybe moeilijk om winst op te maken rest van de spelers is wel aantrekkelijk om te hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelt idd lekker ja, maar ik heb al dir spelers voor 200K gekocht, dan zal denk wel dikke winst maken
Wrm zou je dat express doen ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:24 schreef GuRBuH het volgende:
Lekker dan, zon kneus speelt express met een team met iedereen op 6 chem om de tegenstander de handicap aan te smeren
92 pace CAM in de Bundesligaquote:
Een baas vooral als hij nog wordt geupgradequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
92 pace CAM in de Bundesliga
Er zijn vast wel veel transfers maar die van de andere competities doen ze bijna nooit (of helemaal aan het einde) Maar dat wordt dus nog even afwachten.
Goede tip, er een paar aangeschaft als belegging. Ik koop alles rond de 80K opquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, markt is zowat herstelt van duurdere spelers en hij zal alleen maar meer waard worden omdat hij niet meer in packs zit en toch zieke stats heeft + populaire competitie.
LOL geupload via tinypic daar werkt het altijdquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:39 schreef psychedelicate het volgende:
Busi busi busi.
Also, OP chick werkt niet.
nee, sowieso niet. Geen opzettelijk hands.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vonden jullie dat een penalty? Ja, ik weet dat er een topic voor de wedstrijd is, maar het gaat hier ook vaak over andere dingen dan FUT.
Nee, een vriend van mij wou hem ook halen als ie <100k of minder wordt maar dat gebeurt niet... Iedereen die zijn IF Falcao snel weg wou doen om nog te profiteren voor TOTW heeft hem al erop gezet de rest vind SIF te duur en houdt IF gewoon.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:42 schreef JacobDubbel het volgende:
Denken jullie dat IF Falcao onder de 100k gaat komen? (xbox)
Oke, doe ik wel ff wat aan profielwerkstukquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef Rijst het volgende:
Ik speel nu ff een potje. Hierna kamie
Ronaldo chopje, afmaken met RB. Zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:52 schreef BDIL het volgende:
Pff Beerens al 2 x 100% kansen gehad...
Altidore is statischer dan Benschop maar balvaster en dat werkt prima met een ploeg als AZ waar je snelle vleugels hebt en een aanvallender middenveld. Altidore hoort gewoon voorin te staan bij AZ...quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AZ moet blijkbaar op de pace abuse spelenmet benschop
Haha of LT+ X en een rabonna shot / zon mooiere lobjequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ronaldo chopje, afmaken met RB. Zo moeilijk is het niet
ja en terecht, je moet toch wat proberen open te breken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Janssen eruit, en hij is niet blij zie ik. Geen Serero maar Özbiliz. Ajax gaat ultra attacking spelen
aight dan doe ik het maarquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, een vriend van mij wou hem ook halen als ie <100k of minder wordt maar dat gebeurt niet... Iedereen die zijn IF Falcao snel weg wou doen om nog te profiteren voor TOTW heeft hem al erop gezet de rest vind SIF te duur en houdt IF gewoon.
Bikkel 1-0 gewonnenquote:
Ja nog 2 minuten dacht ik...quote:
PS3, xbox?quote:
ahhahahahahahahhahahahahquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef JacobDubbel het volgende:
Xbox
Gamertag : siem14
Ja kweet gamertag siem14 klinkt stom had het al toen ik 14 was voor het eerst xboxlive en kon ff geen goeie naam verzinnen :p
Looooooool!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef JacobDubbel het volgende:
Xbox
Ja kweet gamertag siem14 klinkt stom had het al toen ik 14 was voor het eerst xboxlive en kon ff geen goeie naam verzinnen :p
Nou kom maar op dan, mathijs93 invite je zoquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef JacobDubbel het volgende:
Xbox
Ik ben er over 2 minquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou kom maar op dan, mathijs93 invite je zo
Weet zelluf tochhquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:28 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Ja kweet moest beetje undercover spelen :p
Ik heb IF Frei op Goal - IF Jovetic CF - IF Ramires CM en Di natale STquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef FUT123 het volgende:
Team in de verkoopen ga nu dit team maken denk ik :
4-3-1-2
Ibrahimovic-Pato
Di natale
Sneijder-De rossi- if Marchisio
Taiwo-Silva-Chiellini-Maicon
Stekelenburg
Iemand tips?
Waarom FIFA settings?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:58 schreef zerokil het volgende:
Is het mogelijk om je Fifa instellingen te resetten?
Sinds gister kan ik niks meer, amper de bal afpakken.
Is daar ook een optie om je instellingen terug naar ''fabriek instellingen'' te zetten?quote:
Nee, maar waarom zou je dat bij FIFA zelf willen zoeken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Is daar ook een optie om je instellingen terug naar ''fabriek instellingen'' te zetten?
En hoe kan je zien wie het meeste in de FUT topics heeft gepost etc.?
Dankje, ja einde 2de helft ging het wel oke bij mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
Goed gespeeld, je efficiëntie leg erg hoog haha
Lag lol, ik heb toch helemaal niet gezegd dat ik lag heb?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou je dat bij FIFA zelf willen zoeken?
Als je lag hebt dan ligt het waarschijnlijk aan je eigen verbinding
Baasquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb IF Frei op Goal - IF Jovetic CF - IF Ramires CM en Di natale ST
Wat is dan wel je probleem, leg eens duidelijk uitquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lag lol, ik heb toch helemaal niet gezegd dat ik lag heb?
Ik heb gewoon het gevoel dat die instellingen niet kloppen.
Trouwens aan mijn verbinding kan het niet liggen ben nog nooit gedisconnect.
is gewoon hetzelfde, zelfde controller en zelfs 10 euro goedkoper xDquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat FIFA op pc not done is.
komt goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:51 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ddEoSE2jbcBAh
Als dudeweiser morgen ff me internet fixed morgen dan eindelijk fifa 12
Gewoon rebootenquote:
Watdan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nu reboot ben je de lul.
Gewoon online hier hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
PSN is down voor maintenance tot morgenochtend?
Fukquote:
Ach, wel kut dat ik nu niet kan clubben met m'n homiesquote:
Je echte homies die verlaat je niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, wel kut dat ik nu niet kan clubben met m'n homies
ja ach.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, wel kut dat ik nu niet kan clubben met m'n homies
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je echte homies die verlaat je niet.
Volgens mij is dat probleem al opgelostquote:
routine scheduled maintenance (:quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar is PSN mee bezig eigenlijk
Falen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar is PSN mee bezig eigenlijk
Hommo'squote:Op donderdag 19 januari 2012 18:37 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
routine scheduled maintenance (:
Ach, als de xbox meer te bieden heeft dan de volgende PS koop ik hemquote:
Xbox is online atmquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, als de xbox meer te bieden heeft dan de volgende PS koop ik hem
Ik bedoel qua specsquote:
in ieder geval een werkend netwerk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, als de xbox meer te bieden heeft dan de volgende PS koop ik hem
Maintenance duidt alleen maar op verbeteringquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in ieder geval een werkend netwerk.
Het duidt erop dat er verbetering nodig isquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maintenance duidt alleen maar op verbetering
het duidt eerder op onderhoud.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maintenance duidt alleen maar op verbetering
Wil je nu een koekje?quote:
uuhh wel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey WTF?
PSN heeft geen maintenance, grappenmakerss
Ik heb af en aangemeldquote:
Potje FUT?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:53 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nooit, bij mij doettie t nie![]()
huilie.
Probeer eens aan te melden, al mijn maten kunnen ook onlinequote:
hmm ik probeer wel nog xquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer eens aan te melden, al mijn maten kunnen ook online
ja lukt, ze zeiden ook dat ze maar 1 uurtje off zouden gaan (:quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer eens aan te melden, al mijn maten kunnen ook online
Alleen ik kan niet aanmelden bij EAquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
ja lukt, ze zeiden ook dat ze maar 1 uurtje off zouden gaan (:
Dus heb je er niks aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen ik kan niet aanmelden bij EA
Is trouwens gelukt nuquote:
Penalty?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
jeuj Cillessen met zijn eerste doelpunt
En een dame die Toefjes billenkoek geeftquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:06 schreef Fuszy het volgende:
Hallo dames en heren. Al vermoed ik vooral heren
verslavend.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een vraagje aan iedereen die antwoord wil geven
Wat vinden jullie de sterke punten van Ultimate Team en waarom speel je UT in plaats van de gewone carrière mode?
Ben bezig met een essay over Ultimate Team
ditquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verslavend.
net als pokémon kaarten verzamelen, net zo achterlijk en net zo leuk
Tegen andere mensen online is ook veel leuker dan alleen maar tegen de computer want die is toch stront.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat vinden jullie de sterke punten van Ultimate Team en waarom speel je UT in plaats van de gewone carrière mode?
Jep ditquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verslavend.
net als pokémon kaarten verzamelen, net zo achterlijk en net zo leuk
Tegen andere mensen online is ook veel leuker dan alleen maar tegen de computer want die is toch stront.
CAM: Avilaquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:29 schreef Fuszy het volgende:
Iemand tips voor 2 CAM's en 2 CDM bronze mls spelers?
Het is voor een minor dus het moet wel enigzins serieus zijn. Het zijn maar 2000-2500 woorden dus het is zo gevuld maar misschien zie ik wat over het hoofd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Jep dit![]()
Eigen teampje bouwen, handelen, en er dan mee spelen
Dacht dat je een grap maaktequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is voor een minor dus het moet wel enigzins serieus zijn. Het zijn maar 2000-2500 woorden dus het is zo gevuld maar misschien zie ik wat over het hoofd.
Had over het verslavende aspect nog niet eens nagedacht, maar dat kan ik er prima verwerken in een vraagstuk.
Merci bookooo!
Kun je carriere dinges ook online spelen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is voor een minor dus het moet wel enigzins serieus zijn. Het zijn maar 2000-2500 woorden dus het is zo gevuld maar misschien zie ik wat over het hoofd.
Had over het verslavende aspect nog niet eens nagedacht, maar dat kan ik er prima verwerken in een vraagstuk.
Merci bookooo!
In hoeverre ik daadwerkelijk FUT kan spelen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Met Carrière bedoelde ik eigenlijk elke andere game mode van FIFA, dus van head2head tot carrière.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef laucas het volgende:
[..]
In hoeverre ik daadwerkelijk FUT kan spelen?
-Het bedenken van teams en een stukje creativiteit die ik daarin kan leggen, geeft voldoening.
-Het kan verslavend zijn omdat je altijd beter wilt, maar dat is erg persoonlijk. Zelf vind ik het eigenlijk nog leuker om teams samen te stellen van non-rares die eigenlijk beter presteren dan het kaartje (handicap, wut?)
Een vergelijking met carriere? Of bedoel je H2H? Ik vind ultimate team net wat lekker spelen.
Ik vrees van niet, hij is een die-hard Street Fighter. Elke les gaat het altijd wel even Street Fighterquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Retevet essay. Je docent is binnenkort stamgast in dit topic.
Wat voor opleiding doe je, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met Carrière bedoelde ik eigenlijk elke andere game mode van FIFA, dus van head2head tot carrière.
[..]
Ik vrees van niet, hij is een die-hard Street Fighter. Elke les gaat het altijd wel even Street Fighter.
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, aangezien het de meest beruchte opleiding in Nederland is...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je, als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, aangezien het de meest beruchte opleiding in Nederland is...![]()
Maar ik doe Media & Entertainment Management in Haarlem.
Nogmaals iedereen bedankt voor de input!
Mijn hele consumables zit vol met contractenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef laucas het volgende:
Geef ze allemaal 99 contracten, ben je ook weer een paar K lichter
Tip: Op de CAM Nyassi (RM, New England, 92 Pace) en Masally (ook new england, 86 pace, LM) neerzetten. Echte rappe vleugelspelers. In combinatie met Fucito en Kandji (Oduro ook nog een optie?) loop je gegarandeerd iedereen omver in de single matchesquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn hele consumables zit vol met contracten
Is dat een groene positie op CAM?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tip: Op de CAM Nyassi (RM, New England, 92 Pace) en Masally (ook new england, 86 pace, LM) neerzetten. Echte rappe vleugelspelers. In combinatie met Fucito en Kandji (Oduro ook nog een optie?) loop je gegarandeerd iedereen omver in de single matches
Denk niet dat het zodanig gaat stijgen dat je beter kan wachtenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef Pobberd het volgende:
De markt zal wel niet meer veel gaan stijgen he? Ik wil mijn BPL squad gaan verkopen, maar ik vind het zonde omdat ik dan veel verlies maak.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Volgende OP Chick
Sara Carbonero Carbonara.
[ afbeelding ]
In de juiste positie hebben ze alleen maar 5 chemistryquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tip: Op de CAM Nyassi (RM, New England, 92 Pace) en Masally (ook new england, 86 pace, LM) neerzetten. Echte rappe vleugelspelers. In combinatie met Fucito en Kandji (Oduro ook nog een optie?) loop je gegarandeerd iedereen omver in de single matches
asociale honden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
net alsof ze in engeland nog niet genoeg goede LB's hebben.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef Reemi het volgende:
Wat is een vandermarretje nou, een gouden speler in een zilver/bronzen team?
Ja. Wel precies maar 1 spelerquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef Reemi het volgende:
Je hebt een compleet zilver team op 1 na. Je pakt de beste speler uit die competitie/land (goud) en die doe je erinquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef Reemi het volgende:
En waarom na jou vernoemd?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt een compleet zilver team op 1 na. Je pakt de beste speler uit die competitie/land (goud) en die doe je erin
Geen ideequote:
Goede chemistry...quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
LOL, ik verkoop mijn hele Serie A team gewoon met winstnu even een hybrid maken
320K totaal. Heb Ibra gekocht dus 240K nog en nog wat restjes op de tradepile voor 20K ofzo.
Ibra Aguero in de spits.
Juhquote:
Ik heb niet eens een telefoon op mp3 speler waar muziek uitkomtquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met koptelefoons. Zo ja welke hebben jullie? Wil er een kopen, maar no way dat ik met een beats by dre ga lopen
Geluid daarvan is prima. Maar je hebt gelijk iedereen loopt er nu mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met koptelefoons. Zo ja welke hebben jullie? Wil er een kopen, maar no way dat ik met een beats by dre ga lopen
Beats by Dr. Gayquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
WESC zou ik nemen. Erg goede koptelefoon en doet zeker niet voor Dr. gay onder. Wel een stuk goedkoper maar ze zien er wel nice uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
ik zou zeggen van wel, snelle dynamische spits naast grote beestenspits.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Aguero of Tevez naast Ibra? Kleine rappe Aguero toch?
Klein, snel naast groot, iets langzamer. Ideaalquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Aguero of Tevez naast Ibra? Kleine rappe Aguero toch?
Wedden dat ik 99 chem haal en ondertussen dat er 4 links missen?quote:
Gigi bij: Wie is de reisleider?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Kunst van een hybrid is juist het behouden van 9chem
Ik zit al 10 minuten met mijn piemel in de hand johquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gigi bij: Wie is de reisleider?![]()
Modric als CAM in een 4-2-2-2?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
-------------------Ibra--------------Aguero---------------------
Lavezzi----Nocerino IF-------D. Silva-----------?????
Taiwo-------Chiellini-------------Kompany----Richards
----------------------------Buffon---------------------------------
gast.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit al 10 minuten met mijn piemel in de hand joh
Meh, dan komt het niet uit met Chemistryquote:
Tevez danquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meh, dan komt het niet uit met Chemistry
4-4-2quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tevez dan. Of welke formatie kies je eigenlijk?
Waarom niet een middenveld met IF Boateng en Essien?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
IF Ben arfa dan maarquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-4-2
Ja, hij is wel fijn als targetman..erg sterk en een dodelijk schot. Wel traag en skilloos though..quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand hier wel eens vleminckx gebruikt?
Ik gebruikte hem vandaag tegen een vriend en hij speelde superlekker
Tijd om een zilver pro league team om hem heen te bouwen!
Ik heb geen 100K voor hem overquote:
Echt hequote:Op donderdag 19 januari 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom niet een middenveld met IF Boateng en Essien?
Ik kwam hem tegen vandaagquote:
Ja het zijn gewoon 2halve teams aan elkaar geplaktquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef Tim86 het volgende:
ik vind het maar een raar team..het moet een hybrid zijn, maar het zijn alleen maar dode links tussen de league spelers
Ja maar het is niet echt het idee van een Hybrid.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
DO I LOOK?
Alles gewoon 9 chem hoor
Meerdere leagues, meerdere nationaliteiten. Hybrid enoughquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja maar het is niet echt het idee van een Hybrid.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 leagues, meerdere nationaliteiten. Hybrid enough![]()
picquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meerdere leagues, meerdere nationaliteiten. Hybrid enough
Ben aan het leren dus kan niet bouwen.quote:
maar wel FOKken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben aan het leren dus kan niet bouwen.
Daar maak ik altijd tijd voorquote:
xbox? Wil hem wel even tradeofferen en dan teruggeven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef Pobberd het volgende:
Godver Elyanoussi voor 150 startprijs erop gezet.
Ja xbox! Mijn team heet Seatunquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
xbox? Wil hem wel even tradeofferen en dan teruggeven.
Je kunt club niet zien bij trade offer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je Avanzini RM 5221 gestuurd, mijn club is FC Awesome.
Heb geaccepteert. Ik zet hem even eropquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je Avanzini RM 5221 gestuurd, mijn club is FC Awesome.
dan weet ie dat toch als ik zn Elyou er weer op zetquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt club niet zien bij trade offer.
900k BINquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:09 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Heb geaccepteert. Ik zet hem even eropOf zet jij Elya erop?
yeah 6 coins gratis bedankt man!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:12 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Heb gestuurd met een cadeautje erbij
Haha alsjeblieft he! Jij bedanktquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
yeah 6 coins gratis bedankt man!
graag gedaan hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Haha alsjeblieft he! Jij bedankt
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
Mensen die spelers er zonder BIN op zettenga eens deaud.
Fucking een uur wachten omdat alles voor belachelijk prijzen erop staatquote:
jij moet toch leren dus wat maakt het uit?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fucking een uur wachten omdat alles voor belachelijk prijzen erop staat
Volgens mij is Patrick ook meer een vleugelverdediger met zijn workingrates. Even uitproberen als ie wat is gezakt.quote:
Ik doe altijd alles BIN omdat ik er zelf een hekel aan heb.quote:
Meestal betekent dat dat je tegenstander ragequitquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:28 schreef OurLadyPeace het volgende:
Pff speel ik met m'n Eredivisie silvers tegen een gast met Brazilianen. 8 silvers en 3 golds, waaronder Cesar op doel. Na 5 min ofzo schiet ik vanaf de 16 met Ozbiliz, goal. Loopt ie vast in de herhaling.
Ik verdien anders bakken met geld door mensen die goede bronzes gewoon op 150 startprice zettenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe altijd alles BIN omdat ik er zelf een hekel aan heb.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook een ander niet.
Kopenhagenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef JacobDubbel het volgende:
Ik ben opzoek naar mooie kits(onbekende), any suggesties?
Gangwon FC home, bronze kit, Sonata K-League.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef JacobDubbel het volgende:
Ik ben opzoek naar mooie kits(onbekende), any suggesties?
Dan is het normaal dat de ps3 helemaal vastloopt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meestal betekent dat dat je tegenstander ragequit
PS3? Maintenance.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef laucas het volgende:
Ik kom EA niet in, meer mensen last van?
Zou dat niet kunnen komen door die maintenance van EA?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef laucas het volgende:
Ik kom EA niet in, meer mensen last van?
Neequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Dan is het normaal dat de ps3 helemaal vastloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |