Vast wel, is een mooie keuken. Anders mogen ze hem hier neerzetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Funda
Als de huurders maar van de keuken afblijven.
Funda is leuk als er altijd veel bij je in de buurt te koop staat. Krijg je wooninspiratie van.quote:
Inclusief de kleurquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast wel, is een mooie keuken. Anders mogen ze hem hier neerzetten.
Ik heb nu ook bij de buren afgekekenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Funda is leuk als er altijd veel bij je in de buurt te koop staat. Krijg je wooninspiratie van.Mn huidige indeling is ook een kopie van de indeling van 2 bovenburen geleden.
En jammer van de buren? Het balkon is wel op het zuidwesten. En er is een binnentuin hè?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inclusief de kleur
Vind het wel een mooi appartement eigenlijk, jammer dat er geen lift is en het balkon niet iets groter is
Zit je weleens in de binnentuin?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
En jammer van de buren? Het balkon is wel op het zuidwesten. En er is een binnentuin hè?
Volgens mij 2x gedaan in zes jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je weleens in de binnentuin?
Mooi uitzicht noemen ze datquote:
Trillenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal wil doen op/met Q ;{w
Ik heb mijn rescue diverbrevetquote:
Ik neem mijn zuurstofkit alvast mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan alleen een paar baantjes heel hard zwemmen. Nou ja, dat kon ik.
Gelukkigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem mijn zuurstofkit alvast mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |