quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zo, ik zal er in vervolg opletten, niet meer melden wat ik heb bij elke post, en gewoon een gezellig sfeer proberen te creèren...
ah op zo'n manierquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:33 schreef Zorro het volgende:
Dat misschien ook, maar ik wilde alleen maar constructief bezig zijn:
[..]
John lennon doet het ook goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:00 schreef brother52 het volgende:
We kunnen wel een beetje Elvis Costello gebruiken dacht ik.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
Epic guitar swing fail (ergens op 1:16)
Haha, damn! En daarom kun je m maar beter niet loslaten!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
Je ziet hem ook echt omdraaien van: Kutquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
Kan niet tippen aan de trucs van Paul Gilbert.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Haha, damn! En daarom kun je m maar beter niet loslaten!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb dat ook een keer gehad toen ik nog in een trash-core-punk bandje speelde en we bijna alleen maar in kraakpanden optraden.... gitaar ging rond en net voordat ik hem kon pakken schoot de strap los... Recht het publiek in en 1 persoon had daarna een goede bloedneus en dikke lip. Ach ja, krakers kunnen wel iets hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
Ik las op zo`n Youtube comment dat de straplock zelf afbrak ofzo?, weet iemand hoe je dat oplost trouwens?, als ik m`n gitaar om doe, dan laat de strap altijd los bij de nek, heel vervelend.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je ziet hem ook echt omdraaien van: KutNou ja, ik heb een backup mee....
Als je het filmpje helemaal bekijkt, zie je dat de strap zelf doorgescheurd is. Beide straplocks zitten er nog gewoon op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik las op zo`n Youtube comment dat de straplock zelf afbrak ofzo?
Straplocks kopen of de Grolsch methode gebruiken.quote:, weet iemand hoe je dat oplost trouwens?, als ik m`n gitaar om doe, dan laat de strap altijd los bij de nek, heel vervelend.
Straplocks?, die zitten op m`n gitaar, anders krijg ik die band niet om, of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je het filmpje helemaal bekijkt, zie je dat de strap zelf doorgescheurd is. Beide straplocks zitten er nog gewoon op.
[..]
Straplocks kopen of de Grolsch methode gebruiken.
Straplocks zijn van die rubberen ringetjes die op grolsch beugelflesjes zitten, dat weet ik zelfs als niet gitaristquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Straplocks zijn van die rubberen ringetjes die op grolsch beugelflesjes zitten, dat weet ik zelfs als niet gitarist![]()
Ooh DAT, daar heb ik er nog 1 van liggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Straplocks zijn van die rubberen ringetjes die op grolsch beugelflesjes zitten, dat weet ik zelfs als niet gitarist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |