Dit. (mits je in NL bent momenteelquote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef Luchtkoker het volgende:
Kom op jongens, koop desnoods voor ¤8 oid een PC Magazine (even kijken of er in de verpakking achterin zo'n Google Adwords coupon zit uiteraard, bij PC Magazine zitten die in het plastic achter het blad en kan je duidelijk zien), heb je ¤50 tegoed en kan je ook knallen.
¤20 per dag, dus dan kan ie in 18 uur ¤20 hebben gebruikt op 6 februari en ¤1,34 op 7 februari.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:09 schreef Re.active het volgende:
Ik had het budget op ¤20,- gezet per dag en toch zat het totaal al na 18 uur op ¤21,34
Heb vannacht btw de campaign even gepauzeerd. Wilde gok dat mensen die snachts klikken alleen ff kijken en pas later gaan registreren en de app downloaden wanneer ze fit en wel zijn (overdag dus). Lijkt te werken want de laatste 10 clicks hebben mij niks opgeleverd maar kost me wel adword geld
quote:
Zie linkjes in de OPquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef mschol het volgende:
nog tips voor eventuele zoekwoorden/instellingen?
DM verzonden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb net een coupon van Google gekregen en nog eentje bij een blad. 1 reserveer ik voor een vriend van me, maar een andere staat open voor de eerste DM.
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Booomer het volgende:
Hm, heb CPC op automatisch gezet, maar hij zet hem op ¤ 1,55.. is dat niet wat veel?
Jíj stelt de ontkennende vraagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Je reactie spreekt zichzelf tegen.
Nee hoor, 'is dat NIET veel'? 'Nee' = dubbele ontkenning = 'ja, het is wat veel'.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Je reactie spreekt zichzelf tegen.
Yes. Helemaal goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef Booomer het volgende:
Je begrijpt me toch![]()
Klopt het zo?
[ afbeelding ]
zo snel gaat het hier niet (niet dat ik haast hebquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef Luchtkoker het volgende:
Ongetwijfeld. Ik heb 3 Dropbox referrals gemaxed met ¤46 tegoed.Bij mijzelf duurde het ongeveer 9 uur, bij een vriend van me wat langer, en bij een collega van me echt nog geen 6 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |