Lol als je dagbudget op 50 cent staat en je CPC op 10 cent kun je dus maar maximaal 5 referral's per dag binnen halen, dan is het ook niet zo gek dat het niet zo vlot ging.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lol als je dagbudget op 50 cent staat en je CPC op 10 cent kun je dus maar maximaal 5 referral's per dag binnen halen, dan is het ook niet zo gek dat het niet zo vlot ging.
En hoe sta je er nu voorquote:
21.2? Hoe is je dat gelukt? Ik zit op 18.8 (met 16GB aan referrals), en ik heb ook al die bonussen gedaan behalve een tweet plaatsen erover.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef borisz het volgende:
Alle 16gb binnen. Teller nu totaal op 21.2gb.
dropboxhunt ofzo ik zit op 10,89 GB. 2GB standaard, 8GB referrals, 250 MB Dropbox Guru bonus, en 640 MB via www.dropbox.com/freequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
21.2? Hoe is je dat gelukt? Ik zit op 18.8 (met 16GB aan referrals), en ik heb ook al die bonussen gedaan behalve een tweet plaatsen erover.
Ik heb geen idee, maar ik vorige maand opeens 2,5gb cadeau. Ik moest op iets klikken Al was het wel voor een jaartje die 2,5gb.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
21.2? Hoe is je dat gelukt? Ik zit op 18.8 (met 16GB aan referrals), en ik heb ook al die bonussen gedaan behalve een tweet plaatsen erover.
ik zou de foto's van m'n ouders kunnen lenenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb niet eens 100MB aan foto's.
Nu gaat het hard.quote:
Yep onderbreken die handelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:59 schreef Saninl het volgende:
"So far you've earned 8GB of the 8 GB maximum bonus space possible from referrals."
Nu kan ik hem dus stopzetten?
Done.quote:
Ook dat geluktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Daar heb ik echt geen idee van.. ik heb geen studenten account
NICE! Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ook dat gelukt
Gewoon nogmaals mijn mail ingevoerd:
"0.2% used (41.3MB of 18.75GB)"
Ik had ook geen .edu hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Het is echt gewoon totaal onmogelijk om een fake .edu mail account te maken. Jammer.
Hoeft inderdaad niet, student.vu.nl of student.uva werkt ook, denk alle universiteiten of hoge scholen wel. Het werkt zodra iemand aangeeft dat dat ook een studentenadres is, dan voegt DropBox hem toe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Het is echt gewoon totaal onmogelijk om een fake .edu mail account te maken. Jammer.
maar dan moet je dus een student zijn, of iemand kennen die student is...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad niet, student.vu.nl of student.uva werkt ook, denk alle universiteiten of hoge scholen wel. Het werkt zodra iemand aangeeft dat dat ook een studentenadres is, dan voegt DropBox hem toe.
Fontys doet het ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad niet, student.vu.nl of student.uva werkt ook, denk alle universiteiten of hoge scholen wel. Het werkt zodra iemand aangeeft dat dat ook een studentenadres is, dan voegt DropBox hem toe.
Nope. Het is mij gelukt. Er is voor zover ik weet ééntje die het toelaat, maar dan moet je wel een identiteit frauderen/faken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |