daar zou ik een betrouwbaardere service voor nemen, maar okequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
M'n hele foto- en documentarchief. Zwaar geëncrypt.
je betaald voor dropbox?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef borisz het volgende:
11/16 binnen. Vannacht vast wel compleet.
Student. 16 gb opslagquote:
Edu programma. Even je school email invullen, krijg je per referral 500MB ipv 250. En 16GB max ipv 8.quote:
ben geen student, workarounds bekend?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Edu programma. Even je school email invullen, krijg je per referral 500MB ipv 250. En 16GB max ipv 8.
Ik heb me dood lopen zoeken er naar. Maar misschien heb je vrienden met een .edu?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ben geen student, workarounds bekend?
Geen idee of er workarounds zijn. Maar mijn Hanzehogeschool studentenmail werkt ook en dat is geen .edu.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik heb me dood lopen zoeken er naar. Maar misschien heb je vrienden met een .edu?
Welke landen heb je ingesteld? Ik frankrijk, duitsland spanje italie en portugal met een cpc van ¤0,95quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef Saninl het volgende:
Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan? Ik heb pas 2 ref. Vanaf vanochtend?
Uhm, dit staat als ik die pagina open;quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke landen heb je ingesteld? Ik frankrijk, duitsland spanje italie en portugal met een cpc van ¤0,95
Ik heb de volle 8 gb extra inmiddels binnen
Klopt, als je hem hoog hebt staan gaat het sneller, maar je maakt niet echt efficiënt gebruik van de ¤50quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb die cpc op 95 cent gezet omdat Google dan sneller je advertentie laat zien volgens mijgemiddeld kostte het me 17 cent per click
Ik heb nog 24 Euro over. Dus per saldo heb ik niet veel meer verbruikt dan Boem. Wat hij in 36 uur voor elkaar had, heb ik in circa 14 uur gefixed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, als je hem hoog hebt staan gaat het sneller, maar je maakt niet echt efficiënt gebruik van de ¤50Dus prima als je het voor jezelf wilt, maar met ¤50 moet je ook 2-2,5 personen aan een volle Dropbox kunnen helpen, denk ik.
Maar nogmaals, maak gewoon een Adwords account aan en wacht een paar dagen, grote kans dat je een coupon krijgt. En als je al een Adwords hebt gebruik je gewoon een ander Google account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |