Bij mij begint het nu ook ineens op te lopen ja, zie de hele tijd dat ballonnetje omhoog komen..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. duurde eff voordattie ging lopen...
nu binnen een kwartier al 14 referrals
Ik kreeg twee / drie dagen nadat ik mijn campagne stop had gezet nog mailtjes binnen dat mensen zich hadden aangemeld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:12 schreef Booomer het volgende:
Hm, nu al door 32 euro van dat tegoed heen, maar nog steeds maar 12/16 GB.. Heb allemaal mensen in m'n referrallijst staan die wel een Dropbox account hebben gemaakt maar het niet installeren...
Heb AdWords maar uitgezet, maar hoop wel dat ze het nog installeren!
Ik zit nog steeds te wachten op de laatste 9 mensen die het nog moeten installeren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kreeg twee / drie dagen nadat ik mijn campagne stop had gezet nog mailtjes binnen dat mensen zich hadden aangemeld.
Als je het topic een beetje doorleest, kom je er achter dat je heel erg lang moet wachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:03 schreef skunkasaur het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat Google zo'n coupon stuurt? Ik heb me afgelopen vrijdag aangemeld.
Zomaar ineens increased??quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:01 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik met al die ruimte moet.
Nee ik heb die beta geinstalleerd en 5 gb foto's en 2gb video's er in gedumpt (en er weer uit gehaald).quote:
ik 4% van 23.9GBquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ook niet. Alhoewel ik van mijn 19.4GB nu 11% gebruik. En dat zijn vooral gedeelde mappen.
ik heb een week moeten wachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
Als je het topic een beetje doorleest, kom je er achter dat je heel erg lang moet wachten
hoe kom je aan 23,9GB?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:01 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik met al die ruimte moet.
http://forums.dropbox.com/topic.php?id=53544&replies=132quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:12 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ].
Ik dacht alleen dat ik op max zat nu? Hoe komen jullie aan meer giegelbytes?
5gb dankzij die beta die ik hierboven link, en ik heb mijn DropBox aangemaakt via iemand referall. Dan krijg je ook 250MB extra als uitgenodigde, wat 500MB wordt als je .edu bevestigd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kom je aan 23,9GB?
ik heb nu "slechts" 18.4, waarbij ik kennelijk al het max van 16GB aan referers heb gehad..
Dualboot/Wine?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:19 schreef PiRANiA het volgende:
Oh, laat maar @ dat laatste. Ik heb geen windows (gelukkig). En 19GB is wel genoeg.
Hoezo kan je die nooit krijgen? Je kan gewoon 'ergens op de interwebs' een .edu fixen, hoor. (DM maar als iemand een link wilt, ik denk niet dat het handig is om dat open en bloot te posten)quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5gb dankzij die beta die ik hierboven link, en ik heb mijn DropBox aangemaakt via iemand referall. Dan krijg je ook 250MB extra als uitgenodigde, wat 500MB wordt als je .edu bevestigd.
Ik vrees dat jij dan maximaal 23.4GB kan op dit moment, want die 500MB kan je nooit krijgen.
Ik bedoel dat als je gewoon een account maakt op dropbox.com dat je die 250MB mist (die 500MB wordt als je .edu koppelt). Dus het aanmelden via referall-link, levert referree 250MB (500MB in geval van edu) op en referall ook 250MB (of 500MB), en ik denk dat je die moet missen als je gewoon via de normale manier een account hebt gemaakt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:26 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hoezo kan je die nooit krijgen? Je kan gewoon 'ergens op de interwebs' een .edu fixen, hoor. (DM maar als iemand een link wilt, ik denk niet dat het handig is om dat open en bloot te posten)
Ah zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je gewoon een account maakt op dropbox.com dat je die 250MB mist (die 500MB wordt als je .edu koppelt). Dus het aanmelden via referall-link, levert referree 250MB (500MB in geval van edu) op en referall ook 250MB (of 500MB), en ik denk dat je die moet missen als je gewoon via de normale manier een account hebt gemaakt.
Ik kan het niet fatsoenlijk uitleggen maar ik heb 250/500MB extra doordat ik uitgenodigd ben. Ik sta zelf ook tussen mijn ''Referall Status'' lijst:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |