Amen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef penny-wise het volgende:
Kan er maar 1 zijn.
[ afbeelding ]
Ja idd, die ook!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:08 schreef penny-wise het volgende:
Kan er maar 1 zijn.
[ afbeelding ]
Zet er ook even bij wat voor auto het is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik altijd een tijdloos model gevonden. Ik vind ze nog steeds mooi
=edit=
Ow verrek, dat is mijn eigen auto geweest
Ik dacht al die lijkt heel veel op die wat ik destijds had, maar nu zie ik dat die foto vanuit mijn ouderlijk huis genomen is![]()
Het is een Mazda 626 2.5L V6 24v Xerxesquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:16 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Zet er ook even bij wat voor auto het is.
Die drinkt wel wat litertjes weg..quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een Mazda 626 2.5L V6 24v Xerxes
Eigenlijk vind ik het een grijze muis auto. Hij is niet lelijk, maar ook weer niet heel mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Je ziet veel autos rijden maar eigenlijk is dit model voor mij wat 13 jaar gelden en nu een mooi model blijft.
[ afbeelding ]
Wat is jou meest tijdloze model auto?
Ik zag laatst zijn luxe broertje rijden. De Xedos, nog steeds mooie auto'squote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik altijd een tijdloos model gevonden. Ik vind ze nog steeds mooi
=edit=
Ow verrek, dat is mijn eigen auto geweest
Ik dacht al die lijkt heel veel op die wat ik destijds had, maar nu zie ik dat die foto vanuit mijn ouderlijk huis genomen is![]()
Die wilde ik laatst nog kopen, maar die was net weg die ik wilde hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik zag laatst zijn luxe broertje rijden. De Xedos, nog steeds mooie auto's
Die zag ik vanmorgen nog langs de weg staan, met de motorkap open, stoom uit de voorkant een oliespoor erachterquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Die wilde ik laatst nog kopen, maar die was net weg die ik wilde hebben
Daarna heb ik een Lybra gekocht, 2 liter 5 pitter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |