Het is niet zo dat ik de Mod wil uithangen maar Fok heeft nog een ander forum waar Ireth haar vraag kan stellen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ouderwets!![]()
En doe eens niet de mod uithangen
On a side note.....
* Merlijn swingt....
Nee ik ook niet. Ik wil alleen even weten of je mijn bijdrage binnen hebt gekregen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is er nog iemand die de link wil van de overboeking die ik vandaag heb gedaan naar Stichting Sporten voor Sophia??
on the other side, dit kwam toevallig zo ter sprakequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik de Mod wil uithangen maar Fok heeft nog een ander forum waar Ireth haar vraag kan stellen.
Niet elke vraag hoeft in het FHF gesteld te worden.
Shhht... Doe eens niet praten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik de Mod wil uithangen maar Fok heeft nog een ander forum waar Ireth haar vraag kan stellen.
Niet elke vraag hoeft in het FHF gesteld te worden.
Shut up! We geloven je welquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
100% zeker? ik heb een printscreen gemaakt van de overboeking.. niemand hoeft zich bezwaard te voelen om het te vragen hoor, ik zal niet boos wordenhaha
yep heb ik! thnx!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik wil alleen even weten of je mijn bijdrage binnen hebt gekregen.
joh gek .. hier ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Shhht... Doe eens niet praten.Ireth mag dat, en ze stelde geeneens een vraag. Ze meldde alleen dat er geen laptop was omdat ze het ding niet ingesteld kreeg.
Het hagelt opeens hier
hemelsbreed nog geen 500 meter zei je zelf. Ik zal vanavond even zwaaien vanaf de zolder.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
joh gek .. hier ookzou je dan toch dichterbij wonen dan die drie uur?
Opschieten. Onweer erbij!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
Hou die hagel ff daar, moet zo mijn rondje met Joep lopen
lol, hoor jij dat onweer ook? ik liep de keuken in op 't moment dat 't flitste en dacht .. *t zal toch dat er nu brand uitbreekt he*quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
hemelsbreed nog geen 500 meter zei je zelf. Ik zal vanavond even zwaaien vanaf de zolder.
Het komt er aahahaaaaaan ....quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
Ja maar... hij staat zijn bak met brokken te leeg te vreten nu.. krijg hem écht nu niet naar buiten
Ik niet. Heb net de auto laten afleveren op de zomerbanden. ik HAAT sneeuw...quote:
In DIG zitten de mensen die verstand hebben van computers en verbindingen. Het FHF heeft een pc hulp.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
Mijn vraag kwam nu voort uit het WIDM kijken, was alleen benieuwd of die bewuste router goed was voor mijn verbinding, dat het daarna verder rolde qua onderwerp was niet mijn schuld
(En als we dan toch gaan mrnkn, de vraag van Jeleesa voor sponsers had dan ook in lif gepast oiden de wasdroger had ook in een apart topic gepast en de muziekvraag van dinges gisteren in muz
i make my point
))
Dat is nou juist het hele punt. ze stelde geen vraagquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
In DIG zitten de mensen die verstand hebben van computers en verbindingen. Het FHF heeft een pc hulp.Waarom stel jeje vraag dan in het sc forum?
Ja maar wel sneeuw waar je ballen van kan maken. Eh?quote:
Sorry... Ik ga al wegquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:28 schreef Papabear het volgende:
Kunnen we nu weer lief doen met elkaar?
Gezeur om niks dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |