Denk ik eerlijk gezegd ook als ik marktplaats zo bekijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik hoop dat ik een (goede!) tweedehandsje vindt .. wellicht goedkoper dan deze (nog verder) oplappen
en ik heb het koud van in die keuken staan! overigens zijn de ramen in de keuken en 't bijhok beslagen, dus er komt nog warmte uit 't krengquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Denk ik eerlijk gezegd ook als ik marktplaats zo bekijk.
Hier geen klapjapquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik zit met mn laptoppie op de bank.. tegelijk ff het WIDM live topic volgen
Ik zit er ook vrij dichtbij (2 meter) en da's eigenlijk iets te kort voor een tv van 107 cmquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wow! Bij mijn tv zijn de deelnemers 3x zo klein
Tussenstop op de meet. Met zijn allen bij Ireth een WPA verbinding opzettenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier geen klapjapIs nog wel een keer de bedoeling, maar dan moet ik eerst kijken of we het internet zo voor elkaar krijgen met de router dat we ook daadwerkelijk verbinding kunnen krijgen
Dat had ik ook toen ik mijn beamer aansloot. 3 meter breed beeld is toch een beetje te veel van het goede.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zit er ook vrij dichtbij (2 meter) en da's eigenlijk iets te kort voor een tv van 107 cm
Minimeetquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik mijn beamer aansloot. 3 meter breed beeld is toch een beetje te veel van het goede.![]()
Hm,we kunnen ook een film avond houden ipv een bowling meeting.
Een watte??quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tussenstop op de meet. Met zijn allen bij Ireth een WPA verbinding opzetten
Hoe weet ik nou dat deze router daar geschikt voor is?quote:Natuurlijk sluit u graag meerdere apparaten aan op internet. En op elkaar. Desktops, laptops, printers, tv’s, tablets, smartphones… Als u zelf een draadloze router aanschaft, kunt u deze eenvoudig aansluiten op het glasvezelmodem. Let er wel op dat u een router aanschaft die de snelheid van glasvezel aankan.
Die heb ik ook gehad. Dat kanquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een watte??
Maarre.. techneuten hiero... wij hebben deze router liggen...
[ afbeelding ]
Op de site van mijn providor staat het volgende:
[..]
Hoe weet ik nou dat deze router daar geschikt voor is?
Ik ben er zowiezo voor om het in Utrecht of omgeving te houden want dat is het meest centraal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth zoekt het graag dicht bij huis
Maarseveensseplassen?? Of BBQ-en in mijn 'achtertuin'?
Utrecht idd, het kost mij al een half uur om de handleiding van de router te ontcijferenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:38 schreef Ganzz het volgende:
Jij woonde in Utrecht he? Zon ding instellen in 5 minuten werk
Pst [algemeen] Computerhulp Topicquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Utrecht idd, het kost mij al een half uur om de handleiding van de router te ontcijferen
Heeft ze ons toch voor?quote:
Ouderwets!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef Rucky het volgende:
Zeker maar haar vraag hoort niet in de slow chat thuis.
En ik heb me nooit verdiept in draadloze verbindingen. Geef mij maar kabels.
Merlijn! sorry voor brutale vraag, maar past er een wasdroger in je auto? dankzij iret kan ik er heel misschien één in barendrecht ophalen dit weekendquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ouderwets!![]()
En doe eens niet de mod uithangen
Pfffff. Er passen er wel twee in, maar ik word er niet heel erg blij vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Merlijn! sorry voor brutale vraag, maar past er een wasdroger in je auto? dankzij iret kan ik er heel misschien één in barendrecht ophalen dit weekend
Nee hoor, ik vertrouw je welquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is er nog iemand die de link wil van de overboeking die ik vandaag heb gedaan naar Stichting Sporten voor Sophia??
PM mij maar anders waar ergens je woont, ik ben vaak zat in Utrecht (elke werkdag)quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Utrecht idd, het kost mij al een half uur om de handleiding van de router te ontcijferen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |