quote:
Pak een emmer water.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
wooow.. alle stakende schoonmakers staan hier voor de deur voor een petitie.. ik denk dat er wel een aantal 1000 zijn.. holy crap
pek met veren! /oldschoolquote:
ik zit in het NN gebouw, daar kunnen de ramen niet openquote:
Dank je. Oe #12 moet er nog erbij.quote:
quote:
Pak dan een steen ofzo..quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik zit in het NN gebouw, daar kunnen de ramen niet openis maar goed, dat water is allang weggewaaid als je het vanaf de 37e verdieping naar beneden gooit
Vraag ik me nou ook altijd af, zelfde met die occupy kampen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pak dan een steen ofzo..
Moeten die lui niet werken ofzo![]()
Ja, sorry hoor. Hadden ze maar een vak moeten leren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vraag ik me nou ook altijd af, zelfde met die occupy kampen...
Dat sowieso.. Iedereen is tegenwoordig maar manager zus-of-zo, maar een fatsoenlijke brief schrijven kunnen ze soms nog niet. Allemaal uiterlijk vertoonquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou nu je dat zo zegt, ik denk de laatste tijd dat een MBO vakdiploma de komende jaren nog weleens veel waardevoller kan gaan worden dan een HBO diploma. Daarmee doel ik niet op de opleiding HBO Verpleegkunde want dat is dus ook een echt vak. Maar ik studeer bijvoorbeeld Communicatie. Met de crisis wordt ook makkelijk bezuinigd op de Communicatie (terwijl dat juist een goed moment is om jezelf te profileren maar dat terzijde) terwijl je wel kan bezuinigen op de techneut. Maar wie gaat dan de boel repareren. Die communicatie medewerker over het algemeen niet hoor...
Mijn sterke punt is trouwens wel dat ik creatief ben. Mijn hersenen hebben zulke rare kronkels dat ik op ideeen kom die ijzersterk zijn terwijl anderen vaak minder durven. Dus ik weet prima wat mijn Unique Selling Point (USP) is![]()
ik heb daar toch op geantwoord??quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben het oneens met de TT. Ik wacht nog steeds op antwoord op een PM van 26/12 over een laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |