Ik vond em zo mooiquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
Dit beschouw Ik wel ala een compliment mijn TT
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al medelijden met het meisje dat Heloef zijn eerste gaat worden.
Soms heb ik daar last van, ligt aan de situatie. Niet altijd prettig, maar tegenwoordig maak ik daar geen big deal meer van. Voel het meestal wel als het niet gaat lukken, maar het maakt seks niet minder plezierig. Het is in elk geval minder erg dan erectieproblemenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan ook hebbben dat je niet komt
Picsquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef stefanhaan het volgende:
Zo nu naar school voor onze iPad game presentatie. Uiteraard in een pak.
Langer bezig met het juiste gat vinden enzoquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef heloef het volgende:
Liever niet dan meteen klaarkomen. Anders is het zo lullig.
Hij loopt zich al maanden druk te maken over dat hij te snel komt. Dat kan niet goed gaan.quote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al medelijden met het meisje dat Heloef zijn eerste gaat worden.
Ga jij maar gewoon je Kegel oefeningen doen, dan komt alles goed.quote:
Ik acht het goed mogelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Hij krijgt hem dan gewoon niet omhoog vanwege de stress
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Hij krijgt hem dan gewoon niet omhoog vanwege de stress
heb ik wat gemistquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Heloef gaat de sterren van de hemel neuken.
aha... ok... Ja dat wordt Spannendquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, het gaat weer over de hypothetische eerste keer van heloef.
Ik kan me er niet zo druk over maken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon je Kegel oefeningen doen, dan komt alles goed.
Dat proberen ze bij mij ook altijd, maar ik ben nogal wispelturig wat dat betreftquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:10 schreef arachide. het volgende:
Ik wist bij mijn eerste gewoon precies wat ik moest doen dat hij kwam, best handig als ik het zat was.
Gewoon verzetten inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat proberen ze bij mij ook altijd, maar ik ben nogal wispelturig wat dat betreft
Klopt. Stil counts.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me er niet zo druk over maken eerlijk gezegd.
Ik zal vast falen de eerste ik ben ook maar een mensen nog steeds geldt: doesn't matter had sex.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me er niet zo druk over maken eerlijk gezegd.
Ik zal vast falen de eerste ik ben ook maar een mensen nog steeds geldt: doesn't matter had sex.
Eerder een half uur.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
10 min wachten en een 2e poging er achteraan.
Oh, dus zo'n spelletje is belangrijkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is fijn
Ben even wat minder online.... ben bet gears 3 bezig. Kutribbons
GoW, niet.. spelletje..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dus zo'n spelletje is belangrijker
Ik had er vroeger serieus nachtmerries over.quote:
Gears 3quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dus zo'n spelletje is belangrijker
Vroegerquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had er vroeger serieus nachtmerries over.
Wat moet ik dan zeggen?quote:
Toen dacht dat ik nooit seks zou hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden, in jouw geval
Ik tegenovergestelde. Dan morgen maar vlammenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf omdat ik zo hard werk.
Als je veel fapt duurt het ook langer voordat je klaarkomt, dus volgens mij zit dat wel goed bij jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef heloef het volgende:
Liever niet dan meteen klaarkomen. Anders is het zo lullig.
Succes!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:57 schreef kutkloon7 het volgende:
Is het serieuze topic nu al doodgebloed?
Anyway, ik heb nu tentamen, dus straal even goede energie, denk positief over mij want karma enzo
Nou dat helpt geen ene moer denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je veel fapt duurt het ook langer voordat je klaarkomt, dus volgens mij zit dat wel goed bij jou
Best welquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:57 schreef kutkloon7 het volgende:
Is het serieuze topic nu al doodgebloed?
Waar het vaak genoeg nogsteeds serieus is. Ik snap die afsplitsing niet zo goedquote:
pasjes van interrailquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb na een hele avond googlen op internationale treinreizen eindelijk geen banners meer over online dating enzo
Iedereen is even een klein slaapje aan het doen, dan kunnen ze er vanavond weer goed tegen aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef heloef het volgende:
Het is half twee op een donderdag middag, natuurlijk is het rustig.
Ik was in bad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iedereen is even een klein slaapje aan het doen, dan kunnen ze er vanavond weer goed tegen aan
Ik ben een paar uur terug van werkquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iedereen is even een klein slaapje aan het doen, dan kunnen ze er vanavond weer goed tegen aan
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef l3east het volgende:
[..]
Wie niet, maar als de sopa regelement word aangenomen.. bye bye 9gag
Je hebt je niet echt ingelezen in die SOPA wet he?quote:
Hoi, ik heb heb proefwerkweek en werk, er waren nou eenmaal dingen belangrijker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt je niet echt ingelezen in die SOPA wet he?
En zo niet dan drukken ze ACTA er wel doorheen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef l3east het volgende:
[..]
Wie niet, maar als de sopa regelement word aangenomen.. bye bye 9gag
Maar ze doen toch niks verkeerds?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:12 schreef l3east het volgende:
[..]
9gag zit in de blacklist van sopa zoals vele andere sites
Dus jij bent voor sopaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt je niet echt ingelezen in die SOPA wet he?
oh wat erg, het is al donderdag..quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef heloef het volgende:
Het is half twee op een donderdag middag, natuurlijk is het rustig.
Je probeerde deze video te posten, maar faalde:quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:15 schreef l3east het volgende:
http://m.facebook.com/l.p(...)IktkK78s&h=fAQGCdqyX
Ik viel net bijna in slaap.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat erg, het is al donderdag..
ik verveel me, echt zo saai
wat ga jij zondag misschien doen benzin?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Je probeerde deze video te posten, maar faalde:
Dat had ik gisteren. Echt legig gewoon.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja skraal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Echt legig gewoon.
Die stem is echt niet aan te horen, dat smakkende gelui ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Je probeerde deze video te posten, maar faalde:
Ga buiten lekker een rondje wandelen, dat helpt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja skraal.
ik wilde je wat berichten maar ik weet nu niet meer wat. zelfs dat zit tegen
Ik heb een uitnodiging gehad voor een middagje Amsterdam en wat etenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat ga jij zondag misschien doen benzin?
ik ga (nog) niets doen waarschijnlijk. beetje in bed liggen misschien een uur of 12, en de rest weet ik nog niet.
Ik snap niet waarop ik moet drukken om Lant make-up te laten krijgen. Hoe moet dat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja skraal.
ik wilde je wat berichten maar ik weet nu niet meer wat. zelfs dat zit tegen
ja waarheen, ik snap dat uiteindelijk ik met "Een rondje" weer terugkom waar ik vertrok enzo. dus redelijk nutteloos, maar ik zou het wel kunnen doen, maar waarheen moet het nutteloze rondje dan heen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga buiten lekker een rondje wandelen, dat helpt.
huh van wie? van cassandra87 die je ook vaak koffie aanbood ofzoietsquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een uitnodiging gehad voor een middagje Amsterdam en wat eten
Maar weet niet of ik zin heb om dat te doen, ben nogal moe.
Ik verveel me nooit. Ik wil altijd duizend keer meer doen dan ik kan en dan besteed ik de meeste dagen ook nog eens met niets doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
SOPA en PIPA zijn niet tof, maar die grote protesten gisteren door veel websites hebben wel geholpen, verschillende politici hebben hun steun ingetrokken.quote:
je moet ze eerst liken ofzoiets, en dan moet je de app toegang geven tot je gegevens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarop ik moet drukken om Lant make-up te laten krijgen. Hoe moet dat?
Gewoon even een rondje in de buurt, van ongeveer 10 minuutjes, dan voel je je daarna beter. Dat doen heel veel mensen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja waarheen, ik snap dat uiteindelijk ik met "Een rondje" weer terugkom waar ik vertrok enzo. dus redelijk nutteloos, maar ik zou het wel kunnen doen, maar waarheen moet het nutteloze rondje dan heen?
en er gebeurd dan waarschijnlijk niets.
Ze nodigt me zo nu en dan voor dingen uit, maar Amsterdam is voor mij niet echt om de hoek en ben vaak gewoon nogal moe/zit er doorheen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
huh van wie? van cassandra87 die je ook vaak koffie aanbood ofzoiets
oh ja dat ken ik, zoveel "moeten" doen dat je uiteindelijk maar helemaal niets doet. beetje naar uni zouden moeten gaan, beetje kerstkaarten opsturen, beetje andere dingen regelen.... teveel allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik verveel me nooit. Ik wil altijd duizend keer meer doen dan ik kan en dan besteed ik de meeste dagen ook nog eens met niets doenHeb nooit het gevoel dat ik me verveel.
Ik heb inderdaad het gevoel dat ik veel moet en dat maakt me heel erg moe. Heel veel dingen die voor een gemiddeld iemand simpel zijn trekken me leeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja dat ken ik, zoveel "moeten" doen dat je uiteindelijk maar helemaal niets doet. beetje naar uni zouden moeten gaan, beetje kerstkaarten opsturen, beetje andere dingen regelen.... teveel allemaal
dat je je wel verveelt komt nog wel als je bevestiging krijgt van het besef dat je leven saai is.
Ze moet er nu nog eentje als het gelukt is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je moet ze eerst liken ofzoiets, en dan moet je de app toegang geven tot je gegevens.
en als je eindelijk een plaatje hebt moet je klikken op "deelnemers" bij dat plaatje. en dan lant opzoeken, en overal op blijven klikken.
ze moet er nog 3 denk ik.
wat vind jij van joost van het graf?
nee theedrinken. ja ik denk het, wil je meedoen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moet er nu nog eentje als het gelukt is.
En hij is degene die met jou wil koffiedrinken en is je mattie forever?
Mij lukt ook niets wat ik graag wil. Ik wil zoveel dingen maar heb nergens energie voor. Het enige waarvoor ik de deur uitkom is werk. En genoeg plannen om de tijd eromheen vol te maken maar meestal lukt het gewoon niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het gevoel dat ik veel moet en dat maakt me heel erg moe. Heel veel dingen die voor een gemiddeld iemand simpel zijn trekken me leeg.
Het leven is niet echt saai. Er is nog zoveel dat ik ooit wil doen en wil leren.Alleen doe ik daar niet zoveel mee als misschien zou moeten omdat ik me moe en belemmert voel.
Ik kom de laatste woensdag van januari in Enschede om de sleutel weg te brengen enzo. Misschien kunnen we dan theedrinken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee theedrinken. ja ik denk het, wil je meedoen?
oke, er is een gratis theeautomaat bij de huisarts in enschede, en misschien op nog wel meer plekken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom de laatste woensdag van januari in Enschede om de sleutel weg te brengen enzo. Misschien kunnen we dan theedrinken.
van mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn fakeprofiel is dat dan denk je?
Het is best wel een raar accountquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke, er is een gratis theeautomaat bij de huisarts in enschede, en misschien op nog wel meer plekken.
c
[..]
van mijlijkt het alsof een normaal iemand het profiel heeft aangemaakt?
dat zou best goed van me zijn namelijk!
wil je ook facebookvrienden met het graf worden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is best wel een raar account
Stuur maar een uitnodiging. Maar het is wel zinloos. Want ik sta ook al bij je echte profiel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wil je ook facebookvrienden met het graf worden?
Dan vervelen we ons samenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:39 schreef kree het volgende:
Ik verveel me, is hier nog wat te beleven
ik kan proberen te doen alsof hij normaal is, en dan kunnen we hem gebruiken alsof we populairder zijn enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stuur maar een uitnodiging. Maar het is wel zinloos. Want ik sta ook al bij je echte profiel.
Ik heb eigenlijk nog zat te doen (voor school)quote:
wil je een vriend van Van Het Graf worden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog zat te doen (voor school)
Maar geen zin in :S
Ik wil dat wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wil je een vriend van Van Het Graf worden?
ja dat is ook wel handig ja, ik kom altijd vrienden tekort voor alle missies met the sims social op facebook enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 4 facebook accounts.
Voor die stomme facebookspelletjes, hoef ik niet telkens andere mensen lastig te vallen.
Speel jij ook de sims?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is ook wel handig ja, ik kom altijd vrienden tekort voor alle missies met the sims social op facebook enzo.
Mwaaah klinkt niet echt inspirerendquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wil je een vriend van Van Het Graf worden?
zeg ik ben geen koffiehuisquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh van wie? van cassandra87 die je ook vaak koffie aanbood ofzoiets
Oh ja, ik vergeet altijd te klikken op je requests.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Speel jij ook de sims?Ik ook.
![]()
Daarom moest ik die accounts, want mensen reageren soms wel op de verzoeken in het spel zelf, maar op die timeline dingen klikt nooit iemand.
Mijn cracktop kan het niet aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Speel jij ook de sims?Ik ook.
![]()
Daarom moest ik die accounts, want mensen reageren soms wel op de verzoeken in het spel zelf, maar op die timeline dingen klikt nooit iemand.
Finger timequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een paar uur terug van werk
Half 5 weer terug
Bezorgde pakjes, chille muziek, Mask of the Betrayer.quote:
sowiesoquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bezorgde pakjes, chille muziek, Mask of the Betrayer.
Dat kunnen we al jaren ;Dquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef SiIk het volgende:
Vanaf nu kan je ook met je telefoon inloggen op het schoolnrtwerk. Slecht idee mensen, slecht idee..
Hoezo een slecht idee?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef SiIk het volgende:
Vanaf nu kan je ook met je telefoon inloggen op het schoolnrtwerk. Slecht idee mensen, slecht idee..
Hij is tof!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:28 schreef benzin het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
Leuk Benzinquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:28 schreef benzin het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
dat jaquote:
Heh, heb hem zelf getekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, heb hem zelf getekendWheujj vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
De linkerschets had ik gisteravond al getekend. Ik wilde een UI die schattig was, maar toch kundig en intelligent.quote:
Tofquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
De linkerschets had ik gisteravond al getekend. Ik wilde een UI die schattig was, maar toch kundig en intelligent.
Alleen toen ik het vanochtend op de computer uittekende besefte ik dat de rupsbanden te groot waren voor de UI, dus die heb ik nooit helemaal goed uitgewerkt.
Ik heb mijn week niet echt, dus dit was wel even een leuk projectje om mijn gedachten een beetje te verzetten.
Ben blij dat jullie m leuk vinden
Zeker geinig gedaan!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
De linkerschets had ik gisteravond al getekend. Ik wilde een UI die schattig was, maar toch kundig en intelligent.
Alleen toen ik het vanochtend op de computer uittekende besefte ik dat de rupsbanden te groot waren voor de UI, dus die heb ik nooit helemaal goed uitgewerkt.
Ik heb mijn week niet echt, dus dit was wel even een leuk projectje om mijn gedachten een beetje te verzetten.
Ben blij dat jullie m leuk vinden
Dan had ik hem weer weg gehaald en niet mijn schetsjes laten zienquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:52 schreef ook_gek het volgende:
Maar je moet proberen het stukje wat anderen er van vinden, los te laten. Het gaat ee om wat jij zelf er van vind.
Stel wij vonden hem niks. Wat dan?
grow a pair sweetyquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan had ik hem weer weg gehaald en niet mijn schetsjes laten zien
Beter laat dan nooit; 2,47^-6quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:51 schreef SiIk het volgende:
Wie heef een rekenmachine?
Ik moet de 3de machtswortel van 1,5 * 10^-17
The Fast One..quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit; 2,47^-6
wat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik droomde vannacht over je, maat.
Oh, dat is wel een beetje awkwardquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je was in een pak en ik omhelsde je, omdat je huilde.
Kreeg wel beetje een emotionele bui en het gevoel dat ik even moest huilen. Maar toen pinkte ik een traantje weg en deed ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom heb je niet gehuild stefan?
Een echte vent *pinkt traantje weg*quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kreeg wel beetje een emotionele bui en het gevoel dat ik even moest huilen. Maar toen pinkte ik een traantje weg en deed ik.
[ afbeelding ]
En dat moet je juist niet doen. Het gaat er om wat jij vind, probeer je niks aan te trekken van wat anderen vinden. Echt dat maakt alles zoveel makkelijkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan had ik hem weer weg gehaald en niet mijn schetsjes laten zien
Je bedoelt dat hij van elke user een poppetje maakt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat moet je juist niet doen. Het gaat er om wat jij vind, probeer je niks aan te trekken van wat anderen vinden. Echt dat maakt alles zoveel makkelijker
Je kan niet iedereen altijd maar tevreden stellen.
En iets heel anders.
Als je het maken van die poppetjes leuk vind. Daag ik je uit om op basis van
hoe jij naar users kijkt een soort gelijk poppetje maakt
Ben wel benieuwd wat er dan uit komt. En ik denk andere users daar ook wel benieuwd naar zijn!
Deze vind ik anders wel natuurgetrouw genoeg voor jou hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je het maken van die poppetjes leuk vind. Daag ik je uit om op basis van
hoe jij naar users kijkt een soort gelijk poppetje maakt
Ben wel benieuwd wat er dan uit komt. En ik denk andere users daar ook wel benieuwd naar zijn!
Voor Sinji zou ik niets kunnen maken, hij is simpelweg te baas om te vatten in een karakterquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze vind ik anders wel natuurgetrouw genoeg voor jou hoor
[ afbeelding ]
Ok, I can die happy nowquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor Sinji zou ik niets kunnen maken, hij is simpelweg te baas om te vatten in een karakter
Jij kookt je eieren 20 minuten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:14 schreef Mystikvm het volgende:
Whoop! Net staan koken, als een malle staan meeblèren met dit nummer
Paste ook precies in de kooktijd van mijn eten.
Huh, ik las eieren in de plaats van etenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Denken dat ik alleen eieren eet
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze vind ik anders wel natuurgetrouw genoeg voor jou hoor
[ afbeelding ]
Je moet een bril.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Huh, ik las eieren in de plaats van etenNinja-edit? Anders moet ik een bril
Weet niet joh, dat vind ik niet makkelijk, ik ben niet zo creatief.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:19 schreef ook_gek het volgende:
Maar nu Benzin zijn idee daar over
Maar goed ben wel benieuwd wat er uit komt bij bepaalde users. Benzin kijkt vast anders tegen users.
Ben jij geen echte man dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:34 schreef l3east het volgende:
Hoorde ik nou dat echte mannen ook huilen?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een beetje awkward
Was vandaag wel like a baws in een pak naar school geweest. Maar heb niet gehuild.
Natuurlijk huilen wij ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:34 schreef l3east het volgende:
Hoorde ik nou dat echte mannen ook huilen?
Bewijs maarquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:35 schreef l3east het volgende:
[..]
Ben 12, wat voor een vraag is dat... natuurlijk!
Dat je een piemel hebt maakt je nog geen echte manquote:
Mijn UI maakt je een echte manquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:43 schreef kutkloon7 het volgende:
inb4 wat maakt iemand een echte man discussie
Ok, een huilend persoon met piemel dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je een piemel hebt maakt je nog geen echte man
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, een huilend persoon met piemel dan?
Je UI is geinig, niets meer niks minderquote:
It's magic.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dankje, ging wel goed eigenlijk, dus het heeft geholpen, blijkbaar
Het is dus een huilende man in adamskostuum met stropdas?quote:
Ay bwoi, ben je weer aan het trainen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
Dit gefitness overleef ik niet lang. Al heb ik wel besloten met iemand elke week te gaan trainen.![]()
Ik ga dood, op een goede manier.
Ja voor school, maar ik merkte hoe slap ik was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ay bwoi, ben je weer aan het trainen?
Goed bezig
Je kwetst mequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan heel moeilijk tegen huilende mannen
Nice man!quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dankje, ging wel goed eigenlijk, dus het heeft geholpen, blijkbaar
Onzin, is goed voor jequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
Dit gefitness overleef ik niet lang. Al heb ik wel besloten met iemand elke week te gaan trainen.![]()
Ik ga dood, op een goede manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar daarom doe ik het nog wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan heel moeilijk tegen huilende mannen
Ik heb het 2 x keer gezien en ik vond het zo zieligquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarom doe ik het nog wel.
Als niemand het ziet.
Oh, ik wil zeker niet getroost worden dan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb het 2 x keer gezien en ik vond het zo zielig
Depends...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ik 2 x bij hij die niet genoemd mag worden en ik denk inderdaad dat het met rust laten bij mannen dan even een gouden regel is.
Echte mannen spelen met treintjes en lego en blijven mentaal eeuwig 12. De rest is uitzondering.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:43 schreef kutkloon7 het volgende:
inb4 wat maakt iemand een echte man discussie
Hoiquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte mannen spelen met treintjes en lego en blijven mentaal eeuwig 12. De rest is uitzondering.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte mannen spelen met treintjes en lego en blijven mentaal eeuwig 12. De rest is uitzondering.
Ik ben nu al gestopt met het volgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef TheFastOne het volgende:
Wie is de mol over een paar minuutjes
Ik vind de deelnemers dit jaar niet leuk, dus heb 't ook nog niet gezien. Meestal zit er wel eentje tussen die er uit springt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu al gestopt met het volgen
Geen concentratie dus dan vind ik er geen bal aan.
Gewoon een tijdje wat series van 20 min kijken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet echt iets doen aan mijn meters te korte aandachtsboog
Ik kan nu niet eens meer een film afkijken.
Lukt dus alleen als ik echt helemaal helder en fit ben in mijn hoofd, grootste deel van de tijd kan ik het gewoon niet. Dan moet ik elke 5 minuten even stoppenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje wat series van 20 min kijken?
Dat heb ik met leren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lukt dus alleen als ik echt helemaal helder en fit ben in mijn hoofd, grootste deel van de tijd kan ik het gewoon niet. Dan moet ik elke 5 minuten even stoppen
De triestheid.
Ik ook. Met alles. Ik moet eigenlijk niet eens iets anders willen dan ongeschoold werk als het niet gaat veranderen.quote:
Niet eens meer een film? Die dingen duren dan ook veel te lang. Lukt mij ook nooit hoor, een film kijken. Meestal doe ik tegelijkertijd er iets naast als ik per sé een film moet kijken, dan is het nog wel draaglijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet echt iets doen aan mijn meters te korte aandachtsboog
Ik kan nu niet eens meer een film afkijken.
Iemand tips?
Anders gaat dit me volgend jaar waarschijnlijk weer opbreken met studeren
Oh leuk voor hemquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:56 schreef SiIk het volgende:
Komt dat zien, Murdera nakend op uw beeldscherm!
Heb ik ook vaak hoor. Maar (bij)les geven gaat me nog wel ok af (eigenlijk heb ik net iets te weinig kennis van de dingen die ik uit moet leggen, maar daar weet ik me meestal wel uit te lullenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. Met alles. Ik moet eigenlijk niet eens iets anders willen dan ongeschoold werk als het niet gaat veranderen.
ik zit nu niet op TCquote:
The fuck.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:56 schreef SiIk het volgende:
Komt dat zien, Murdera nakend op uw beeldscherm!
Niet? Dat zei jequote:
Ik wilde je in het O'tje nemen.quote:
of geraped wordenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef SiIk het volgende:
Boh, 2 dagen premium member op relatieplanet. Ik ga hosselen
Waarom hossel je mij nu niet hierquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:21 schreef SiIk het volgende:
Boh, 2 dagen premium member op relatieplanet. Ik ga hosselen
Gewoon een nieuwe zoeken keuze genoeg daarquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:26 schreef SiIk het volgende:
Degene met wie ik vorige keer heel leuk mailcontact had is geen member meer
Hoop dat ie een leuk meisje gevonden heeft
Ik hou van wandelingen, lekker eten, en puzzelen, misschien ben jij wel het laatste stukje?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef SiIk het volgende:
Oh, er staat alleen maar 'hoi' in 'mijn oproep'
Wat zal ik er eens neerzetten?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou van wandelingen, lekker eten, en puzzelen, misschien ben jij wel het laatste stukje?![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze van lekker eten houden op zo'n site zijn altijd dik
Ehhquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou van wandelingen, lekker eten, en puzzelen, misschien ben jij wel het laatste stukje?![]()
![]()
Ik hou van stokoude thee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.En alsof anderen van vies eten houden.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.En alsof anderen van vies eten houden.
Hel man, fucking hel.quote:
In dit topic zitten geen leuke mannen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
Waarom relatieplanet? Je hebt dit topic nu toch?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
Waarom relatieplanet? Je hebt dit Murdera nu toch?
Dag kaneelquote:
Marktwaarde peilen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
Waarom relatieplanet? Je hebt dit topic nu toch?
Hehe, oude viespeuk en een euro.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:54 schreef SiIk het volgende:
De opbrengst tot nu toe:
Één mailtje van een 31jarige.
Één euro van Murdera.
Hoeveel?quote:
3 euro. Doe er wat leuks mee.quote:
quote:
Dat is m'n final offer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met 3,50 heb je een goede deal Murmur.
FOK! knokploeg inschakelen denk ik?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Moet ik trouwens iets doen met DOS-attacks op mijn router (denk ik)?
dat lijkt me het effectiefst jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
FOK! knokploeg inschakelen denk ik?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef Drommeldaris het volgende:
De aanvallenDownload je weleens iets met torrents?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet, je kan alleen welke provincie enzo. Voor een echte trace moet je bij de providers zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe trace ik die IP's naar iemands huis dan?
Eens in de maand ofzo, maar mn utorrent is alleen aan wanneer ik downloadquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Download je weleens iets met torrents?
Ga iemand uit dit topic stalken, vinden ze vast leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef SiIk het volgende:
Meh. Stalkskills onsuccesvol vandaag...
Uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Digitale aanval: het leger mocht toch geweld gebruiken bij die dingen? Mag ik dat nu ook?
Een mogelijke verklaring is dat een tracker of andere peers nog naar jou verwijzen en daarom proberen een verbinding op te zetten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eens in de maand ofzo, maar mn utorrent is alleen aan wanneer ik download
Ja stalk mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga iemand uit dit topic stalken, vinden ze vast leuk.
Een tracker is toch ergens waar je vandaan download maar als ik die shit niet aan heb zou ik die toch niet moeten krijgen? En wat bedoel je met peers, ik heb de hele dag niet online lopen gamen enkel youtube, fok, dumpert, email en helo opgestart (schoolding)quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Een mogelijke verklaring is dat een tracker of andere peers nog naar jou verwijzen en daarom proberen een verbinding op te zetten.
Dat stukje uit je log zijn computers die proberen een verbinding op te zetten (door een handshake te doen)
Als ik ook zie hoeveel tijd er tussen zit lijkt me dat niet ernstig.
Welk vak?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:25 schreef VacaLoca het volgende:
GVD had ik al beperkt tijd om te leren voor hertentamen morgen, kom ik er na 1,5 uur ook nog eens achter dat tentamenstof totaal veranderd is. Zelfs ander boek
Scheiße, sterkte!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:25 schreef VacaLoca het volgende:
GVD had ik al beperkt tijd om te leren voor hertentamen morgen, kom ik er na 1,5 uur ook nog eens achter dat tentamenstof totaal veranderd is. Zelfs ander boek
Ik heb alleen avg, zal ik mn pc eens met iets anders scannen?quote:Dit soort aanvallen of poortscans zijn vaak het gevolg van het gebruik van peer to peer programma's, of door een computer die besmet is met een virus of malware.
De tracker is wat andere torrentclients (peers) vertelt waar de stukjes van een bestand staanquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een tracker is toch ergens waar je vandaan download maar als ik die shit niet aan heb zou ik die toch niet moeten krijgen? En wat bedoel je met peers, ik heb de hele dag niet online lopen gamen enkel youtube, fok, dumpert, email en helo opgestart (schoolding)
Naah, zoals in jouw quote staat, peer-to-peer programma's (zoals torrent client dus) zijn een mogelijke verdachte.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
@Benzin
[..]
Ik heb alleen avg, zal ik mn pc eens met iets anders scannen?
Spaans, dus kwa boek maakt nog niet heel veel uit.. grammatica blijft hetzelfde. Maar ik heb net 1.5 uur besteed aan leren 2 grammaticaonderdelen die niet meer terugkomen op veranderde toets en daarvoor inplaats mag ik 2 veel lastigere gaan leren.quote:
Studie of middelbare school?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Spaans, dus kwa boek maakt nog niet heel veel uit.. grammatica blijft hetzelfde. Maar ik heb net 1.5 uur besteed aan leren 2 grammaticaonderdelen die niet meer terugkomen op veranderde toets en daarvoor inplaats mag ik 2 veel lastigere gaan leren.
Had afgelopen tijd nog op intranet school gekeken maar stond nog niks over tentamenstof, ging er vanuit dat zelfde zou zijn als vorig jaar.. maar slechts 4 dagen geleden heeft ze tentamenstof eens online gezet zie ik nu
Thanks, zelf ontworpenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Thanks, zelf ontworpenCute, maar intelligent was precies wat ik wilde overbrengen met dat robotje
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Thanks, zelf ontworpenCute, maar intelligent was precies wat ik wilde overbrengen met dat robotje
Het mannetje is intelligent, de bril is intelligent, de stropdas is intelligent, zelfs de Vulcan-like groet is intelligent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die wenkbrauwen doen daar zoveel afbreuk aan dat 't cute blijft!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |