Ik vond em zo mooiquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
Dit beschouw Ik wel ala een compliment mijn TT
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al medelijden met het meisje dat Heloef zijn eerste gaat worden.
Soms heb ik daar last van, ligt aan de situatie. Niet altijd prettig, maar tegenwoordig maak ik daar geen big deal meer van. Voel het meestal wel als het niet gaat lukken, maar het maakt seks niet minder plezierig. Het is in elk geval minder erg dan erectieproblemenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan ook hebbben dat je niet komt
Picsquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef stefanhaan het volgende:
Zo nu naar school voor onze iPad game presentatie. Uiteraard in een pak.
Langer bezig met het juiste gat vinden enzoquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef heloef het volgende:
Liever niet dan meteen klaarkomen. Anders is het zo lullig.
Hij loopt zich al maanden druk te maken over dat hij te snel komt. Dat kan niet goed gaan.quote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al medelijden met het meisje dat Heloef zijn eerste gaat worden.
Ga jij maar gewoon je Kegel oefeningen doen, dan komt alles goed.quote:
Ik acht het goed mogelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Hij krijgt hem dan gewoon niet omhoog vanwege de stress
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Hij krijgt hem dan gewoon niet omhoog vanwege de stress
heb ik wat gemistquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Heloef gaat de sterren van de hemel neuken.
aha... ok... Ja dat wordt Spannendquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, het gaat weer over de hypothetische eerste keer van heloef.
Ik kan me er niet zo druk over maken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon je Kegel oefeningen doen, dan komt alles goed.
Dat proberen ze bij mij ook altijd, maar ik ben nogal wispelturig wat dat betreftquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:10 schreef arachide. het volgende:
Ik wist bij mijn eerste gewoon precies wat ik moest doen dat hij kwam, best handig als ik het zat was.
Gewoon verzetten inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat proberen ze bij mij ook altijd, maar ik ben nogal wispelturig wat dat betreft
Klopt. Stil counts.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me er niet zo druk over maken eerlijk gezegd.
Ik zal vast falen de eerste ik ben ook maar een mensen nog steeds geldt: doesn't matter had sex.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me er niet zo druk over maken eerlijk gezegd.
Ik zal vast falen de eerste ik ben ook maar een mensen nog steeds geldt: doesn't matter had sex.
Eerder een half uur.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
10 min wachten en een 2e poging er achteraan.
Oh, dus zo'n spelletje is belangrijkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is fijn
Ben even wat minder online.... ben bet gears 3 bezig. Kutribbons
GoW, niet.. spelletje..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dus zo'n spelletje is belangrijker
Ik had er vroeger serieus nachtmerries over.quote:
Gears 3quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dus zo'n spelletje is belangrijker
Vroegerquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had er vroeger serieus nachtmerries over.
Wat moet ik dan zeggen?quote:
Toen dacht dat ik nooit seks zou hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden, in jouw geval
Ik tegenovergestelde. Dan morgen maar vlammenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf omdat ik zo hard werk.
Als je veel fapt duurt het ook langer voordat je klaarkomt, dus volgens mij zit dat wel goed bij jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef heloef het volgende:
Liever niet dan meteen klaarkomen. Anders is het zo lullig.
Succes!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:57 schreef kutkloon7 het volgende:
Is het serieuze topic nu al doodgebloed?
Anyway, ik heb nu tentamen, dus straal even goede energie, denk positief over mij want karma enzo
Nou dat helpt geen ene moer denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je veel fapt duurt het ook langer voordat je klaarkomt, dus volgens mij zit dat wel goed bij jou
Best welquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:57 schreef kutkloon7 het volgende:
Is het serieuze topic nu al doodgebloed?
Waar het vaak genoeg nogsteeds serieus is. Ik snap die afsplitsing niet zo goedquote:
pasjes van interrailquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb na een hele avond googlen op internationale treinreizen eindelijk geen banners meer over online dating enzo
Iedereen is even een klein slaapje aan het doen, dan kunnen ze er vanavond weer goed tegen aanquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef heloef het volgende:
Het is half twee op een donderdag middag, natuurlijk is het rustig.
Ik was in bad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iedereen is even een klein slaapje aan het doen, dan kunnen ze er vanavond weer goed tegen aan
Ik ben een paar uur terug van werkquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iedereen is even een klein slaapje aan het doen, dan kunnen ze er vanavond weer goed tegen aan
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef l3east het volgende:
[..]
Wie niet, maar als de sopa regelement word aangenomen.. bye bye 9gag
Je hebt je niet echt ingelezen in die SOPA wet he?quote:
Hoi, ik heb heb proefwerkweek en werk, er waren nou eenmaal dingen belangrijker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt je niet echt ingelezen in die SOPA wet he?
En zo niet dan drukken ze ACTA er wel doorheen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:09 schreef l3east het volgende:
[..]
Wie niet, maar als de sopa regelement word aangenomen.. bye bye 9gag
Maar ze doen toch niks verkeerds?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:12 schreef l3east het volgende:
[..]
9gag zit in de blacklist van sopa zoals vele andere sites
Dus jij bent voor sopaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt je niet echt ingelezen in die SOPA wet he?
oh wat erg, het is al donderdag..quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef heloef het volgende:
Het is half twee op een donderdag middag, natuurlijk is het rustig.
Je probeerde deze video te posten, maar faalde:quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:15 schreef l3east het volgende:
http://m.facebook.com/l.p(...)IktkK78s&h=fAQGCdqyX
Ik viel net bijna in slaap.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat erg, het is al donderdag..
ik verveel me, echt zo saai
wat ga jij zondag misschien doen benzin?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Je probeerde deze video te posten, maar faalde:
Dat had ik gisteren. Echt legig gewoon.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja skraal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Echt legig gewoon.
Die stem is echt niet aan te horen, dat smakkende gelui ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Je probeerde deze video te posten, maar faalde:
Ga buiten lekker een rondje wandelen, dat helpt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja skraal.
ik wilde je wat berichten maar ik weet nu niet meer wat. zelfs dat zit tegen
Ik heb een uitnodiging gehad voor een middagje Amsterdam en wat etenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat ga jij zondag misschien doen benzin?
ik ga (nog) niets doen waarschijnlijk. beetje in bed liggen misschien een uur of 12, en de rest weet ik nog niet.
Ik snap niet waarop ik moet drukken om Lant make-up te laten krijgen. Hoe moet dat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja skraal.
ik wilde je wat berichten maar ik weet nu niet meer wat. zelfs dat zit tegen
ja waarheen, ik snap dat uiteindelijk ik met "Een rondje" weer terugkom waar ik vertrok enzo. dus redelijk nutteloos, maar ik zou het wel kunnen doen, maar waarheen moet het nutteloze rondje dan heen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga buiten lekker een rondje wandelen, dat helpt.
huh van wie? van cassandra87 die je ook vaak koffie aanbood ofzoietsquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een uitnodiging gehad voor een middagje Amsterdam en wat eten
Maar weet niet of ik zin heb om dat te doen, ben nogal moe.
Ik verveel me nooit. Ik wil altijd duizend keer meer doen dan ik kan en dan besteed ik de meeste dagen ook nog eens met niets doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
SOPA en PIPA zijn niet tof, maar die grote protesten gisteren door veel websites hebben wel geholpen, verschillende politici hebben hun steun ingetrokken.quote:
je moet ze eerst liken ofzoiets, en dan moet je de app toegang geven tot je gegevens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarop ik moet drukken om Lant make-up te laten krijgen. Hoe moet dat?
Gewoon even een rondje in de buurt, van ongeveer 10 minuutjes, dan voel je je daarna beter. Dat doen heel veel mensen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja waarheen, ik snap dat uiteindelijk ik met "Een rondje" weer terugkom waar ik vertrok enzo. dus redelijk nutteloos, maar ik zou het wel kunnen doen, maar waarheen moet het nutteloze rondje dan heen?
en er gebeurd dan waarschijnlijk niets.
Ze nodigt me zo nu en dan voor dingen uit, maar Amsterdam is voor mij niet echt om de hoek en ben vaak gewoon nogal moe/zit er doorheen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
huh van wie? van cassandra87 die je ook vaak koffie aanbood ofzoiets
oh ja dat ken ik, zoveel "moeten" doen dat je uiteindelijk maar helemaal niets doet. beetje naar uni zouden moeten gaan, beetje kerstkaarten opsturen, beetje andere dingen regelen.... teveel allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik verveel me nooit. Ik wil altijd duizend keer meer doen dan ik kan en dan besteed ik de meeste dagen ook nog eens met niets doenHeb nooit het gevoel dat ik me verveel.
Ik heb inderdaad het gevoel dat ik veel moet en dat maakt me heel erg moe. Heel veel dingen die voor een gemiddeld iemand simpel zijn trekken me leeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja dat ken ik, zoveel "moeten" doen dat je uiteindelijk maar helemaal niets doet. beetje naar uni zouden moeten gaan, beetje kerstkaarten opsturen, beetje andere dingen regelen.... teveel allemaal
dat je je wel verveelt komt nog wel als je bevestiging krijgt van het besef dat je leven saai is.
Ze moet er nu nog eentje als het gelukt is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je moet ze eerst liken ofzoiets, en dan moet je de app toegang geven tot je gegevens.
en als je eindelijk een plaatje hebt moet je klikken op "deelnemers" bij dat plaatje. en dan lant opzoeken, en overal op blijven klikken.
ze moet er nog 3 denk ik.
wat vind jij van joost van het graf?
nee theedrinken. ja ik denk het, wil je meedoen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moet er nu nog eentje als het gelukt is.
En hij is degene die met jou wil koffiedrinken en is je mattie forever?
Mij lukt ook niets wat ik graag wil. Ik wil zoveel dingen maar heb nergens energie voor. Het enige waarvoor ik de deur uitkom is werk. En genoeg plannen om de tijd eromheen vol te maken maar meestal lukt het gewoon niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het gevoel dat ik veel moet en dat maakt me heel erg moe. Heel veel dingen die voor een gemiddeld iemand simpel zijn trekken me leeg.
Het leven is niet echt saai. Er is nog zoveel dat ik ooit wil doen en wil leren.Alleen doe ik daar niet zoveel mee als misschien zou moeten omdat ik me moe en belemmert voel.
Ik kom de laatste woensdag van januari in Enschede om de sleutel weg te brengen enzo. Misschien kunnen we dan theedrinken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee theedrinken. ja ik denk het, wil je meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |