Locatieuitzendingen == duur, het budget is al opgegaan aan die jubileum-marathon denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geintje johhoewel ik me het op zich wel zou kunnen voorstellen dat iets dergelijks in contracten zou staan. en waarom is Ekkie niet mee naar Disney? hadden ze EW in Disneyland kunnen doen
was dat geen 2011budget? tis nu 2012 en de aarde vergaat toch dus who cares!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Locatieuitzendingen == duur, het budget is al opgegaan aan die jubileum-marathon denk ik.
En dan ook met smurfenstem!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was dat geen 2011budget? tis nu 2012 en de aarde vergaat toch dus who cares!
of Veenstra via Skype erbij
Het nachtmensenverhaal? Waarom zien we je dan hier nooit 's nachts?quote:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... Wij lopen hier de kar maar te trekken met Holequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het nachtmensenverhaal? Waarom zien we je dan hier nooit 's nachts?
Dat weet ik eigenlijk niet, de volgende keer zal ik me melden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het nachtmensenverhaal? Waarom zien we je dan hier nooit 's nachts?
Ik ben bang dat ik voorlopig ook wat meer 's nachts wakker zal zijn. Geen werk/bijbaan/stage en studiezaken kunnen prima aan het einde van de middag/'s avondsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... Wij lopen hier de kar maar te trekken met Hole
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, ik mag dit natuurlijk niet zeggen, maar ik word wel vrolijk van die megahit
mag ik hier ook de holocaust ontkennen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook hoorEn je mag alles zeggen!
Beter dan de Alarmschijf van de 3-cijferige concullega's, dat portugese gewauwel hebben die gekozen...quote:
de plaat die nu op 1 staat???? nee, dat is lekker op tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beter dan de Alarmschijf van de 3-cijferige concullega's, dat portugese gewauwel hebben die gekozen...
die is beter geefbaar dan Filemon of Valerio....quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beter dan de Alarmschijf van de 3-cijferige concullega's, dat portugese gewauwel hebben die gekozen...
Ik kreeg dinsdagnacht een vage Nederlandstalige versie voor m'n kiezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees dat je naar Gerard Joling hebt zitten luisteren...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kreeg dinsdagnacht een vage Nederlandstalige versie voor m'n kiezen
Ah, je beschrijft mijn ritme...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik voorlopig ook wat meer 's nachts wakker zal zijn. Geen werk/bijbaan/stage en studiezaken kunnen prima aan het einde van de middag/'s avonds
nee, dan was cindiey doof geweest.....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees dat je naar Gerard Joling hebt zitten luisteren...
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Krijg dinsdag te horen of ik nog 3/4 weekjes mag lesgeven en anders hoop ik een bijbaan te vinden die overdag is, anders vrees ik het ergste voor mijn ritmequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, je beschrijft mijn ritme...![]()
Werk vooral in de avonden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
je kunt in een stripclub gaan werken, gaat je ritme eraan want dan werk je 's nachts, maar t verdient vast goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Krijg dinsdag te horen of ik nog 3/4 weekjes mag lesgeven en anders hoop ik een bijbaan te vinden die overdag is, anders vrees ik het ergste voor mijn ritme
In Zwolle of all places natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt in een stripclub gaan werken, gaat je ritme eraan want dan werk je 's nachts, maar t verdient vast goed
zij ook op jouquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben een beetje uitgekeken op Ekstra Weekend, merk ik...
Same here.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben een beetje uitgekeken op Ekstra Weekend, merk ik...
dat bepalen de bezoekers welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle of all places natuurlijkEn nee, daar ben ik niet geschikt voor.
Stenders zegt in Revu dat hij geen 50 wil worden op 3fm, maar samen met generatiegenoten wel Radio2 zou willen renoveren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |