SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
1-6 6-3 0-6 kan nogquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:57 schreef luckass het volgende:
In ieder geval geen bagels of breadsticks tegen.
De backhand van Misa loopt ook absoluut niet en daar maakt Ana aardig goed gebruik van,quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:00 schreef BobW het volgende:
4-2 Ivanovic terwijl ze in deze game echt kansen had. Alleen maakt ze dan toch steeds de fout.
Misa is aan het net altijd bovengemiddeld geweest voor een dame.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:04 schreef BobW het volgende:
Ik wilde nog gaan zeggen dat ze aan het net goed bezig was. Maar die mocht ze wel afmaken...
Eerste ben ik niet met je eens. Misa is altijd heel expressief geweest op de baan en dat is nu al een stuk minder. Dat hoeft echt geen teken van spanning te zijn. Tweede ben ik wel met je eens. Het is vaak iets te onnodig geforceerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:07 schreef wimderon het volgende:
Lijkt nog steeds alsof er veel te veel spanning op staat bij Krajicek, dat zie je ook aan de reacties en de keuzes die ze maakt. Ze gaat ook te vaak onnodig voor de winner, terwijl Ivanovic echt wel fouten gaat maken in rally's waarin Krajicek de controle heeft.
We moeten ook nog geen wonderen verwachten he.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:17 schreef TheArt het volgende:
GSM Ana: 6-2, 6-3.
Misa speelde op zich niet slecht, maar ze kan nog zoveel beter.
Ik heb het niet specifiek over de aard van de reacties, meer over het spel. Haar techniek is al niet de mooiste, maar het oogt regelmatig alsof er zo'n spanning op zit, waardoor ze totaal geen controle op de bal heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eerste ben ik niet met je eens. Misa is altijd heel expressief geweest op de baan en dat is nu al een stuk minder. Dat hoeft echt geen teken van spanning te zijn. Tweede ben ik wel met je eens. Het is vaak iets te onnodig geforceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |