quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Salamando het volgende:
Ik moet ook lachen om die reclame voor Rotterdam, 'Als Federer dit toernooi wil winnen moet hij winnen van topspelers als Del Potro, Robin Söderling, Tomas Berdych en................Robin Haase!![]()
Söderling komt niet eens meerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Salamando het volgende:
Ik moet ook lachen om die reclame voor Rotterdam, 'Als Federer dit toernooi wil winnen moet hij winnen van topspelers als Del Potro, Robin Söderling, Tomas Berdych en................Robin Haase!![]()
En Soderling die niet eens meedoetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Salamando het volgende:
Dat zagen we in de eerste ronde jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:50 schreef tja77 het volgende:
Haase is toch ook een topspeler?
top 50 dan...
Alleen in de 1e set is het een topspelerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:50 schreef tja77 het volgende:
Haase is toch ook een topspeler?
top 50 dan...
Is de loting al geweest dan? Ik bedoel ze weten precies wie de tegenstanders van Fed zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Salamando het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef luckass het volgende:
Waarom twittert die Roowbin iedere keer onder #australienopennl en #australienopen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef luckass het volgende:
Waarom twittert die Roowbin iedere keer onder #australienopennl en #australienopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |